معماران Mæ برای برنده شدن جایزه استرلینگ با کوتاه شدن شانس کتابداران اعلام آمادگی کردند

سایمون آلفورد، رئیس RIBA، با اعلام نامزدهای نهایی سال 2022 در ماه ژوئیه، گفت که هر شش نفر باعث خوش بینی شدند و راه حل های نوآورانه ای را در مواجهه با بحران مسکن، انرژی و آب و هوا ارائه کردند.

7/1100 خیابان لیورپول، لندن (توسط معماران هاپکینز): توسعه صفر خالص شامل بازسازی و گسترش چشمگیر یک بلوک اداری دهه 1980 برای ایجاد مجموعه ای از دفاتر و فضاهای تجاری و عمومی در قلب منطقه مالی لندن.

Sands End Arts and Community Centre, London by Mæ Architects: مورد علاقه ویلیام هیل برای برنده شدن جایزه RIBA Stirling 2022 (از 14 سپتامبر): 3/1

شانس فهرست نهایی RIBA 2022 استرلینگ (3 اکتبر)

9/2مدرسه ابتدایی جدید هاکنی و جاده کینگزلند 333، لندن (توسط هنلی هلبراون): یک مجتمع خیره کننده آجر قرمز که به طور منحصر به فرد مسکن مقرون به صرفه را با یک مدرسه ابتدایی جدید برای جامعه رو به رشد شرق لندن ترکیب می کند.

6/4Sands End Arts and Community Center، لندن (توسط Mæ Architects): یک ساختمان یک طبقه دلپذیر و کاملاً در دسترس که در اطراف یک اقامتگاه غیرقابل استفاده قرار گرفته است که شامل فضاهای فعالیت انعطاف پذیر و یک کافه اجتماعی است.

طرح باغ های باغ پانتر هادپسیت در فیل و قلعه، دومین مورد علاقه اصلی کتابداران در فهرست نهایی شش نفره از 7/2 به 7/1 کاهش یافته است.

فینالیست های جایزه استرلینگ از بین 29 برنده جایزه ملی RIBA انتخاب شدند. برنده کلی در روز پنجشنبه 13 اکتبر در RIBA، 66 Portland Place، لندن اعلام خواهد شد.

7/1باغ های باغ، پارک فیل ها، لندن (توسط معماران پانتر هادسپیت): مجموعه ای بازیگوش از ساختمان ها که یک بلوک شهری جدید از 228 خانه جدید و فضاهای خرده فروشی را تشکیل می دهد که در اطراف یک باغ مشترک پیچیده شده اند – یکی از عناصر اصلی برنامه بازسازی فیل و قلعه.

طرح غرب لندن، ساخته شده با چوب مهندسی شده و آجرهای تخصصی ایجاد شده از زباله های ساختمانی، اکنون تنها با 6/4 ارائه می شود – یک افت از قیمت اصلی آن 3/1. این بدان معناست که کتابداران فکر می‌کنند که بر اساس الگوهای شرط‌بندی اخیر، بر اساس الگوهای شرط‌بندی اخیر، پس از معرفی در هفته آینده، بالاترین جایزه را در معماری بریتانیا کسب خواهد کرد.

او گفت: «از برنامه‌های اصلی بازسازی پایتخت گرفته تا دیدگاه‌های جدید برای آموزش عالی، همه آنها در آرزوی ارائه معماری سخاوتمندانه مناسب برای آینده‌ای با کربن کم هستند.

با این حال، پس از آن در آخرین رتبه بندی ویلیام هیل، کالج Magdalene معماران نیال مک لافلین در کمبریج قرار دارد که به رتبه دوم رسیده است. این تمرین که پیش از این سه بار نامزد دریافت این جایزه شده بود، شانس خود را از 4/1 به 2/1 کاهش داده است.

9/1کالج فورث ولی – پردیس فالکرکاسکاتلند (توسط Reiach and Hall Architects): مجموعه ای از سه مرکز آموزش عالی پیشرفته که توسط حیاط و فضاهای آموزشی باز به هم متصل شده اند.



منبع 2/1کتابخانه جدید، کالج مجدلیه، کمبریج (توسط معماران نیال مک لافلین): یک کتابخانه و فضای مطالعه با قاب چوبی بسیار دقیق، طراحی شده برای جایگزینی که قبلاً توسط ساموئل پپیس هدیه داده شده بود و پیش بینی شده بود تا 400 سال دیگر زنده بماند.

طبق گفته های ویلیام هیل، کالج فورث ولی، پردیس فالکرک در اسکاتلند، توسط Reiach و Hall Architects خارجی برنده این جایزه است، با احتمال طولانی شدن 9/1.

جایزه استرلینگ سال گذشته به خانه شهرک دانشگاه کینگستون متعلق به معماران گرافتون تعلق گرفت. ساختمان آموزش عالی شش طبقه و چند منظوره در جنوب غربی لندن، مورد علاقه ویلیام هیل برای برنده شدن نبود، با طرحی که قیمت آن 5/1 بود. در عوض، مسجد مرکزی کمبریج مارکس بارفیلد را با شانس 7/4 ترجیح داد.

هفته گذشته RIBA همچنین از مدعیان جایزه مشتری سال خود رونمایی کرد. فهرست چهار نفره شامل دو نفر از مشتریانی است که در فینالیست‌های جایزه استرلینگ امسال قرار دارند، یعنی سرزمین بریتانیا برای معماران هاپکینز 100 خیابان لیورپول و Thornsett Group Plc و The Benyon Estate برای مدرسه ابتدایی هاکنی جدید و 33 Kingsland Road توسط معماران هنلی هالبراون.

هر شش ساختمان با مشورت و همکاری نزدیک با مشتریان، پیمانکاران و جامعه مطلع می شوند. نتیجه: معماری برجسته و دلپذیری که روح همه کسانی را که با آن درگیر هستند را تقویت می کند.

بقیه کالج بالیول برای توسعه میدان کارشناسی ارشد توسط معماران استرلینگ، نیل مک لافلین معماران و محله ساتون لندن برای آکادمی هریس، ساتون توسط آرچیتایپ هستند.

مدرسه ابتدایی هاکنی نیو هنلی هالبراون و جاده 333 کینگزلند نیز جایگاه خود را از دست داده اند، شانس آن از 1/4 به 2/9 کاهش یافته است، در حالی که معماران هاپکینز بازسازی یک بلوک اداری دهه 1980 در پردیس برودگیت در خیابان لیورپول به 7/7 کاهش یافته است. 1.

تحریریه اخبار معماری آریانا