هاپکینز مرکز ایمونولوژی را در شمال غربی لندن تکمیل می کند

پمپ های حرارتی منبع هوا از یک هدر کشویی استفاده می کنند، علاوه بر پرتوهای سرد فعال با واحدهای انتقال هوا، گرمایش و سرمایش را با اتصالات باقی مانده برای گرمایش منطقه ای آینده فراهم می کنند. واحدهای ترمینال با حجم متغیر، جریان هوا را به آزمایشگاه‌ها، دفاتر و مناطق ذخیره‌سازی کنترل می‌کنند، که همچنین دارای پنجره‌های بازشونده به‌عنوان یک سیستم حالت ترکیبی هستند که به یک جلوه پشته دریچه دهلیز تغذیه می‌کنند. مناطق آزمایشگاهی کاملاً با کنترل‌های فشار جدا شده‌اند و برای آزمایشگاه‌های خاص CL3 بیشتر تفکیک شده‌اند. به دلیل ایجاد مسیرهای هوای مجرای با تهویه طبیعی برای پاکسازی دود از آبپاش اجتناب شد. یک آرایه PV روی پشت بام، انتشار کربن را بیشتر به حداقل می رساند.
ارنست فاسانیا، کارگردان، معماران هاپکینز

کارگاه‌های اولیه که با تیم پروژه برگزار شد، استراتژی‌های پایداری را اولویت‌بندی کردند که با ارزش‌های پروژه همسو بودند و نقاط «برد سریع» را که به آسانی با حداقل هزینه به دست می‌آمدند، شناسایی کردند.

این ساختمان همچنین دفاتری را برای موسسه خیریه رویال فری و یک هتل جدید 35 تختخوابی برای بیماران سرپایی یا دانشگاهیان بازدید کننده که نیاز به یک شب اقامت دارند فراهم می کند.

فضاهای آزمایشگاهی فضای نیمکتی را فراهم می‌کنند که می‌تواند بر اساس اندازه گروه تحقیقاتی منعطف شود، و فضا و تجهیزاتی برای حداکثر 200 محقق با چیدمان‌هایی که برای تشویق تعامل خود به خود با فضاهای نوشتن، فضاهای شکسته و غرفه‌ها طراحی شده‌اند، وجود دارد.

تسهیلات جدید برای فراهم کردن محیط و منابع “نیمکت تا بالین” طراحی شده است که مراحل مختلف تحقیقاتی از علوم پایه تا پیش بالینی، بالینی و درمان “اولین انسانی” را در خود جای می دهد و همچنین آموزش های تحقیقاتی را برای دانشمندان و دانشمندان آینده ارائه می کند. دانشگاهیان بالینی

با اتخاذ رویکرد اول پارچه، قاب ساختمان و عملکرد پوست به حداکثر رسیده است. یک قاب بتنی اکسپوز، با حداقل 50 درصد جایگزینی سیمان GGBS، در طراحی بهینه‌سازی شده است تا امکان گسترش آزمایشگاه در صورت لزوم، به حداقل رساندن لرزش در مناطق تخصصی، ارائه خنک‌کننده جرمی حرارتی و امکان دسترسی آسان به خدمات را فراهم کند.

سایت شیب‌دار آن، در Hampstead Green، به‌صورت مجموعه‌ای از تراس‌ها طراحی شده است که درختان بالغ حفظ شده را با کاشت جدید و محوطه‌سازی سخت ترکیب می‌کند و هدف آن ارائه تنوع زیستی و حس متمایز مکان است.

با توجه به نیازهای انرژی ساختمان های متمرکز بر علم، تیم از همان ابتدا پایداری را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از طراحی در نظر گرفت و به رتبه عالی BREEAM دست یافت. یک رویکرد جامع، تمام جنبه‌های پایداری را نه تنها شامل کربن، بلکه عملیات، شغل، انعطاف‌پذیری و چرخه زندگی، و رفاه را در نظر می‌گیرد.

