از دوستان قطار گرفته تا شرکت های در حال ادغام


نام تمرین معماران BCHN
مستقر شروزبری
تاسیس شد آوریل 2023
افراد اصلی باربورا بات، مایکل کروز، پل هریس، مارک نیوال

شما از کجا آمده اید؟
ما روش جدیدی هستیم که پس از ادغام اخیر معماران Baart Harries Newall و Bott Cruise Architects شکل گرفته است.

مارک نیوال و پل هریس با هم در مدرسه معماری ولز در کاردیف آموزش دیدند و اوایل کار خود را در لندن گذراندند. مارک برای Fitzroy Robinson و Paul برای Aukett Associates کار کرد که اتفاقاً بعداً ادغام شدند.

در دهه 1990، مارک و پل هر دو به Shropshire بازگشتند تا معماران Baart Harries Newall را تشکیل دهند، که از رویه ای تثبیت شده که در دهه 1960 سرچشمه می گرفت رشد کرد. بیش از 30 سال، BHN Architects طیف گسترده ای از پروژه های برنده جایزه RIBA را طراحی و ارائه کرد، از جمله مدارس، دفتر مرکزی شرکت، ساختمان های اجتماعی، کلیساها، مسکن، تاسیسات تولیدی، مغازه ها و رستوران ها.

قبل از راه اندازی Bott Cruise Architects، مایکل و باربورا هر دو به مدت 15 سال در بیرمنگام کار کردند و روی طیف گسترده ای از پروژه های برجسته کار کردند.

مایکل به عنوان مدیر استودیو در معماران گلن هاولز، تیمی را رهبری کرد که مرکز یادبود درختکاری یادبود ملی در استافوردشایر را طراحی کرد که در فهرست طولانی جایزه استرلینگ قرار داشت.

BCHN (کار سابق Bott Cruise) یک طرح مسکونی مفهومی برای یک سایت میخانه سابق در وست میدلندز

باربورا یک معمار ارشد در Associated Architects بود، جایی که او روی تعدادی از پروژه‌های آموزشی کار کرد، به ویژه تحول مدرسه Yarm در یورکشایر، رابطه‌ای که تا به امروز ادامه دارد.

باربورا و مایکل در رفت و آمد روزانه سه ساعته خود به بیرمنگام «دوستان قطار» بودند و اغلب در مورد دیدگاه خود برای ایجاد یک استودیوی طراحی در شهر خود، که در سال 2022 راه اندازی کردند، صحبت می کردند.

باربورا و مایکل در رفت و آمد خود به بیرمنگام «دوستان قطار» بودند

که مارک و پل را برای سال‌ها از طریق مشارکت متقابل آنها در انجمن معماران Shropshire (شاخه محلی RIBA) می‌شناختند، این دو شرکت توافق کردند که ادغام مجموعه‌ای از مهارت‌ها و تخصص‌های مکمل را گرد هم می‌آورد و بستری را برای توسعه جدید فراهم می‌کند. ایده ها و گسترش دسترسی ما به بخش ها و جغرافیای جدید.

غذاخوری دانشجویی کالج کنکورد معماران BCH. ‘[A] ساختمانی با ظرافت فوق العاده… آلاچیق ظریف و تک طبقه میزی با دیوارهای لعابدار که با سقفی آویزان پوشیده شده است.’ مجله معماران 2002.

چه کاری دارید و به دنبال چه نوع پروژه هایی هستید؟

ما سابقه قوی در آموزش، ساختمان های مسکونی، اجتماعی و مدنی و استفاده مجدد و مرمت بناهای تاریخی داریم. ما اخیراً یک مهد کودک را در تلفورد تکمیل کردیم، دو پروژه پانسیون در محل در مدرسه شروزبری و یک پروژه در محل در والسال داریم که یک مدرسه موجود را بازسازی می کند. ویژه آموزشی نیاز دارد تدارک. همچنین اخیراً مجوز برنامه ریزی برای گسترش سالن غذاخوری در مدرسه یارم را به دست آورده ایم.

علاوه بر این، ما روی پروژه‌های متعدد حفاظتی کار مداوم داریم و اخیراً یک برنامه برنامه‌ریزی برای تبدیل تعدادی از ساختمان‌های حیاط کشاورزی اضافی به واحدهای مسکونی تکمیل کرده‌ایم.

ما با به دست آوردن تجربه گسترده از این نوع کار در حین کار برای شیوه های قبلی خود، قصد داریم مجموعه کار خود را در بخش های مسکونی (از جمله ساخت و ساز به اجاره، زندگی بازنشستگان و مسکن دانشجویی) و تجاری افزایش دهیم.

جاه طلبی های شما چیست؟
ما به عنوان روشی که ریشه در طراحی با کیفیت بالا دارد، شهرت زیادی کسب کرده ایم. ما مشتاقانه منتظر ساختن بر روی این میراث و ایجاد یک رویه جدید متمرکز بر آینده هستیم که همچنان به کمک واقعاً مثبتی به محیط ساخته شده برای نسل های آینده ادامه می دهد.

ما همچنین دوست داریم تیم را رشد دهیم و از طراحان پر انرژی و با استعداد در استودیوی خود در شروزبری استقبال کنیم.

بزرگترین چالش های پیش روی شما به عنوان یک کسب و کار نوپا و به طور کلی حرفه چیست؟
پیامدهای کووید-19 و برگزیت تأثیری ماندگار بر صنعت ساختمان دارند. کمبود مهارت ها و افزایش هزینه ها در ساخت و ساز تأثیر منفی بر فراتر از برنامه ریزی برخی پروژه ها دارد.

افزایش هزینه ها تأثیر منفی بر پروژه های آینده دارد

با این حال، چالش عمده ای که همه ما با آن روبرو هستیم، نحوه مقابله با تغییرات آب و هوایی است، هم از نظر کاهش تأثیرات موجود آن و هم از نظر توسعه رویکردهایی که مسیری واضح و عملی را برای طراحی ساختمان های با انرژی صفر با کارایی بالا ایجاد می کند. این سفری است که کل صنعت باید با نهایت فوریت آن را بپذیرد.

کدام طرحی که در پنج سال گذشته تکمیل شد، بیشتر از همه شما را الهام بخشید؟
ما واقعاً کتابخانه جدید در کالج Magdalene اثر نیال مک لافلین را تحسین می کنیم. بیشتر کارهای ما در زمینه‌های تاریخی می‌گذرد و می‌دانیم که ساختن معماری که هم به بافت حساس باشد و هم از نظر احساس معاصر چقدر دشوار است. کتابخانه جدید نمونه ای نمونه از طراحی زمینه ای زیبا با فضاهای داخلی فوق العاده است.

منبع: نیک کین

فهرست نهایی جایزه استرلینگ RIBA 2022: کتابخانه جدید، کالج Magdalene، کمبریج (توسط معماران نیال مک لافلین)

چگونه خود را بازاریابی می کنید؟
ما در طول بیش از 100 سال کار در زمینه معماری، یک شبکه قوی از تماس های صنعتی ایجاد کرده ایم!

ما با شرکت بازاریابی محلی 80 Voices که تجربه زیادی در بخش معماری دارد، رابطه برقرار کرده ایم. این به ما کمک کرده تا یک وب سایت جدید ایجاد کنیم و همه ما را با مزایا و فرصت های موجود در رسانه های اجتماعی آشنا می کند.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا