با ما همراه باشید تا برندگان پروژه های کوچک 2024 را بدانید

این جایزه اکنون در بیست و نهمین سال خود است که توسط حامی قدیمی مارلی حمایت می شود. بهترین معماری کوچکتر و با بودجه کمتر را می شناسد. برندگان قبلی شامل معماران دیوید لیچ، معماران کیت داربی، کارمودی گروک، هاورث تامپکینز، هاوکینز براون، معماران مول و کریس ویلکینسون بودند.

پروژه‌های کوچک AJ پروژه‌های تکمیل‌شده با ارزش قراردادی 350000 پوند و کمتر را جشن می‌گیرد و هدف همگی نشان‌دادن یک رویکرد کم‌هزینه و ایده‌آل بزرگ است: طرح‌های هوشمندانه، دست‌کاری شده و پایدار که پاسخ می‌دهند و اغلب فراتر از خلاصه‌هایشان می‌روند و مرزهای آن را فراتر می‌برند. آنچه با بودجه محدود امکان پذیر است.

سال گذشته، معماران OGU و MMAS برای طرح خیابان آدلاید، بلفاست، برندگان معرفی شدند، که شاهد جایگزینی خط ترافیک وسایل نقلیه در شهر با نیم کیلومتر باغ شهری و فضای عمومی جدید بود.

دو جایزه پایداری نیز برای اولین بار اهدا شد. اینها برای Boathouse توسط Ashworth Parkes Architects و Black Barn Studios توسط Charlie Luxton Design بودند. بوگور موشولا توسط استودیو CAUKIN جایزه انتخاب مردم را به دست آورد و نزدیک به 40 درصد از آرای دریافت شده از خوانندگان AJ را در یک نظرسنجی آنلاین به دست آورد.

پروژه‌های کوچک AJ امسال توسط داوران بازگشته فیونا اسکات، پدرو گیل و استر اورت داوری می‌شود. برنده سال گذشته، کریس آپسون از OGU Architects به آنها ملحق خواهد شد. تمرین‌های انتخاب شده هر کدام پروژه خود را در یک جلسه داوری زنده به سبک منتقدان در همان روز با رویداد جوایز به هیئت داوران ارائه می‌کنند.

رویداد رایگان جوایز، که در آن برندگان امسال معرفی خواهند شد، در روز چهارشنبه، 1 می، ساعت 6:30 بعد از ظهر در دفاتر هاوکینز براون در کلرکنول برگزار می شود. 20 پروژه فهرست نهایی که در 25 آوریل در AJ اعلام شد، در یک نمایشگاه کوچک به نمایش گذاشته خواهند شد. لطفاً برای رویدادی که همیشه لذت بخش و جشن است به ما بپیوندید!

منبع: جو لاورتی

برنده AJ Small Projects 2023: Adelaide Street توسط OGU Architects و MMAS

داوران چه کسانی هستند؟

پدرو گیل، کارگردان، استودیو گیل
گیل موسس و مدیر استودیو گیل است که یک معماری و طراحی با علاقه به پروژه های ارزش اجتماعی است و مجموعه آن شامل مسکن اجتماعی، ساختمان های اجتماعی، پروژه های فرهنگی و قلمرو عمومی است. او مشتاق فرآیند خلاقانه ساخت ساختمان‌ها و ظرافت‌های طراحی برای مردم، مکان‌ها و جوامع است. در سال 2020، او به عنوان یکی از 15 عضو پانل برای شهردار تنوع شهر لندن در کمیسیون قلمرو عمومی منصوب شد. تجربه زیسته او، به عنوان یک مهاجر نسل اول با میراث دوگانه سیاه-کلمبیایی، به او اجازه می دهد تا با گروه های قومی که اغلب به سختی می توان به آنها دسترسی پیدا کرد، به شیوه ای معنادار و مشارکتی درگیر شود. او عضو RIBA Architects for Change، و همچنین یک متولی برای Carnaval del Pueblo، یک موسسه خیریه است که در خدمت افزایش آگاهی از فرهنگ آمریکای لاتین است. او تمرین را با تدریس ترکیب می کند: به عنوان دانشیار در بارتلت، او بر روایات پیرامون جوامع دیاسپورای جنوب جهانی و آمریکای لاتین در لندن تمرکز می کند.

فیونا اسکات، کارگردان، گورت اسکات
اسکات در سال 2007 معماری و طراحی شهری مستقر در لندن را پایه گذاری کرد. این تمرین در مقیاس ها و انواع پروژه های شهری با توجه عمیق به نحوه برخورد کاربری های مختلف ترکیبی و گونه شناسی های فضایی از یک شهر برای همه پشتیبانی می کند. او مسئول ارائه پروژه های کوچک معماری، از جمله کلینیک گربه کمبریج، مرکز خلاقانه و فرهنگی Central Parade، و غرفه WC ​​عمومی ومبلی بوده است. او در حال حاضر یکی از حامیان طراحی شهردار لندن و یک ممتحن خارجی برای دانشگاه کمبریج است.

استر اورت، رئیس طراحی، شرکت توسعه میراث لندن
Everett یک مشتری با تجربه بازسازی و توسعه است. پس از کار به عنوان یک معمار در بخش خصوصی، او در سال 2010 به طراحی برای لندن پیوست و از آن زمان تاکنون در سمت مشتری با نقش های ارشد در هر دو شرکت توسعه میراث لندن (LLDC) و شرکت Old Oak & Park Royal Development (OPDC) بوده است. او متعهد به تضمین استراتژی‌های با کیفیت بالا و طرح‌های پیشنهادی است تا اطمینان حاصل شود که قطعات خوب شهر یکپارچه در یک زمینه رشد ایجاد می‌شوند. Everett دارای تجربه زیادی از معماری و قلمرو عمومی در مقیاس ها و بخش ها با تجربه ارائه پروژه های مسکن، آموزشی و اجتماعی است. او در حال حاضر رئیس طراحی LLDC است و تیمی را که مسئول تعبیه طراحی با کیفیت بالا در توسعه و تحویل 5000 خانه است، رهبری می کند.

کریس آپسون، کارگردان، OGU Architects
آپسون برای فعالیت هایی از جمله معماران تیم رونالدز و معماران کاراکوسویچ کارسون در پروژه هایی از مرکز هنرهای نمایشی Sevenoaks تا طراحی شهری برای میراث پارک المپیک کار کرده است. از زمان تأسیس OGU، آپسون به عنوان مشاور در بخش لندن تاور هملتز در زمینه طراحی مهد کودک ها، مدارس و فضاهای عمومی عمل کرده است. آپسون همچنین برای هال بلک داگلاس در بلفاست کار کرده است، جایی که پروژه های تکمیل شده شامل نوسازی کلیسایی در بلفاست جنوبی، نوسازی و گسترش عمده یک مرکز سرطان در شمال بلفاست، و توسعه خانه دیلمونت برای اداره آموزش در بانک ها است. از استرنگفورد لاف. آپسون یک مدرس مدعو در طراحی معماری در دانشگاه کوئینز بلفاست است.

جزئیات رویداد

کجاست؟ Hawkins\Brown, 30 Clerkenwell Rd, London EC1M 5PG
کی هست؟ 6:30 الی 21:30، چهارشنبه 1 مه 2024
چگونه ثبت نام کنیم؟ در لینک eventbrite اینجا ثبت نام کنید

AJ Small Projects توسط مارلی حمایت می شود

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا