طرح علوم زیستی کرستورفین و رایت در کرانه جنوبی


شرکت بزرگ AJ100 برنامه‌هایی را برای مجموعه‌ای از امکانات مدرن برای میزبانی از شرکت‌های جدید در بخش‌های بیوتکنولوژی و فناوری پزشکی طراحی خواهد کرد.

این طرح برای کینگز کالج لندن و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر گروه پایونیر، دو قطعه خالی را در پردیس گای دانشگاه تغییر خواهد داد.

ساختمان‌های جدید برای میزبانی از شرکت‌های دانشگاهی و شرکت‌های در مراحل اولیه طراحی خواهند شد که به دنبال تولید محصولات و فناوری‌های جدید برای بهبود درمان و مراقبت از بیمار هستند.

این پروژه شامل آزمایشگاه‌های مرطوب و خشک و همچنین فضای اداری و کار مشترک و دسترسی به تجهیزات حیاتی خواهد بود.

به شرکت‌ها برنامه‌های راهنمایی و پشتیبانی، دسترسی به سرمایه‌های مخاطره‌آمیز و مزایای شبکه سراسر بریتانیا پایونیر ارائه می‌شود.

صدراعظم جرمی هانت ماه گذشته متعهد شد که 650 میلیون پوند برای فعال کردن بخش علوم زیستی بریتانیا اختصاص دهد.

گلن کراکر، مدیر اجرایی گروه پایونیر گفت: کینگز به دلیل تأثیر تحقیقاتش در علوم زیستی و پزشکی در سطح بین المللی شناخته شده است. در چند سال اخیر در زمینه های ایمونولوژی و انکولوژی از جمله موارد دیگر، پیشرفت های استثنایی ایجاد کرده است.

ما خوشحالیم که با King’s کار می کنیم و به گسترش شرکت های هیجان انگیز آنها کمک می کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا با تیم گسترده‌تری در کینگز همکاری کنیم تا سفر خارج از دانشگاه و واقعیت تجاری را تا حد امکان روان و کارآمد کنیم.»

پروفسور ریچارد ترمبات، معاون ارشد علوم بهداشتی و زیستی در کینگز کالج لندن، افزود: ما خوشحالیم که به گروه پایونیر در بانک جنوبی خوش آمد می گوییم، زیرا آنها سابقه اثبات شده ای در ارائه فضاهای تخصصی دارند که در آن در مراحل اولیه اسپین اوت هستند. می تواند شکوفا شود.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا