«معماری بنچ» در بالای آبجوسازی بروکلین با پیتزا فروشی کاشی‌کاری شده است

استودیوی معماری محلی Bench Architecture در صدر یک کارخانه آبجوسازی در بروکلین قرار گرفته است که پیتزافروشی و باری با «پالت رنگارنگ لمسی» شامل دیواری از کاشی‌های آبی آبی تجهیز شده است.

در شرق ویلیامزبورگ، فروشگاه Lala's Brooklyn Apizza در بالای آبجوسازی Grimm Artisanal Ales واقع شده است – یک فروشگاه اتومبیل تبدیل شده که در سال 2018 افتتاح شد و همچنین توسط Bench Architecture مستقر در بروکلین طراحی شده است.

یک کارخانه آبجوسازی در بروکلینیک کارخانه آبجوسازی در بروکلین
استودیوی محلی Bench Architecture در صدر آبجوسازی با پیتزا فروشی در بروکلین قرار گرفته است.

پیتزافروشی طبقه دوم شامل یک فضای باز بزرگ است که از دو طرف با یک آشپزخانه پیتزا و باری با روکش سفالی احاطه شده است، در حالی که مجموعه ای از درهای دوتایی به یک تراس روی پشت بام منتهی می شوند.

این استودیو گفت: “یک پالت لمسی رنگارنگ برای کادربندی دو قطب فضا استفاده شد.”

این فضا در بالای یک فروشگاه اتومبیل تبدیل شده قرار دارد فضای داخلی با کاشی آبیفضای داخلی با کاشی آبیاین فضا در بالای یک فروشگاه اتومبیل تبدیل شده قرار دارد

در یک انتهای فضای داخلی، یک اجاق پیتزا با کاشی پرتغالی سبز روشن احاطه شده است، در حالی که یک کاشی موزاییک سفید برای پوشاندن خود فر استفاده شده است. یک نوار پیشخوان با سنگ ماه و پیچیده شده در چوب موجدار، فر را قاب می‌کند، با یک پنجره خدماتی کوچک که با همان سنگ ماه در کنار آن قرار گرفته است.

در سراسر فضا، یک نوار خدماتی در کاشی‌های سفالی فلوت‌دار پیچیده شده بود و روی آن یک پیشخوان سنگی کانترا مکزیکی خاکستری تیره قرار داشت.

پرده صورتیپرده صورتی
استودیو فضای داخلی را به “گره” سازماندهی کرد.

دیواری از کاشی بتنی آبی آبی پشت میله قرار دارد و در امتداد فضا و بیرون به تراس کشیده شده است.

پرده های سرخابی-صورتی دیوار پشتی را می پوشانند و یک سقف چوبی این دو میله را که استودیو از آن به عنوان “گره” یاد می کند، به هم متصل می کند. این دو میز به گونه ای طراحی شده اند که مادیات متضاد داشته باشند.

فر پیتزا گوشه ایفر پیتزا گوشه ای
میزهای چوبی و سفالی در دو طرف فضای غذاخوری

این استودیو گفت: «این گره‌های «زمخت» و «صیقل‌شده» با یک سقف منحنی چوبی و پرده سرخابی که بر سطوح اولیه تأکید می‌کند و همچنین آکوستیک فضا را نرم می‌کند، متحد می‌شوند.

طبق گفته استودیو، یک آینه زاویه‌دار بالای پرده قرار داده شده است و عرض آن را می‌پوشاند تا فضای داخلی را به تراس متصل کند.

در بیرون، تراس از دو طرف با دیوارهایی از کاشی صورتی روشن و آبی احاطه شده است، با یک کف سنگی Cantera که کل فضا را پوشانده است.

میزهای پیک نیک چوبی ساده هم فضای ناهار خوری داخلی و هم فضای بیرون را پر می کند، با قفسه بندی و قفسه ای از هیزم که در اطراف آنها پراکنده شده است.

میله ای با روکش سفالیمیله ای با روکش سفالی
از کاشی های رنگارنگ برای خط کشی دیوارهای داخلی و خارجی استفاده شده است

Bench Architecture بر روی مضامین مشابهی که برای آبجوسازی و اتاقک در طبقه همکف که در سال 2018 افتتاح شد، استفاده کرد، گسترش داد.

پرده‌های قرمز رنگ مشابه فضا را می‌پوشاند و میله‌ای با روکش فلزی موج‌دار در امتداد پنجره‌های جلوی ساختمان قرار داده شد تا فضایی برای تولید آبجو فراهم شود.

یک تراس با مردمیک تراس با مردم
این فضا از طریق یک سری درهای شیشه ای دوتایی به یک تراس باز می شود

یک سری آویز از سقف آویزان شده است که نشان دهنده یک طرح نیم طبقه اصلی برای فضا است.

این استودیو می‌گوید: «شبکه‌ای از چراغ‌های آویز آویز یک «سقف» به فضا ایجاد می‌کند که وسعت طرح نیم‌ساخت اولیه اتاق را که با پسوند پشت بام جایگزین شده بود، نشان می‌دهد.

Bench Architecture یک استودیوی معماری مستقر در بروکلین است که توسط دیوید بنچ در سال 2020 تأسیس شد و در فضاهای مسکونی، خرده فروشی و رویدادها تخصص دارد.

دیگر پروژه‌های داخلی که اخیراً در منطقه ویلیامزبورگ تکمیل شده‌اند شامل یک انبار مسکونی است که به عنوان یک فضای نمایشی عمل می‌کند و یک فروشگاه کیث با یک سیلو آجری در مرکز آن.

عکاسی توسط نیکلاس ونزیا است


اعتبار پروژه:

معماری و دکوراسیون داخلی: معماری نیمکت
مدیر ساخت و ساز: معماری نیمکت
نماینده پارلمان اروپا: مهندسی ABS
ساختاری: بکر

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا