انواع نشست در ساختمان اصلاح و علائم نشست ساختمان مرکزآهن | arianarchitects

در ایران معمولاً برای ساختن ستون ها از تیر آهن های دوبل یا بال پهن های تکی استفاده می نمایند. چرا بلوک هبلکس؟ چرا بلوک هبلکس؟ بلوک هبلکس نوعی بتن است که طی فرایند خاصی دچار تخلخل شده است. سقف کوبیاکس چیست؟ سقف کوبیاکس چیست؟ سقف هایی با عرض بلند را می توان جزو ارکانی دانست که در مکان هایی نظیر پارکینگ ها، بیمارستان ها و… استفاده… بلوک AAC، بلوکی اتوکلاوشده است که در این میان بلوک سیپورکس بهترین انتخاب است. پیشنهاد ما برای امنیت و مقاومت بیشتر استفاده از ” بلوک سبک “ است. در کشور عزیز ما ایران معمولاً برای ساختن این ستون‌ ها از تیر آهن‌ های I دوبل یا بال پهن‌ های تکی (آهن‌های هاش H) استفاده می‌ شود.

http://barbarinemoone.ir

شاخص های مربوط به گزارش های ماهانه شامخ ساختمان از صعود تورم تولید مسکن به قله ۲۷ ماهه خبر می دهد و همزمان، داده های مرکز آمار می گوید، ماه گذشته تورم ماهانه مسکن به مرز ۱۰ درصد رسید. سقف یوبوت از دو لایه بتنی مسلح در بالا و پایین دال مجوف تشکیل شده است. این قالب ها مانند بلوک های سفالی و یا پلی استایرنی دارای هندسه مکعبی اما توخالی است.

۶ نکته که قبل از خرید خانه باید بدانید

معمار باید بتواند شما را با توجه به اصول، شرایط زمین و جدیدترین قوانین ساختمانی که در مورد نقشه زمین شما اعمال شده است، راهنمایی کند. نازک کاری ساختمان شامل گچ کاری، کاشی کاری، اجرای نقاشی یا کاغذ دیواری، پوشش سقف، برق کاری شامل نصب کلید، پریز و لامپ ها، نصب شیر آلات و شوفاژ ها، نصب در و پنجره و نما کاری ساختمان، عایق کاری و اندود کاری است. لوله کشی گاز و آب از مراحل مهم ساخت ساختمان است که باید به دقت انجام شود.

  • از معایب آن در گذشته هدر رفت زیاد انرژی بود که با تغییراتی که در آن ایجاد شد، اتلاف انرژی به حداقل رسید.
  • نکات مهم در خرید شیرآلات ساختمانی نکات مهم در خرید شیرآلات ساختمانی شیرآلات ساختمان یکی از مهمترین تجهیزات هر خانه می باشد که افراد با توجه به شکل ظاهری و اطمینان…
  • چهارمین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک چهارمین دوره گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک، ۵ و ۶ بهمن ماه با حضور مدیران شهری، سازندگان، معماران، طراحان و فعالان حوزه ساختمان برگزار می شود.
  • دیوارچینی یکی از مباحث بسیار مهم در مراحل ساخت ساختمان محسوب می‌شود.
  • جلسه ای با معماران منتخب خود ترتیب دهید و در مورد نقشه طراحی خود صحبت کنید.
اندازه، عمق، طول و عرض و نوع فوندانسیون (آواربرداری آجر و سنگ و تیرها) باید مطابق با نقشه معمار طرح ریزی شود. نقشه خود را با دفتر مقامات محلی مانند شهرداری هماهنگ کنید تا هیچ گونه مشکلی متعاقبا در فرآیند ساخت خانه شما در آن منطقه خاص پیش نیاید. همچنین، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طرح شما نباید عوارض قانونی داشته باشد.

۷. فرایند ساخت

انشعاب مجله خبری معماری آریانا به دو دسته فشار ضعیف و انشعاب برق فشار قوی تقسیم می شود. فروش انشعاب با قدرت کمتر از ۳۰ کیلووات به صورت آمپری و فروش انشعاب با قدرت ۳۰ کیلووات و بیشتر بصورت کیلوواتی است. نوعی سیستم ساز‌ه‌ای است كه در آن نیروهای جانبی توسط ستو‌ن‌ها به صورت كنسولی تحمل می‌شوند. ‌قاب‌های خمشی باید مستقلاً قادر به تحمل حداقل ۲۵ درصد نیروهای جانبی درتراز پایه و دیوارهای برشی یا قاب‌های مهاربند‌ی شده باید مستقلاً قادر به تحمل حداقل ۵۰ درصد نیروهای جانبی در تراز پایه باشند. سازه‌های با قاب‌های خمشی كامل، و سازه‌های با قا‌ب‌های خمشی در پیرامون و یا در قسمتی از پلان و قاب‌های با اتصالات ساده در سایر قسمت‌های پلان نیز در این گروه جای دارند.