تمرین لندن شرقی برنده مسابقه مرکز اجتماعی Ramsgate شد

جدیدترین پروژه، ایستگاه آتش نشانی از کار افتاده را که اخیراً به عنوان مرکز توزیع غذای اضطراری در طول قرنطینه کووید-19 خدمت کرده است، تغییر خواهد داد. اهداف کلیدی شامل ارائه امکانات جدید جامعه، از جمله فضای رویدادها و دفاتر است.



منبع

خدمات آتش نشانی Ramsgate از سال 1905 در داخل ساختمان خیابان افینگهام مستقر بود و چهار سال پیش به دفتر مرکزی جدید Pick Everard که 7.95 میلیون پوند طراحی شده بود، نقل مکان کرد.

طرح برنده نیت بر ایجاد یک باغ اجتماعی جدید با بخش‌هایی، یک باغ میوه به سبک کنت و فضای رویدادهای بیرونی که بازتاب باغ اصلی خانه رادفورد در سال 1849 قبل از تبدیل آن به ایستگاه آتش نشانی در سال 1905 است، متمرکز است.

مفهوم برنده توسط استودیو Neat

این پروژه که قرار است در سال 2024 تکمیل شود، ساختار 300 متر مربعی را که سه سال پیش توسط شورا با حمایت یک خیر محلی خریداری شده بود، ارتقاء خواهد داد.

مفهوم برنده توسط استودیو Neat

استودیوی مستقر در دالستون – که توسط کارگردان سابق پرینگل ریچاردز شرات، گوردون ابوت در سال 2018 راه اندازی شد – توسط شورای شهر رامسگیت پیش از پنج فینالیست رقیب در مسابقه ای انتخاب شد که 20 درخواست دریافت کرد.

شهر ساحلی در تانت، کنت، حدود 40000 نفر جمعیت دارد. مکان‌های دیدنی محلی شامل غرفه سلطنتی ویکتوریا در فهرست درجه II است که توسط Stanley Davenport Adshead و فروشگاه Archive Homestore و Kitchen در ساحل معماران Haptic طراحی شده است.

تیم برنده اکنون طرح هایی را برای بازسازی مکان تاریخی خیابان افینگهام – معروف به خانه رادفورد – و تبدیل آن به یک مرکز اجتماعی جدید طراحی خواهد کرد.