بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست | behtarin-laptop

در صورتی که علاقه‌مند به خرید این دستگاه هستید و فقط با حافظه ذخیره‌سازی آن مشکل دارید، می‌توانید آن را افزایش دهید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، باتری 50 وات ساعت آن است که می‌تواند ماندگاری باتری را برای مدت زمان بالایی رقم بزند. در نهایت باید به باتری دو سلولی و 37 وات ساعتی بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون با نام ایسوس VivoBook R565-EP اشاره کرد که با یک بار شارژ کامل، زمان زیادی را برای استفاده در اختیار شما قرار می‌دهد. این لپ تاپ همچنین دارای پورت‌های در اطراف بدنه می‌باشد که اتصال لپ تاپ به دیگر دستگاه‌های هوشمند را موجب می‌شوند.

بررسی هدفون هواوی FreeBuds 4i ؛ تعریف کارایی به قیمت

البته با توجه به سخت افزار نسبتا قوی این دستگاه، می‌توان از آن برای انجام کارهای نیمه سنگین گرافیکی و همینطور کارهای دانش آموزی و دانشجویی نیز استفاده کرد. بله شرایط اقساطی رو برای راحتی خرید شما کاربران عزیز فراهم کردیم میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر به پنل خرید اقساطی در قسمت نوار صفحه سایت مراجعه کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید. چرا که سخت افزار این لپ تاپ‌ها به گونه‌ای است که بهترین انتخاب برای انجام این دسته از فعالیت‌ها می‌باشد. اگر جزو افراد انگشت‌شماری هستید که قیمت محصول برایشان موضوعیت ندارد، توجه شما را به لپ‌تاپ‌های زیر جلب می‌کنیم.

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون کدوم مدله؟

حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 سبب شده تا سرعت موردنیاز کاربران برای اجرای برنامه‌ها و بازی فراهم شود. این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی مجزا GeForce GTX 1650 با ظرفیت اختصاصی 4 گیگابایت GDDR6 است. شما برای ذخیره‌سازی فایل‌ها به یک هارد 512 گیگابایت SSD دسترسی دارید؛ وجود هارد SSD می‌تواند سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها یا سایر عملکردها را تضمین کند. یکی دیگر از لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو را که با قیمت تقریبی 25 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16G 512G SSD نام دارد. همچنین این دستگاه مجهز به نمایشگر 15.6 اینچ IPS با وضوح فول اچ دی است و از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ دارای نور پس زمینه ال ای دی است، اما از لمس پشتیبانی نمی‌کند.

یکی از جدیدترین مدل‌های این محصولات‌ DW2196‌ نام دارد که از جمله بهترین لپ تاپ تا 25 بهترین لپ تاپ ها برای رندرینگ میلیون تومان است. بدنه‌ی این مدل تماما از پلاستیک مقاوم در برابر خط و خش های احتمالی ساخته شده است؛ همچنین در نسل جدید این محصول سبک‌تر شدن بدنه، طراحی متفاوت در حاشیه کیبورد و LCD و کیبورد بسیار کم عمق و راحت را هم شاهد هستیم. 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD شاید کافی نباشد و نیاز داشته باشید که این مقدار را ارتقا دهید، اما SSD بودن آن سرعت بالایی را برای کاربر به‌ارمغان خواهد آورد.

  • با توجه به موارد عنوان شده رعایت و توجه به این نکات هنگام خرید بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون می تواند کمک خوبی برای شما باشد.
  • در کنار آن‌ها، پورت HDMI را هم داریم که برای اتصال تلویزیون و مانیتور خارجی کاربرد دارد.
  • این محصول که در دسته محصولات ۱۵ اینچی قرار می گیرد، یک توازن خوب بین قیمت و مشخصات خود به کاربران ارائه کرده و باعث شده تا کاربران با طراحی جذاب آن و قدرت خوب پردازشی این محصول، ارتباط برقرار کرده و به دنبال تهیه آن باشند.
  • اینتل است که به عنوان پرچمدار قبلی تیم آبی شناخته می‌شود و هنوز هم یکی از بهترین پردازنده‌های موجود است.
  • لپ تاپ MSI مدل MODERN 15 A10M با صفحه نمایشگر 15.6 اینچی بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون است که با خرید آن می توانید تمامی امور اداری، دانشجویی و مسائلی از این قبیل را راه بیندازید.
تحریریه اخبار معماری آریانا