اسکیت پارک چند طبقه هالاوی ساختمان سال RIBA در جنوب شرقی نام گرفت


اولین اسکیت پارک چندطبقه جهان به دلیل «صنعت استثنایی آن در فراهم کردن فضایی برای پرورش جوانان» مورد تحسین داوران قرار گرفت. این یکی از دو طرحی بود که توسط اداره مستقر در لندن و Hythe دریافت شد که امسال جایزه RIBA را در منطقه دریافت کرد.

دیگری، طراحی مجدد یک خانه مزرعه ای در فهرست درجه II در نزدیکی کانتربری، همچنین در میان هشت برنده جایزه RIBA South East 2023 بود که شب گذشته (18 می) اعلام شد.

پیروزهای منطقه، که شامل خانه فرشید موسوی Architecture 57a Tongdean Avenue در Hove، توسعه متحدین و Morrison’s Bayside در Worthing، و یک خانه روستایی در Kent’s High Weald توسط معماران pH+ بود. از میان 17 فینالیست که در ماه فوریه نامگذاری شده بودند انتخاب شدند.

خانه چوب سیاه معماران HAPA در قلب پارک ملی ساوث داونز همچنین یک گونگ منطقه‌ای را به خانه برد و جایزه پروژه کوچک سال RIBA جنوب شرق را دریافت کرد.

اما هیچ یک از دو طرح انتخاب شده هاسل در دانشگاه برایتون موفق نبودند.

سایمون آلفورد رئیس RIBA گفت: «برنده شدن جایزه منطقه ای RIBA یک دستاورد فوق العاده است. این پروژه‌ها که توسط یک فرآیند بررسی دقیق انتخاب شده‌اند، بهترین معماری جدید منطقه را نشان می‌دهند.

ساختمان‌ها و فضاهای الهام‌بخش به زندگی همه ما شادی می‌بخشند و برندگان جوایز امسال مطمئناً با این شرایط مطابقت دارند. تبریک فراوان به همه.

برندگان منطقه ای اکنون در حال رقابت برای دریافت جایزه ملی RIBA برای قدردانی از برتری معماری خود هستند. برندگان این مسابقات در 22 ژوئن اعلام خواهند شد.

سپس فهرست نهایی جایزه استرلینگ RIBA برای بهترین ساختمان سال از پروژه‌های برنده جوایز ملی با برنده کلی اعلام شده در ماه اکتبر انتخاب می‌شود.

برندگان جایزه RIBA South East 2023

جوایز ویژه منطقه ای

  • پارک ورزشی F51 – ساختمان RIBA جنوب شرقی سال 2023 و مشتری RIBA جنوب شرق سال 2023
  • خانه چوب سیاه – پروژه کوچک جنوب شرق RIBA در سال 2023

منبع: جیم استفنسون

خانه چوبی سیاه توسط معماران HAPA.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا