اجرای بازسازی ساختمان و پروژه‌های اداری در تهران | arianarchitects

بنابراین هرقدر هم فضای اختصاص یافته برای یک واحد اداری کوچک باشد، باید طوری طراحی شود که فضای کافی برای قرار گرفتن یک میز کار و چند صندلی را داشته باشد تا اولیه ترین نیاز یک دفتر اداری را برطرف کند. در طراحی ساختمان های(فضاهای) اداری بایستی دارای انعطاف پذیری، راحتی نگهداری، دسترسی مناسب و یک موقعیت اکولوژیکی اقلیمی مناسب باشند و از طرف دیگر یک محیط آرام، لذت بخش و مفید را برای استفاده کنندگان فراهم سازند. امروزه ساختمان های اداری بیشتر دارای نماهای شیشه ای مشابه هستند اما تقسیم بندی و کیفیت فضاهای داخلی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

متریال مناسب برای نمای ساختمان اداری

برای مجله خبری معماری آریانا ساختمان اداری کارخانه ابتدا لازم است هدف از طراحی، نوع فعالیت ها و خدماتی که در این فضا ارائه می شود، مورد بررسی قرار گرفته و نحوه سازماندهی و برنامه فیزیکی فضاها نیز مشخص گردد. در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، فاکتور هایی همچون طراحی پلان، طراحی نما، متریال و مصالح، طراحی نورپردازی ساختمان اداری کارخانه ، ارتباطات فضاها با یکدیگر و با خارج بنا، نوع بازشو ها و متراژ، لازم است در نظر گرفته شوند. این مجموعه موفق و خوشنام با قرارداد مدیریت پیمان پروژه اداری به صورت کاملا حرفه ای تمامی نیازمندی های طراحی و اجرا صفر تا صد پروژه های اداری را به عهده می گیرد و با سرعت بیشتری مشتریان را در رسیدن به اهدافشان راهنمایی می کنند. یکی از مهم ترین نکات توجه به نور در طراحی یک محیط کار و حتی یک ساختمان مسکونی است. اغلب معماران تلاش می کنند تا فضای داخلی یک ساختمان را طوری طراحی کنند تا بیشترین استفاده از نور طبیعی برده شود. بخصوص در یک دفتر اداری، نور طبیعی می تواند انرژی بیشتری به کارکنان آن محیط ببخشد.

http://barbarinemoone.irهمچنین توجه به نیاز کارکنان یک دفتر کاری، از سکوت گرفته تا توجه به دما و تهویه، همه از جمله اصول طراحی پلان ساختمان اداری هستند. کمک گرفتن از طراحان داخلی و معماران برجسته می تواند به پارتیشن بندی صحیح فضای داخلی یک ساختمان اداری و طراحی بهتر آن منجر شود. ما در تهران دیزاین سنتر آماده ارائه این خدمات به شما عزیزان هستیم. فضای داخلی ساختمان اداری می تواند منعکس کننده ی نمای بیرونی این ساختمان باشد. در واقع نمای داخلی و نمای بیرونی دو عنصر جدایی ناپذیرند و به طور مستقیم با هم در ارتباط می باشند. طراحی و تعبیه پنجره های شیشه ای در طراحی نمای ساختمان اداری می تواند موجب تابش هرچه بیشتر نور به درون ساختمان و ایجاد فضایی گرمابخش و دوستانه شود.

اجرای نمای ترکیبی در ساختمان های اداری

دانشجویان پر انرژی بوده، کیفیت کاری کارکنان آکادمیک بالا رفته و در مجموع کیفیت و بازدهی بالا را ناشی می شود. برخی از واحدهای اداری بدون اتاق طراحی می شوند و فضای اختصاص یافته برای هر بخش با دکوراسیون آن محیط مشخص می گردد. نمای ساختمان، محلی برای نمایش است، طراح و معمار می‌تواند با استفاده از دانش هنری خود در ترکیب رنگ، همچون نقاشی که بر بوم رنگ می‌گذارد، سطح ساختمان را نقاشی کند. رنگ‌ها در ترکیب با سایر المان‌ها مانند اشکال هندسی زیبایی بی‌نظیری خلق می‌کنند.

  • در واقع این موضوع بستگی به مهارت و هنر طراحان و معماران دارد تا با استفاده از یک ترکیب بندی عالی در متریال و رنگ های مورد استفاده، نمای ساختمان اداری را به سبک اداری و رسمی نزدیک تر کنند.
  • پارتیشن های ام دی اف، چوبی، آلومینیومی و شیشه ای برای جدا کردن فضاها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لازم به ذکر است قاب سفید طراحی شده در کنج شرقی و جنوبی بنا، علاوه بر ایجاد فضای مکث و گشایش مناسب در طراحی نما ساختمان، هماهنگی لازم با چهارراه موجود در کنار ساختمان را نیز دارا می باشد.
  • سایت فروشگاه تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند.

جابجایی از ساختمان فعلی به ساختمانی دیگر کار بسیار زمان بری است و مخصوصا مرحله پیدا کردن دفتر کار جدید انرژی زیادی از مسئولین شرکت مصرف خواهد کرد. با این اوصاف، مسئولین ترجیح می دهند به کار بازسازی رو بیاورند و این کار را به دست متخصصین با تجربه بازسازی ساختمان اداری بسپرند. همچنین بازسازی بخش های مهمی مانند بازسازی سرویس بهداشتی ساختمان جزو مراحل بازسازی ساختمان اداری می باشد. در بازسازی اداری و دفتر کار میتوان با استفاده از پارتیشن های مختلف به تقسیم بندی و جدا کردن فضاها اقدام کرد. پارتیشن ها با جنس های مختلف در بازار عرضه می شوند و میتوان با توجه به میزان نور ساختمان و طبق میل مشتری از هر کدام از آنها استفاده کرد.

تحریریه اخبار معماری آریانا