چرا باید ساختمان های اداری را بازسازی کنیم؟ املاک داران | arianarchitects

ویترویوس معمار و نظریه پرداز سده های میانه استحکام، زیبایی و فایده را ویژگی های یک معماری خوب می دانست. ساختمانی با این خصوصیات می تواند پاسخگوی نیازهای روانی، کاربردی و اقتصادی جامعه باشد. تهران دیزاین سنتر مجموعه‌ای است در زمینه طراحی داخلی، معماری و نوآوری.

بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی

نکته ی جالب توجه در طراحی این تراس ها، جانمایی فضای سبز منحصر به فردی می باشد! فضایی دلچسب و مطبوع که برای استراحت و گفت و گوهای افراد ایجاد شده است. چیزی که در بدو ورود به این مجموعه جلب توجه می کند، لابی کوچک و منحصر به فرد آن است که به گفته ی معماران پروژه، برای انتقال آسان وسایل و رفت و آمد عمومی، این چنین طراحی شده است. همچنین در این قسمت، فضاهایی همچون كافه تریا و سالن ورزشی نیز جانمایی گرفته است. شرکت نما دیزاین به صورت تخصصی در حوزه طراحی و اجرای نمای‌ساختمان به ویژه نمای‌خشک و نمای شیشه‌ای فعال است. طراحان نمادیزاین موظف هستند که نمایی اصولی و همراه باضوابط را با درنظر گرفتن سلیقه‌تان برای ساختمان اداری شما طراحی کنند.

ساختمان اداری

از طرف دیگر با بازسازی خانه، می توان فضای آن سازه را هم افزایش داد. همچنین مصرف انرژی هم کاهش خواهد یافت و استاندارد های فنی آن نیز بیشتر می شود. دلایل بسیاری وجود دارد که افراد بازسازی را انجام می دهند؛ به عنوان مثال مهم ترین دلیل انجام این کار افزایش طول عمر ساختمان ها مخصوصا ساختمان های قدیمی است.

http://barbarinemoone.ir

بنابراین بسیار مهم است که هنگام طراحی ساختمان اداری به تعداد احتمالی افرادی که روزانه در آن تردد می کنند توجه شود و بر اساس آن استانداردی برای اختصاص فضای پارکینگ در نظر گرفته شود. نمای ساختمان اداری نمایشگر جایگاه، منزلت و ویژگی‌های مالکان ساختمان است. نمای ساختمان نیز یکی دیگر از مواردی است که در لحظه اول به چشم همکاران و مشتریان می‌آید. بنابراین با نمای اداری ویژه و منحصربه‌فرد می‌توان اعتبار، جایگاه و منزلت بالای سازمان را نمایش داد. مقاوم سازی ساختمان اداری اصلی ترین مرحله بازسازی ساختمان اداری است که از حساسیت بالایی برخوردار است، زیرا به صورت مستقیم با سلامت افرادی که در این ساختمان کار می کنند مرتبط است. با گذشت سالها و افزوده شدن به عمر یک ساختمان مصالح و تجهیزات آن رو به فرسودگی می‌روند و مشکلاتی به همراه خود دارند.

نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است.

بنابراین مجله خبری معماری آریاناکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند. بدیهی ست که در چنین فضایی روحیه همکاری و همدلی در بین کارکنان بیشتر خواهد بود و بهره وری نیروی انسانی به حداکثر خود خواهد رسید. پس تاثیر شگرف نمای ساختمان اداری بر حال و هوای درونی ساختمان و متعاقبا روحیه کارکنان و بهره وری آن ها را دست کم نگیرید. فضای لابی به نوعی زیرمجموعه فضاهای مشاع در نظر گرفته می شود، اما به دلیل اهمیتی که در طراحی دارد به صورت جداگانه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین اولین فضایی است که در هنگام ورود به ساختمان با آن مواجه می شویم و از همین رو تاثیر مستقیمی بر برداشت مخاطب از فضا دارد. ترکیب رنگ و مصالح و همچینن هماهنگی و همخوانی آن با نوع نورپردازی از جمله مواردی است که می توان آن را در نظر داشت.

  • ترکیب بندی قفسه ها، کشوها، کمدها برای ذخیره سازی در طراحی بسیار مهم است.
  • فضاهای سبزی که از بیرون به داخل نفوذ می نمایند و در سازماندهی درونی فضاها نیز نقش دارند.این موضوع به عنوان یک اصل در ترکیب فضای کار و فضای سبز دیده شده.
  • بنابراین مهم است که به تعداد کارمندانی که در یک دفتر کار مشغول به کار می شوند، فضایی که به صورت استاندارد به خود اختصاص می دهند و نیازهای اولیه آن ها توجه کرد تا بتوان به خوبی چه پلان اداری کوچک چه یک نقشه ساختمانی بزرگ طراحی کرد.
  • کاشی چینی یکی از دیوار پوش‌های سنتی است که از امنیت بالایی برخوردار است و معمولا در سرویس بهداشتی و آشپزخانه‌ی ادارات به کار می‌رود.
  • می توانید برای مشاهده پروژه بازسازی ساختمان اداریتوسط تیم ما کلیک کنید.