«احساس می‌کند که بالاخره تغییر می‌تواند در هوا باشد»

من امیدوارم که او بتواند همزمان با ترویج ارتباط آن با اکثریت غیرمتعهد که می توانند در «خانه معماری» سیمون آلفورد به زندگی بسیار بیشتری بیافزایند، از نگرانی های آنها در داخل مؤسسه حمایت کند.

پیر تیلور، استودیو نامرئی
خوب شکر خدا. در حالی که هر کسی بهتر از سایمون آلفورد است، که نماینده دنیای کسب و کار معمول، شیطنت آمیز، نابخردانه و پس از برگزیت بود، بیش از هر کسی که تمرکز نامربوط خود بر پورتلند پلیس داشت. […] این احساس می کند که بالاخره تغییر می تواند در هوا باشد.

کاندیداتوری اوکی همیشه این پتانسیل را داشت که مخالفان را تحریک کند

تبریک بزرگ @Muyiwa_Oki https://t.co/qfSj568MlI

من به Muyiwa به خاطر کمپین بسیار موفق و مورد حمایت رئیس RIBA تبریک می گویم و مشتاقانه منتظر همکاری با او و Sumita Singha OBE :blue_heart: در هیئت مدیره + شورای RIBA هستم. همچنین از همه کسانی که من را نامزد کردند و حمایت کردند تشکر می کنم.

— تاندی لوونسون (@ThandiLoewenson) 2 آگوست 2022





منبع

همانطور که Muyiwa در سال 2023 به ریاست جمهوری می رسد، من مشتاقانه منتظر عدالت و شمول بیشتر در همه سطوح در حرفه خود هستم – و همچنین رهبری الهام بخش او در معماری و طراحی شهری.

اکین سو و دیوید برنده جزیره عشق می شوند. اکنون Muyiwa Oki برنده RIBA شد. دوباره دارم باور می کنم :sob:

الیز اووسو، نامزد سابق ریاست جمهوری RIBA
من خوشحالم که مویوا اوکی رئیس جمهور منتخب RIBA است.

— کریستینا گیگر PPRIAS (@christinagaiger) 2 آگوست 2022

بن دربی شایر، رئیس سابق RIBA
امسال صف کاندیداهای ریاست RIBA چیزی برای همه داشت. من دو نفر از نامزدها را تأیید کردم و همه آنها چیز متفاوت و ارزشمندی برای ارائه یک مؤسسه با حاکمیت جدید و مؤثر دارند که اکنون کاملاً تأمین مالی شده است و در راهپیمایی برای ارائه به اعضای خود است. اما آنچه که باید هیجان انگیز باشد، به طرز ناامیدکننده ای با قوانین محدودکننده مضحکی که در شورای خود RIBA به نفع «انصاف» تحمیل شده بود، از بین رفت. این یک فرصت واقعی از دست رفته بود.

تغییر زمان می‌برد و این گام بزرگی در مسیر درست است، زیرا Muyiwa از بسیاری جهات نشان‌دهنده اشتها برای تغییر از درون صنعت است. امیدوارم که Muyiwa از حمایت RIBA و صنعت برخوردار شود. ممکن است مویوا در این نبرد پیروز شده باشد، اما تغییر طولانی مدت و معنادار جنگ از اول سپتامبر 2023 آغاز می شود.

ممکن است شاهد تغییری از تنگنای معماری که آلفورد و امثال او تعریف کرده‌اند، به گفتگوی گسترده‌تر و متنوع‌تر درباره مسائل فوری و جدی‌تر یا فوری‌تر که معماران را تحت تأثیر قرار می‌دهند و معماران می‌توانند بر آنها تأثیر بگذارند، ببینیم.