رئیس اداره کنترل ساختمان نسبت به فروپاشی قریب الوقوع سیستم هشدار داد

لورنا استیمپسون گفت که الزامات احتمالی برای ثبت نام بازرسان در تنظیم کننده جدید ایمنی ساختمان می تواند بسیاری از شوراها را با کمبود کارکنان مورد نیاز برای ارائه خدمات حیاتی مواجه کند.

رئیس اجرایی کنترل ساختمان مقامات محلی در مورد این موضوع به مقامات ارشد دولت‌های بریتانیا و ولز و مدیر اجرایی بهداشت و ایمنی نامه نوشت.

او نوشت: «توصیه‌های حقوقی ما نشان می‌دهد که، بدون متخصصان ثبت‌شده مناسب، مقامات محلی قادر به انجام عملیات کنترل ساختمان پس از 6 آوریل نیستند. “داده های فعلی نشان می دهد که تعداد قابل توجهی از مقامات در انگلستان و ولز وجود دارد که در این موقعیت قرار خواهند گرفت.”

استیمپسون هشدار داد که چنین وضعیتی باعث می‌شود شوراها نتوانند پروژه‌های ساخت‌وساز زنده را بازرسی کنند یا اخطارهای توقف یا انطباق را ارائه کنند. آنها ممکن است نتوانند گواهینامه های خاصی را اعطا کنند، و برخی از کارها “ممکن است تنظیم نشده باشند”.

او نوشت: “مقامات محلی ممکن است نتوانند وظایف قانونی خود را همانطور که در قانون ساختمان 1984 توضیح داده شده است انجام دهند.”

استیمپسون اضافه کرد که ضرب الاجل 6 آوریل برای متخصصان کنترل ساختمان برای ثبت نام در تنظیم کننده جدید باعث “سطح بحرانی استرس” می شود.

ما قبلاً شاهد خروج از تخصص حیاتی که در ماه‌های آینده به‌عنوان بخشی از رژیم جدید به آن نیاز داریم، شروع شده‌ایم – این خود به افزایش حجم کار برای تعداد بسیار محدودی از متخصصان کنترل ساختمان اضافه می‌کند.

ما گزارش‌های نگران‌کننده‌ای از افرادی می‌شنویم که در بحران، از استرس شدید، اضطراب و افسردگی رنج می‌برند.»

یک سخنگوی دولت بریتانیا گفت: بسیار مهم است که بخش ساخت و ساز به انجام فرآیندهای اعتبار سنجی و ثبت ادامه دهد تا الزامات صلاحیت تعیین شده توسط تنظیم کننده ایمنی ساختمان را برآورده کند.

“ما درک می کنیم که انتقال به یک رژیم نظارتی جدید برای بازرسان کنترل ساختمان نیازمند یک انتقال مدیریت شده است، و تنظیم کننده از نزدیک این بخش را درگیر می کند تا راه پیش رو توافق کند.”

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا