اسکیپ روم اتاق فرار کرج اتاق فرار تهران | allescape

اسکیپ روم اتاق فرار کرج اتاق فرار تهران | allescape

در طی این بازی شما به عنوان یک باستان‌‌شناس وارد اهرام ثلاثه می‌شود و در پی یافتن معبد خوفو اتاق فرار برای نوجوانان می‌گردید. شما شصت دقیقه فرصت دارید تا مقبره خوفو را یافته و طلسم را باطل و از آنجا فرار کنید. این بازی ۶۰ دقیقه است و به ۳ تا ۶ نفر بازیکن نیاز دارد و برای رده سنی ۱۰ سال به بالا مناسب است. در اتاق فرار مرد هلندی، شما با پرونده‌های ساختگی با جرایم امنیتی روبرو خواهید شد. برای کسانی که تا حالا تجربه بازی اتاق فرار را نداشتند، بهتر است که از بازی‌هایی شروع کنند که ژانر ساده‌تری دارد و تنوع معماها‌ کم‌تر است.

  • برخی دیگر نیز به صورت تیمی عمل می‌کنند اما عملکرد اشتباهی دارند.
  • دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند.
  • این مجموعه شامل سه تا از اتاق فرارهای تهران هست که همگی زیرمجموعه خانه ذهن زبیاست و هرکدام با موضوع و سناریوی خاصی طراحی شده‌ است.
  • • پیش از اطمینان نسبت به جذابیت بازی برای خود و تیم خود، از رزرو بازی خودداری کنید.

در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد. بازی Crimson Room نیز در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان اولین بازی ویدئویی اتاق ‌فرار معرفی شد. این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند. اطلاعات دقیقی در خصوص تاریخچه اتاق فرار در تهران در دسترس نیست، اما قطعا در تهران اسکیپ روم های با کیفیتی وجود دارند و در عین حال، اتاق فرار های بی کیفیت نیز وجود دارند. این فرآیند نیاز به خلاقیت داره و اغلب ما رو ملزم می‌کنه که به‌شیوه‌ای غیرخطی فکر کنیم.

اتاق فرار خونه جنی (اکسپایر شده)

همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید. فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است. استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است.

۵. اتاق فرار موزه

نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت.

اتاق فرار توهم؛ مجموعه اسکیپ مستر

در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند. پرتال اتاق فرار مای اسکیپ با هدف معرفی و رزرو اتاق فرار های ایران در سال 1398 راه اندازی شد. در این پرتال کلیه ی اسکیپ روم تهران یا به عبارتی اتاق فرار تهران را میتوانید مشاهده کنید و اقدام به رزرو هرکدام از اسکیپ روم ها کنید .

تحریریه اخبار معماری آریانا