اقدامات طراحی غیرفعال شامل تراز ساختمان از شمال به جنوب و توده‌بندی، همراه با کفپوش‌های نسبتاً کم‌عمق و یک آتریوم مرکزی، برای به حداکثر رساندن نفوذ نور روز و مناظر و در عین حال به حداقل رساندن افزایش گرمای خورشیدی است. یک سوله بریس خورشید با زاویه کم را از شرق و غرب مسدود می کند.

در سایت شروع کنید مارس 2018
تاریخ تکمیل
ژوئن 2021
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات طراحی و ساخت
سطح ناخالص طبقه داخلی
9000 متر2
هزینه ساخت محرمانه
معمار معماران هاپکینز
معمار اجرایی معماران BMJ
مشتری خیریه رویال رایگان، کالج دانشگاه لندن (UCL) و NHS سلطنتی آزاد لندن
مهندس سازه هاین تیلت استیل
مهندس M&E طراحی خدمات ساختمان SVM
مفهوم سازه / مهندس M&E BDP
نقشه بردار کمیت AECOM
مشاور منظر BDP / Colvin & Moggridge
مشاور آزمایشگاه معماران آبل نپ
مدیر پروژه بورو چهار
بازرس ساختمان تایید شده باتلر و یانگ
پیمانکار اصلی
ویلموت دیکسون
نرم افزار CAD استفاده شده است میکرو استیشن

داده های زیست محیطی

در ساختمان گلابی، ما یک مرکز تحقیقاتی آزمایشگاهی در سطح جهانی و یک فضای زیبا داریم که برای تسهیل مشارکت منحصر به فرد بین دانشمند و پزشک طراحی شده است. این به ما امکان می دهد اکتشافات آزمایشگاهی را سریعتر به درمان و درمان تبدیل کنیم. کار Covid-19 ما در طول همه‌گیری، اهمیت درک و تعدیل سیستم ایمنی را تقویت کرده است. در ساختمان گلابی می‌توانیم این موسسه را گسترش دهیم و بنابراین فرصتی شگفت‌انگیز برای آزادسازی پتانسیل درمان‌های مبتنی بر ایمنی در سرطان، دیابت، HIV، هپاتیت و کووید-19 و همچنین توسعه درمان‌های جدید برای جلوگیری از طرد شدن ایجاد کنیم. از پیوندها
هانس اشتاس، مدیر موسسه ایمونولوژی و پیوند

دیدگاه معمار

داده های پروژه



دیدگاه مشتری

فضای داخلی حول یک فضای بزرگ و قابل انعطاف در طبقه همکف متمرکز شده است که برای رویدادهای مختلف طراحی شده است: دانشگاهی، اجتماعی یا جمع آوری سرمایه.

تولید انرژی در محل 3.78 کیلووات ساعت در متر3 (PV)
هوابندی در 50pa 3.98 متر3 /hm2
بار آب گرم 21.96 (واقعی) 24.21 (معمولی) کیلووات ساعت بر متر2/سال
زندگی طراحی 50 سال
کربن تجسم یافته / کل زندگی محاسبه نشده است
انتشار سالانه CO2 31 کیلوگرم CO2eq/m2



منبع در سطح ورودی، یک ستون با روکش عقب ایجاد شده است تا فضایی محفوظ را در بالای تراس های محوطه سازی شده تشکیل دهد. در بالای این، دو طبقه از فضای آزمایشگاهی و دفتری به صورت خارجی با لعاب های تمام قد متناوب و پانل های آجرکاری طراحی شده برای تکمیل کلیسای مجاور بیان شده است. در سطوح بالا و پایین، شیشه‌های خرد شده با لوورهای آلومینیومی ترکیب می‌شوند تا درعین‌حال سطح بالایی از نور طبیعی را در داخل ساختمان حفظ کنند. سطوح بالای هتل بیمار برای حفظ حریم خصوصی بیشتر در پشت باغچه ها قرار دارند.

استفاده مجدد از ضایعات تخریب به عنوان بخشی از یک استراتژی بازیافتی گسترده تر، و یک طرح کاهش رواناب آب های سطحی SUDS در دستور کار پایداری قرار گرفت. یک سقف قهوه ای با دقت انتخاب شد تا زیستگاه های آینده را برای حیات وحش محلی و جمعیت حشرات فراهم کند.