نقش معماری ساختمان در بهبود کیفیت زندگی وکار | arianarchitects

خانه سازی در ابتدا در اثر تعامل بین نیازهای انسان و ابزارهای در دسترس او شکل گرفت. با رشد فرهنگ‌ها و دانش انسان، خانه سازی یک پیشه شد، و «معماری» نام رسمی و مورد احترام این پیشه شد. این رسانه تخصصی با تمرکز به صدای هنرمندان و معماران باارزش ایرانی در داخل و خارج از کشور در موضوعات مرتبط و متنوع همراه با ارائه گزارش ها، مصاحبه ها و خبر ها از طریق اپلیکیشن و وب سایت IVOAA پخش و ارائه می گردد.

  • آنچه امروز معماری بومی خوانده می‌شود، همچنان در اکثر نقاط جهان ادامه دارد.
  • در این مقاله سعی کرده ایم معروف ترین و شناخته شده ترین سبک ها را به ترتیب پیدایش معرفی کنیم.
  • معماری چین یگانه سیستم معماری در جهان است که ترکیب‌بندی چوبی عمده آن می‌باشد که تجلی بخش عمیق اصول اخلاقی چینی‌ها و دیدگاه‌های زیبائی، ارزش و طبیعت است.
  • این کتاب به عنوان تنها نوشته دربارهٔ معماری یونان و روم باستان از اعتبار والایی در میان معماران بهره‌مند بوده و برای قرن‌ها مأخذ اصلی بیش‌تر نظریه‌های معماری به‌شمار می‌رفته‌است.
  • مدرنیسم و پست-مدرنیسم توسط افرادی در تخصص معماری مورد نقد قرار گرفته‌اند، با این نگرش که معماری موفق اهداف فردی زیبایی شناختی، فلسفی یا شخصی نیست، بلکه هدف آن باید برطرف کردن نیازهای روزانه افراد باشد و باید از فناوری برای بهبود شرایط زندگی در آن استفاده شود.

هم ظاهر و هم ویژگی های کاربردی باید با عملکرد اتاق مربوطه مطابقت داشته باشد.لمینت از پلاستیک ساخته شده است، در حالی که پارکت همیشه از چوب خالص ساخته شده است.در این مقاله تفاوت لمینت و پارکت در معماری داخلی را با هم بررسی خواهیم کرد. مزایای پارکت پارکت – علاوه بر بسیاری از خواص خوب دیگر – بسیار بادوام است.لمینت باکیفیت… انواع طراحی های ساختمان با توجه به سلیقه، موقعیت جغرافیایی، کاربری و بسیاری نکات دیگر انتخاب می شود.

مقالات ISI طراحی معماری ساختمان : 210 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

[نیازمند یادکرد]کنفرانس بین‌المللی معماری پایدار (فرهنگ، تاریخ، هویت و میراث)[۳] و مراسم تقدیر از معمار معاصر ایرانی[نیازمند منبع] بوده‌است. تقلید و الگوپذیری و الهام جویی از طبیعت در معماری به سه شیوه تقسیم می‌شود. هریک از این شیوه‌ها از شیوهٔ قبل خود کامل‌تر و آگاهانه‌تر است و شیوهٔ سوم، شیوه مطلوب و غایی است. در یک رده‌بندی دقیق‌تر می‌توان مصالح ساختمانی را دست‌کم در پنج رده تقسیم کرد.

بازسازی داخلی انواع بناهای مسکونی، اداری و تجاری

ما همچنین تحقیقات پیش‌زمینه‌ای انجام می‌دهیم تا نحوه ارتباط سایت با منطقه اطراف، آب و هوا، مردم و مقرراتی که بر پروژه تأثیر می‌گذارد را بهتر درک کنیم. ما این مقررات را در یک سند خلاصه دنبال می کنیم و در صورت بروز سؤال با کارکنان برنامه ریزی شهری صحبت می کند.مشتریان باید انتظار داشته باشند که در این مرحله بسیار درگیر و آماده پاسخگویی به سوالات شخصی باشند. ما گاهی اوقات برای شناخت بهتر مشتریان فرم ها و سوالاتی آماده میکنیم. همکاری در این راه به ما امکان می دهد تا ارزش ها و نیازهای مشتریان را بهتر درک کنیم و در نتیجه طرحی ایجاد کنیم که فردیت شخص را با عملکرد بهینه منعکس کند. امکانات رندرینگ عالی، و نیز قابلیت های مدل سازی و معماری افزونه انعطاف پذیر از ویژگی های قابل توجه آن هستند.

(طراحی شده توسط گروه معماری آینه)

ورودی دوم اداره در گوشه ای از بلوار مجله خبری معماری آریانا قرار دارد که ارتفاع آن از سطح ورودی پارکینگ به محل کار، به اندازه یک پله، با شکلی عادی می باشد. از شاخصهای آسایش حرارتی ثابت بودن دمای مناسب محیط است ،تغییر مداوم دمای داخلی حس خوبی را در کاربرا ن ایجاد نمی کند. این روش در سازه‌های طبیعی به وفور مشاهده می‌شود و از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. به عنوان مثال بسیاری از پرندگان ترجیح می‌دهند لانه‌های خود را بر روی شاخه‌های نرم و نازک درختان ایجاد کنند، چرا که هر چه شاخه‌ها از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار باشند؛ احتمال شکستن آن‌ها کم‌تر خواهد بود. چنین رویه‌ای سبب می‌شود که ساختار ضمن صرف مصالح کم‌تر، پاسخ‌گوی مقاومت به گونه بهتری نیز باشد. مربع، نمایانگر ماده، وزن و حدود مشخص است و حسی از کشش و امتداد و تجربه حرکت را القاء می‌کند.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا