مطالعات معماری ایران | arianarchitects

برندهای ایرانی چند سالی است که با ورود به دنیای ابزار، توانسته‌اند مشتریان را به استفاده از تولیدات داخلی تشویق کنند. میتوان نقاشی نکرد، میتوان از موسیقی دوری نمود؛ حتی تاریخ را می توان کنار گذاشت، ولی باید خیلی خوش شانس باشید که درگیر معماری نشوید. معماري ساخت یک سازه در یک محیط نیست، بلکه خلق مجدد خود محیط است. معماري سوالی درباره اشتیاق به ساخت سازه ها نیست؛ بلکه هنر ممکن هاست. معماری قدرتمندانه ترین کاری است که انسان می تواند تصور کند.

  • با فراگیر شدن استفاده از وسایل چوبی بین مردم و حس خوب کار کردن با آن‌ها، علاقه به ساخت و ساز این وسایل افزایش پیدا …
  • یعنی شکل و رنگ در معنی دار بودن و مفهوم خود یکدیگر را تأیید و اثبات می‌کنند.
  • ایرانی‌ها معمولا در تعطیلات نوروز و اواخر تابستان سفر می‌روند.
  • شتاب زیادی در تعداد ساختمان‌هایی که به دنبال ساخت با معیارهای ساختمان سبز طراحی پایدار هستند، وجود دارد.
  • حضور ظروف چوبی در منازل، سابقه‌ی بسیار دور و درازی دارد.

اگر محصولی توازن معقول بین این دو عامل برمجله خبری معماری آریانا کرده باشد بهترین گزینه … اکثر قطعاتی که روزانه با آنها سر و کار داریم دارای سوراخ هستند. سوراخ ها روی قطعات مختلف به منظور تامین فضای مناسب پیچ و … چه مشغول سایش فلز باشید و چه برش سرامیک؛ یک دستگاه فرز، به کارتان خواهد آمد.

روند کار مهندس معمار

اینورتر جوشکاری چیست؟ این ابزار نسل جدید دستگاه جوش است و با وجود وزن سبک و کیفیت بالایی که در جوش دارد، در بسیاری از … افراد هنگام خرید ابزار، عوامل مختلفی ازجمله قیمت محصول را جزء پارامترهای مهم خود برای انتخاب وسیله مناسب فعالیتشان قرار می‌دهند. می توان گفت که در هر پروژه ساختمانی، این نجاران هستند که نقش پر …

طراحی معماری در ایده پردازی

معماري دانش و هنری است که ساختمان ها و شهر های ما را با شیوه زندگی که داریم متناسب می کند، راهی برای تجلی جامعه در دنیای فیزیکی است. در این مطلب، تعریف معماري از نگاه 30 معمار بزرگ جهان آمده است. جملات زیر مفهوم عمیق تری از معماري ارائه می دهند و شاید بتواند تعریف مناسب، کامل و جامعی از معماری در ذهن متبادر سازد. در مقاله فرآیند طراحی معماری جزئیات دقیق فرآیند طراحی معماری از زبان معمار فقید، فرانک گهری ذکر شده است که می‌توانید به آن سر بزنید. کار یک معمار با محدودیت بودجه، خواسته های کارفرما، کدهای ساختمان و بسیاری دیگر از نگرانی های عملی، محدود شده است.

نقشه راه

آچار فرانسه نوعی آچار با زبانه‌ایی متحرک می باشد که این ساختار قابلیت استفاده‌ی آن را برای شل و سفت کردن مهره‌ها و پیچ‌ها در … اگر شغل شما نجاری است و یا به نوعی با چوب‌ها سر و کار دارید پس حتما با ابزاری به نام اور فرز آشنا هستید. پیچ دستی در بسیاری از پروژه های خانگی و کارگاه­ها کارایی دارد. بسیاری از ماها نمی­توانیم هم اشیایی را که داریم با آنها کار انجام … نجاری و صنایع چوب با توجه به گستردگی کار و محصولات تولیدی خود نیاز بیشتری به رعایت نظافت و ایمنی دارند.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا