معماران مشهور دیدگاه جدید ارلز کورت را آشکار می کنند

حدود 60 درصد از طرح جامع دارای فضای شهری و سبز جدید است و ساختمان های مسکونی، تفریحی و خرده فروشی باقیمانده را اشغال کرده اند.

ECDC می‌گوید که بقایای این سازه برای ایجاد یک پارک مرکزی «میزی» تغییر کاربری داده می‌شود و برای اولین بار از سال 2014، زمانی که مرکز نمایشگاه بسته شد، عموم مردم را به سایت دعوت می‌کند. این ساختمان در سال 2015 تخریب شد.

بیش از ده‌ها مکان جدید مانند Destination Earls Court – یک سالن تئاتر، نمایشگاه و موسیقی – و سوله قطار، که یک سوله راه‌آهن سابق را می‌بیند که برای رویدادهای فرهنگی و رستوران‌ها تغییر کاربری داده است، نیز پیشنهاد شده‌اند که میراث این مکان را گرامی می‌دارند. .

در همین حال، یک پارک جدید در محل مرکز نمایشگاهی سابق ارلز کورت به هر دو طرف توسعه ملحق خواهد شد که توسط HawkinsBrown و Studio Egret West طراحی شده است.

راب هیزمن، مدیر اجرایی ECDC، این پیشنهادها را به عنوان “قطعه گمشده یک اره منبت کاری اره مویی” توصیف کرد که با ترکیب فضای سبز و امکانات فرهنگی جدید و در عین حال “فراتر از صفر خالص” به نیازهای مردم محلی پاسخ می دهد.

پیش از ارائه برنامه ریزی در اواخر سال جاری توسط ECDC، یک مرکز مهارتی جدید در بهار امسال در محل افتتاح می شود تا فرصت های شغلی و آموزش را فراهم کند.

هاوکینز براون و استودیو اگرت وست پس از ارائه نشدن پیشنهادات قبلی توسط فارلز به عنوان طراح اصلی منصوب شدند: فقط Lillie Square که توسط Kohn Pedersen Fox و Pilbrow & Partners در سال 2016 طراحی شده بود ساخته شد.

پیش نویس طرح های اصلی روز چهارشنبه (22 فوریه) توسط شرکت توسعه و تیم طراحی آن فاش شد شامل طرح هایی برای 4500 خانه جدید در سایت 10 هکتاری است که 35 درصد از آنها “مقرون به صرفه” هستند. 3500 واحد اقامتی دانشجویی دیگر نیز در پیشنهادات جدید وجود دارد.

چه زمانی هاورث تامپکینز، dRMM و Maccreanor Lavington هیسمن گفت که سال گذشته به این طرح منصوب شدند، هیسمن گفت که این طرح جامع “به ارائه طیف گسترده ای از مزایا از جمله خانه های جدید، فرصت های شغلی، جاذبه های فرهنگی و فضاهای باز زیبا برای لذت بردن همه کمک می کند”.

کار بر روی فاز اولیه شامل 1300 خانه و پارک در صورت تصویب طرح ها در سال 2025 آغاز خواهد شد.

مرحله اول: تیم هایی برای کار طراحی دقیق (نوامبر 2022)

  • شپرد رابسون با معماران سری و dRMM فاز اول را در Hammersmith & Fulham ارائه خواهد کرد و آن را به همسایه West Kensington و Gibbs Green Estates و ساختمان Empress State متصل می کند.
  • ACME مسئول یک ساختمان اداری در ورودی کلید به سایت در جاده وارویک در کنزینگتون و چلسی، دوبارهایجاد حس ورود از ایستگاه ارلز کورت.
  • هاورث تامپکینز و Maccreanor Lavington برای ارائه اولین خانه‌های کنزینگتون و چلسی، از جمله پیشنهاد فرهنگی قابل توجهی که در قلب سایت قرار دارد، همکاری خواهد کرد.



منبع

هیسمن افزود: این توسعه فرهنگ و قلمرو عمومی را در سرتاسر یکپارچه خواهد کرد و به خواسته شماره یک مردم محلی پاسخ خواهد داد: داشتن فضاهای سبز و باز در سراسر سایت. ما جاه طلبی داریم که یک نمونه جهانی برای توسعه مسئولانه و پایدار باشیم و سلامت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهیم.

او می‌گوید که این امر از طریق طراحی مبتنی بر طبیعت و روش‌های ساخت و ساز پایدار، و همچنین ایجاد «نخستین شبکه اشتراک‌گذاری انرژی بدون کربن در مقیاس بزرگ»، بازیافت آب باران و آب خاکستری و تدارکات محلی در بریتانیا محقق خواهد شد.

طراحی شده توسط Haworth Tompkins، dRMM و Maccreanor Lavington – شیوه‌هایی که در ماه نوامبر به تیم طراحی منصوب شدند – آخرین دیدگاه ارلز کورت تأکید زیادی بر قلمرو عمومی و فضای فرهنگی جدید، و همچنین امکانات و خدمات اجتماعی دارد.

تحریریه اخبار معماری آریانا