نمای ساختمان اداری مدرن+برآورد قیمت طراحی و اجرای نمادیزاین | arianarchitects

در نتیجه با اجرای بازسازی اداری از رخ دادن هر گونه خرابی جلوگیری می شود. البته دلایل بازسازی ساختمان ها به همین چند مورد ختم نمی شود، بلکه بازسازی می تواند به دلیل تغییر دکوراسیون خانه ها نیز صورت گیرد. گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد. نیاز به گفتن نیست که یک ساختمان اداری سبز با مشکلاتی در سایت های شهری مواجه است. جایی که، به دلایلی از پایداری، لازم است که ملک صنعتی توجه خودش را متمرکز کند.

شیشه های رنگی در معماری ساختمان اداری کاوه

در ابتدا باید تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم. از کارفرما بپرسیم که دقیقا به چند فضای مجزا نیاز دارد و میخواهد این موقعیت ها به چه شکلی باشد. و از همه مهمتر اینکه بدانیم در هر کدام از این موقعیت ها چه کسانی قرار است قرار بگیرند. به عنوان مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت می باشد. همچنین استفاده از سیم کشی های جدید به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و پایین آمدن هزینه انرژی خواهد شد. با برداشتن دیوارها، فضای داخلی ساختمان هم دل باز تر و بزرگتر می شود.

  • جابجایی از ساختمان فعلی به ساختمانی دیگر کار بسیار زمان بری است و مخصوصا مرحله پیدا کردن دفتر کار جدید انرژی زیادی از مسئولین شرکت مصرف خواهد کرد.
  • همچنین، راه پله های مناسبی به جای آسانسور در آتریوم ساخته شده است و برای صرفه جویی بیشتر در انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است.
  • اما با این حال نقش معمار در چگونگی انجام و طراحی آن خیلی مهم است.
این دو آیین نامه در بررسی های اولیه این پروژه به منظور بهینه سازی نور و دید طبیعی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند. یکی دیگر از معیارها ایجاد سیستم یکپارچه برای مناطق تجاری و اداری بود. حجم اولیه پروژه با جابجایی فضای خالی داخلی به سطح شکل گرفته است. این فضای خالی نه تنها ورودی اصلی را تشکیل می دهد، بلکه نور و دید واحدهای مرکزی را نیز فراهم می کند. این مورفولوژی جدید سطح ساختمان در تماس با شهر را افزایش می دهد و افراد را از طریق ورودی خوشایند ایجاد شده به منطقه اداری متصل می کند.

http://barbarinemoone.ir

این مجله خبری معماری آریانا نیازهای برق خود را از طریق پنل های فتوولتائیک فراهم می کند. RB12 دارای نمای پنجره دار بیوشیمیایی می باشد که به طور خودکار میزان مصرف نور را کنترل و امکان ورود نور بهینه را در طول روز فراهم می کند و همچنین وجود باغچه در تراس ها خود باعث خنک شدن فضاهای داخلی می شود. در نظر داشته باشین که اهمیت نورپردازی فضا، بسته به میزان نورگیر بودن ساختمان و ساعات کاری شرکت یا اداره، تعیین می‌شه.

طراحی ساختمان های اداری | طراحی داخلی | طراحی پلان | طراحی نما

در سبک معماری کلاسیک از سنگ به عنوان متریال اصلی و گاهی تنها متریال نما استفاده می‌شود. از سنگ برای نمای اداری ساختمان ‌مدرن نیز استفاده می‌شود،‌ سنگ در ترکیب‌ با شیشه و فلز هارمونی زیبایی ایجاد کرده و چهره‌ای امروزی و نو به ساختمان می‌بخشد. طراحی ساختمان اداری آبورزان به معماری “محمدرضا قدوسی و پارسا اقدم” با توجه به معماری مدرن بومی تهران شکل گرفته و با نگرش به نمای نامرئی شهری خلق شده است. این پوسته بر اساس هندسه ای متحرک و با سایه های مثلثی، شکل امروزی ساختمان های اداری در تهران را به خود گرفته است و توانسته رتبه دوم جایزه معمار سال 1393را از آن خود کند.