رقابت مسکن بریستول پنج روش برای توسعه مجدد سایت مدرسه را فهرست می کند


نامزدهای نهایی عبارتند از: معماران پابرهنه، معماران فرگوسن مان، معماران خبره gcp، معماران میچل الی گولد با استودیو نایت استوکو، و معماران RHaR.

این مسابقه به دنبال پیشنهادهای «تخیلی، تحت رهبری جامعه» برای یک طرح جدید تحت رهبری مسکونی در زمینی براون فیلد بود که قبلاً خانه یک مدرسه ابتدایی بود اما از آن زمان برای توسعه مجدد پاک شد.

برای معماران مستقر در غرب انگلستان با 20 کارمند یا کمتر باز بود

این پروژه که توسط شرکت مسکن شورای شهر بریستول، گورام هومز حمایت می شود، با هدف تحویل حدود 50 خانه جدید در یک سایت شیبدار 1.1 هکتاری در 2.6 کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر بریستول است. حداقل 30 درصد از خانه ها مسکن ارزان قیمت خواهند بود.

کریستیانا ماکاریو، مدیر ارشد توسعه گورام هومز گفت: هر پنج طرح پتانسیل یک توسعه واقعاً خاص و قابل توجه را نشان می‌دهند. از خانه‌های پایدار گرفته تا رشد غذای اجتماعی تا زندگی چند نسلی، هر کدام نشان می‌دهند که طراحی آنها چگونه می‌تواند برای جامعه مفید باشد.

تیم‌های منتخب همچنین طرح‌هایی را نشان دادند که می‌توانست به محیط زیست دامنه‌های غربی احترام بگذارد، که در اینجا بسیار مهم است. من نمی توانم صبر کنم تا پیشرفت طرح ها را ببینم.’

تام رنهارد، عضو کابینه شورای شهر بریستول برای تحویل مسکن و خانه گفت: به هر پنج تیم انتخاب شده تبریک می گویم. مدخل ها ثابت می کنند که توسعه خوب می تواند با چالش های مسکن ما مقابله کند و به محیط زیست اطراف نیز احترام بگذارد.

این سایت قهوه‌ای در کنار دامنه‌های غربی پتانسیل تبدیل شدن به یک محله جدید پررونق در محیط‌های غنی از حیات وحش را دارد. توسعه خانه های جدید و مقرون به صرفه می تواند یک دارایی واقعی برای جامعه Knowle West باشد، و من مشتاقانه منتظر مرحله بعدی رقابت هستم.

جشنواره مسکن بریستول که در سال 2018 راه اندازی شد، نوآوری هایی مانند فناوری هوشمند و تولید خارج از محل را به عنوان راهی برای ارائه مسکن با کیفیت و مقرون به صرفه ترویج می کند. این برنامه پنج ساله توسط شورای شهر بریستول، پایتخت منطقه ای بریستول و باث، WECA و شراکت شفتسبری حمایت می شود.

در سال 2020، معماران O’LearyGoss Practice بریستول در مسابقه ای که توسط جشنواره مسکن بریستول برای طراحی یک طرح مسکن دانشجویی 1.9 میلیون پوندی برای مدرسه الهیات کالج ترینیتی این شهر برگزار شد، برنده شد.

سال گذشته Groupwork برنده دو مسابقه سازمان‌دهی شده توسط جشنواره مسکن بریستول برای مکان‌های برجسته مرکز شهر در Castle Park و Redcliffe Way شد.

آخرین مسابقه به دنبال طرحی است که به عنوان نمونه ای از «اکولوژی، پایداری و تنوع زیستی» برای بریستول عمل کند. انتظار می رود پیشنهادات کربن صفر خالص را در کربن تجسم یافته، ساخت و ساز و در حین استفاده هدف قرار دهند.

از پنج تیم منتخب دعوت خواهد شد تا مفاهیم خود را بیشتر توسعه دهند و با جامعه محلی تعامل کنند. برنده کمیسیون – که تا مرحله RIBA 2 و مرحله قبل از برنامه را پوشش می دهد – در اواسط تابستان اعلام می شود.

فهرست نهایی

معماران پابرهنه
معماران فرگوسن مان
معماران خبره gcp
معماران میچل الی گولد با استودیو نایت استوکو
معماران RHaR



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا