استودیو McW بازسازی خانه قرن هجدهم در کمبریج شایر را تکمیل می کند

منبع:ماریل لیند هانسن

دیدگاه معمار

استودیو McW فضاهای مناسبی را برای نحوه زندگی خانوادگی در اختیار ما قرار داده است. ما از اینکه چقدر با هم در آشپزخانه جدید خرج می کنیم شگفت زده شده ایم، جایی که دوست داریم بازی دخترمان را هنگام آشپزی، استراحت یا میزبانی تماشا کنیم. استودیو McW به طرز ماهرانه‌ای فرصت‌های ساختی را که ممکن بود از دست داده باشیم، از جمله اضافه کردن یک فضای مهمان جدید در بالای گاراژ انتخاب کرد. حساسیت آنها به مواد منجر به خانه ای شده است که ما در آن بسیار راحت هستیم و به آن افتخار می کنیم. ما مطمئن هستیم که فاز بعدی ساخت به همان اندازه در نظر گرفته شده و قابل ستایش خواهد بود.
نیک و هاید میلر

منبع: لورنزو زندری

منبع: لورنزو زندری

بزرگترین پسوند از آجرهای سفالی برای تکمیل سنگ موجود ملک ساخته شده است و توسط آشپزخانه شیروانی و فضای نشیمن با روکش روی به خانه اصلی متصل می شود. سومین گاراژ جدید از سنگ و الوار بازسازی شده ساخته شده است.

درهای چوبی مشکی مات تمام قد یک اتاق ابزار و راه پله را تا یک سوئیت مهمان جدید که در بالای داخلی جدید قرار دارد پنهان می کند. یک گاراژ جدید همچنین شامل یک سوئیت مهمان مستقل با آشپزخانه و حمام است.

این خانه شامل یک اتاق نشیمن، دو اتاق ابزار، اتاق بازی، آشپزخانه با جابجایی، اتاق پذیرایی، اتاق چکمه و گاراژ دو نفره، و همچنین پنج اتاق خواب با چهار حمام داخلی و یک حمام خانوادگی است.

مشتریان که خانواده ای جوان هستند، از استودیو مک دبلیو خواستند تا خانه را با فضای آشپزخانه-نشیمن کاربردی تر و فضاهایی برای کار از خانه، برای اقامت مستقل مهمانان و سرگرمی در فضای باز به روز کند.

ساختمان های جدید با آجرهای سفالی با فرمت باریک در رنگ ماسه سنگی ملایم ساخته شده اند تا با سنگ تراشی موجود ترکیب شوند. معماران همچنین آستانه های هموار با جزئیات دیوارهای پخ شده را برای مستقیم نماها طراحی کردند.

در مرحله بعدی توسعه خانه، که سال آینده تکمیل خواهد شد، استودیو McW در حال سازماندهی مجدد طبقه دوم خانه اصلی است و دو اتاق خواب برای کودکان اضافه می کند. افزونه دیگری نیز به ارتفاع غربی خانه اضافه خواهد شد که شامل یک سوئیت اتاق خواب اصلی گسترده در طبقه اول و یک ناهار خوری رسمی در طبقه همکف برای پذیرایی از گروه های بزرگ است.

منبع: Studio McW

داده های پروژه

محل کمبریج شایر، بریتانیا
اندازه پسوند 90 متر2
اندازه گاراژ 55 متر2
اموال GIA 475 متر2
تاریخ شروع ساخت و ساز مارس 2020
تکمیل سپتامبر 2021
مشتریان نیک و هایدی میلر
معمار استودیو McW
فضای داخلی استودیو فورتنوم
طراح فضای سبز طراحی منظره کلیر گرینر
تیم طراحی گرگ والتون، دیوید مک گهون
پیمانکار افق قبل از میلاد
وصال افق قبل از میلاد

محصولات کلیدی

ما تصمیم گرفتیم تا انتقال مشتریان خود را از زندگی شهری شلوغ به سرعت کمتری در حومه شهر انجام دهیم. Follyfield برای القای انرژی سبک زندگی لندنی در یک خلوتگاه روستایی طراحی شده است و بهترین های هر دو جهان را با هم ترکیب می کند. کار با معماری سنتی مانند Follyfield نیازمند رویکردی محترمانه و خلاقانه برای تطبیق آن با نیازهای انرژی و سبک زندگی مدرن (و آینده) است، حساسیتی که ما از ایجاد آن در پروژه لذت بردیم.
گرگ والتون، کارگردان، استودیو McW

منبع:ماریل لیند هانسن

دیدگاه مشتری

پسوند پلان طبقه خانه را به شکل L تعریف می کند و جریان فضایی و اتصال به باغ را بهبود می بخشد که توسط Claire Greener Landscapes دوباره طراحی شده اند.

طراحی داخلی توسط ربکا ویکفیلد از استودیو فورتنوم رهبری شد و با استودیو مک دبلیو همکاری نزدیک داشت.

استودیو McW قلب خانه را روی 30 متری جدید متمرکز کرد2 افزونه. این قسمت آشپزخانه، نشیمن و ناهار خوری با پلان باز را در خود جای می دهد که دارای یک جزیره آشپزخانه بتنی بزرگ است که در محل ریخته شده است، که با کابینت های سیاه رنگ، کفپوش پارکت چوب ماهی شاهی و سقف طاقدار از تیرهای در معرض دید در بالای سر قرار گرفته است.

کفپوش هاوودز
لعاب کاری Crittal، Design Plus
درهای کشویی کانتیفیکس
چراغ های پشت بام شرکت روف لایت
آشپزخانه آشپزخانه های پوچینی
آجرکاری پترسن تگل



منبع

منبع:ماریل لیند هانسن

منبع: لورنزو زندری

تحریریه اخبار معماری آریانا