مقالات ISI طراحی معماری ساختمان : 210 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی | arianarchitects

موزه گوگنهایم بیلبائو و موزه فرهنگ پاپ در سیاتل از مهمترین بناهایی هستند که به این سبک ساخته شده اند. رنگ های شفاف واشکالی عجیب و غیر معمول که گاهی اوقات نشانه هایی از سبک کلاسیک دارند از ویژگی های سبک پست مدرن می باشند. وجود لوله ها و سایر تجهیزات در بخش بیرونی ساختمان و نورپردازی بسیار زیاد از مشخصه های سبک هایتک می باشد. استفاده از کروم در نما، استفاده زیاد از نقوش هندسی و رنگ های زنده از مهم ترین ویژگی های سبک آرت دکو می باشند.

  • این سازه به منظور این که با فضای عمومی این شهر ارتباط برقرار کند،طراحی شده است.
  • ارائه مشاوره و طراحی فضاهای خاص نظیر آلاچیق‌ها، مسترها، سرویس‌ها، سونا، استخر و…
  • به ویژه معماری بودایی، تنوع منطقه ای بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • لطفاً جهت اطلاع از خدمات این بخش از صفحه برندینگ ساختمانبازدید فرمایید.
  • یک معماری بومی در نروژ که خانه ای ساخته شده از چوب با ارتفاعی از سطح زمین می‌باشد.

ظهور حرفه «طراحی صنعتی» معمولاً از اینجا در نظر گرفته می‌شود. در این گام از طراحی، شکل کلی طراحی نقشه تقریبا به پایان رسیده است و فقط باید ریزه کاری ها و بعضی اصلاحات انجام شود. در این گام بر اساس ستون گذاری که در گام پیش انجام شد احتمالا نیاز باشد که تغییرات خیلی جزئی در طرح های طبقات به وجود بیاید. معمولا طراحی قسمت آشپزخانه، به توجه و دقت خیلی زیاد و زمان بسیاری نیاز دارد. به طور کلی می توان گفت که برای انتخاب موقعیت بهتر و مناسب آشپزخانه، موقعیتی خوب و مناسب است که دارای نور و تهویه خوب باشد و تا جایی که امکان دارد باید به گونه ای طراحی شود که از آشپزخانه دسترسی مستقیم به تراس امکان پذیر باشد.

-هزینه طراحی نقشه فاز ۲

در این صفحه، تعداد 210 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت درباره موضوع طراحی معماری ساختمان آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید. ایده‌آل‌های مختلفی در معماری وجود دارد و معمارانی موفق هستند که بتوانند با ایده آل‌های مختلف و متفاوت کار کنند. ایده آل‌ها در واقع نهایت اهداف و والاترین رؤیاهای یک معمار هستند. بنابراین، بکارگیری آن‌ها قطعاً تأثیر مثبتی در طرح کلی پروژه خواهد داشت.

مسابقه طراحی آرم جمهوری اسلامی و معمار منتخب آن۳ دیدگاه

همه ی ما می دانیم که آشپزمجله خبری معماری آریانا در خانه های ایرانی قلب خانه است و طراحی مناسب آن یکی از اساسی ترین بخش های طراحی نقشه ساختمان مسکونی می باشد. مساحت آشپزخانه باید حداقل ده درصد زیربنای مفید کل متراژ فضا و محیط باشد. استفاده از ایده های دکوراسیون برای یک فضا بدون توجه به سبک معماری داخلی ، فرم ، نور و رنگ یکی از اشتباهات رایج است که با اجرای آنها ، نه تنها فضا دلنشین‌تر نشده بلکه ناهماهنگ‌تر نیز می گردد. داشتن فضایی فکر شده و مستقل باعث سلامت روان تک تک اعضای خانواده و کارمندان یک مجموعه کاری می شود. تفاوت نمای کلاسیک و نمای مدرن کم و جزئی نیست و بسیار قابل بررسی… در طراحی نقشه معماری مربوط به یک ساختمان مسکونی ابتدا باید جانمایی آسانسور و پلکان در طرح مشخص شود.

سبک کلاسیک ( مادر تمامی سبک ها )

یک محصول دیگر که توسط Autodesk تولید شده است، ۳ds Max به طور عمده در صنعت بازی های ویدیویی استفاده می شود و همچنین یک انتخاب عالی برای تصویرسازی در معماری است. از SketchUp کمی گرانتر است.۳ds Max برای معمارانی است که می خواهند نمایش های خود را به یک سطح دیگر برسانند. با استفاده از آن، می توانید ساختارها و سازه های تصویری سه بعدی ایجاد کنید. جانمایی پروژه با ساختاری خطی در جداره شمالی به منظور ایجاد چشم ‏اندازهای متنوع و در جداره غربی، در تعامل با مرکز خرید مجاور صورت گرفت. پتانسیل طراحی ساختمان به مثابه یک نشانه شهری از اولین فرصت‏هایی بود که با توجه به قرارگیری پروژه در ورودی غربی شهر تهران و همجواری با بزرگراه همت در اختیار تیم طراحی قرار گرفت. نتیجه روند طراحی، فرمی بود که با پس‏ زمینه ‏ای از رشته کوه‏ های البرز، علاوه بر ایفای نقش نشانه‏ شهری، مانند دروازه‏ ای برای مجموعه هزار و یک شهر در بدو ورود عمل می‏کند.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا