انجمن های مسکن هشدار می دهند که خانه سازی در لندن ممکن است یک سوم کاهش یابد

این تحقیق که توسط دپارتمان تسطیح، مسکن و جوامع رهبری می‌شود، تقاضاهای بخش مسکن اجتماعی، از جمله مسائل مربوط به ساخت خانه‌های جدید و مقاوم‌سازی موجودی موجود، و همچنین کار اصلاح روی روکش‌ها و رفع رطوبت و کپک را بررسی می‌کند.

از جمله چالش های پیش روی این بخش، افزایش هزینه ها در کارهای ایمنی و دستیابی به صفر خالص است. اینها علاوه بر تاثیر تورم بالا و افزایش هزینه های انرژی است.

یک برنامه بلند مدت برای مسکن اجتماعی به شدت مورد نیاز است. در قلب آن باید اطمینان از سیاست اجاره و تعهد به تامین مالی برای ساخت بسیاری از خانه‌های مقرون به صرفه‌تر که به شدت مورد نیاز هستند، باشد.

گیتا ناندا، رئیس و مدیر اجرایی انجمن مسکن MTVH G15، گفت که انجمن های مسکن از سال 2016 به دلیل تغییرات سیاست اجاره دولت و کاهش بیش از 60 درصدی بودجه برای خانه های ارزان قیمت جدید، 6.6 میلیارد پوند از منابع سرمایه گذاری خود را از دست داده اند.

انجمن‌هایی از جمله Peabody، Southern Housing و Notting Hill Genesis این هفته به کمیته منتخب Levelling-Up، Housing & Communities هشدار دادند که خانه‌سازی در پایتخت بدون دخالت دولت ممکن است به شدت کاهش یابد.

او گفت: «سرمایه گذاری در خانه های موجود به درستی اولویت اول است، اما بدون مشارکت انجمن های مسکن در ساخت خانه های جدید مقرون به صرفه، مسائلی مانند ازدحام بیش از حد قابل حل نخواهد بود.

گروه 15 خواستار حمایت و سیاست‌های بیشتر دولت از جمله برقراری مجدد همگرایی اجاره‌بها، کمک مالی اختصاصی برای بازسازی و الزام به آزادسازی زمین برای مسکن ارزان قیمت شد.

انجمن‌های مسکن تقریباً از هر چهار خانه جدید یک خانه می‌سازند، و اگر ما برنامه‌های خود را کاهش دهیم تا هزینه‌هایی مانند ایمنی ساختمان و مقاوم‌سازی را برآورده کنیم، من واقعاً نگران هستم که این شکاف پر نشود و این افرادی هستند که نیاز مبرم به مسکن دارند، آسیب خواهند دید.

G15 که از 11 عضو تشکیل شده است، گفت که ساخت 11527 خانه جدید را در سال گذشته در پایتخت به پایان رساند.



منبع

آنها با ارائه شواهدی به عنوان بخشی از گروه G15 انجمن های مسکن، گفتند که منابع و ظرفیت خانه سازی تحت “فشار قابل توجهی” قرار دارد و به دلیل “فشار بودجه” قصد دارند توسعه را تا یک سوم کاهش دهند.

تحریریه اخبار معماری آریانا