چگونه در شغلی که نمی توانم آن را رها کنم انگیزه داشته باشم؟

آیا دوستان ناهار شما حمایت کننده و تشویق کننده هستند یا ناله های دفتر؟ گذراندن وقت با افرادی که دائماً شکایت می کنند فقط شما را پایین می آورد. به خاطر سلامت روان خود، اگر نه انگیزه، اطراف خود را با افراد مثبت احاطه کنید.

یکی از جنبه های تفکر در مورد شغل خود این است که تشخیص دهید چه چیزی ممکن است برای شما بهترین باشد. یکی دیگر فقط کنار آمدن ساده است. به هر حال، «من شغلم را دوست ندارم» احتمالاً یکی از رایج ترین عباراتی است که در میخانه ها بالا و پایین کشور گفته می شود.

زمانی که از شغل خود متنفر هستید، به راحتی احساس می کنید در گیر کرده اید. اما هر چه فرصت های بیشتری برای خود ببینید – و برای ایجاد گام بردارید – احساس مثبت و انگیزه بیشتری خواهید داشت.

هنگامی که احساس می کنید گیر افتاده اید یا احساس می کنید که در حال رکود هستید، مهارت های جدیدی را توسعه دهید. مراقب دوره های آموزشی باشید، یک مربی یا مربی پیدا کنید، یا در یک کلاس عصر شرکت کنید. یادگیری چیزهای جدید باعث بهبود قابلیت استخدام و تقویت روحیه شما می شود. ببینید آیا می توانید کارفرمای خود را وادار به تامین مالی برخی از آموزش ها کنید. حتی اگر بودجه ای وجود نداشته باشد، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید که هزینه بسیار کمی دارند یا هیچ هزینه ای ندارند.

این منجر به تغییر نقش شما می شود که مکانیزم مقابله خوبی است. شاید بتوانید پیشنهاد آموزش یا جذب نیروهای جدید یا سازماندهی یک رویداد اجتماعی را بدهید؟ یا ممکن است چیزی بیشتر مرتبط با تمرین باشد، مانند گذراندن وقت با یک همکار یا تامین کننده خاص برای تقویت روابط یا بهبود فرآیندها. حداقل، چنین حرکتی باعث تغییر صحنه می شود.

به دلایل مختلف نمی توانم کارم را رها کنم و واقعاً آن را دوست ندارم. چگونه با انگیزه بمانم و از بهترین چیزها استفاده کنم؟

به انجمن های حرفه ای بپیوندید و خودتان را به رویدادها ببرید. علاوه بر به روز رسانی دانش و تخصص خود، ملاقات با افراد جدید که مشتاق و مثبت در مورد کار خود هستند می تواند هوای تازه باشد.

متیو ترنر مربی AJ یک معمار و مشاور شغلی است که مشاور ساختمان در معماری را اداره می کند. با اطمینان به او ایمیل بزنید [email protected]



منبع

بنابراین، چگونه می توان کنار آمد؟ اولاً بر روی نکات مثبت بنا کنید. ممکن است نتوانید شغل یا شرایط خود را تغییر دهید، اما می توانید طرز فکر خود را تغییر دهید. احتمالاً در بخش‌هایی از شغل خود که از آنها لذت می‌برید خوب هستید – آنها را شناسایی کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند مثبت بمانید.

مگر اینکه آنها دلیلی باشند که از شغل خود متنفر هستید، با رئیس خود صحبت کنید و ببینید که آیا فرصتی برای شما وجود دارد که در پروژه های مختلف شرکت کنید و مسئولیت کم و بیش را بر عهده بگیرید، بسته به اینکه چه چیزی شما را ناراضی می کند. اکثر مدیران می خواهند کارکنان خوبی را حفظ کنند و باید برای بررسی حجم کاری یا تمرکز شغلی باز باشند.

افراد به دلایل مختلف در مشاغل گرفتار می شوند. شما ممکن است بخواهید ترک کنید اما نمی توانید (یا حداقل هنوز). شاید شما سال ها در همان تمرین بوده اید، یا باید پروژه را در محل ببینید.

تحریریه اخبار معماری آریانا