بازسازی پرسل تالار شهر منچستر با 17 میلیون پوند مازاد هزینه مواجه است

سخنگوی Lendlease گفت: “پروژه تاون هال ما فرصتی است که یک بار در زندگی برای بازگرداندن یک قطعه منحصر به فرد از میراث منچستر به شکوه سابق خود است.”

این شورا اضافه کرد که این پروژه – که توسط مدیر ساخت و ساز Lendlease هدایت می شود – در 18 ماه گذشته در طول همه گیری کووید-19 در “حالت کاهش” بوده است.

با این حال، تأثیر تورم، هزینه های سرسام آور مصالح ساختمانی، و اکتشافات جدید انجام شده در طول این کار پر زحمت و پیچیده، فشار را بر بودجه افزوده است.

در گزارش شورا آمده است که این پروژه در حال حاضر در بودجه است اما “پاکت خطر آن افزایش یافته است”. مدل سازی کامپیوتری پیش بینی می کند که در صورت تحقق 100 درصد سناریوهای ریسک، 17 میلیون پوند بیش از حد هزینه شود.

تالار شهر منچستر یک ساختمان احیای گوتیک است که توسط آلفرد واترهاوس طراحی شده است. برای اولین بار در سال 1877 افتتاح شد و تا زمان بسته شدن در آغاز سال 2018 برای مشاغل شورایی مورد استفاده قرار گرفت.

ربنواز اکبر، عضو اجرایی امور مالی، گفت: تیم پروژه همه چیز را تحت کنترل خود قرار داده است، اما در دوره ای که تورم فوق العاده بالا و نوسانات قابل توجه بازار وجود دارد، مهم است که ما به فشارهای بودجه و بودجه فکر کنیم. کاری که برای به حداقل رساندن آنها انجام می شود.

ما از نزدیک با شورای شهر منچستر برای کاهش این چالش ها کار می کنیم.

Purcell در سال 2017 و پیش از پیشنهادات Avanti Architects، BDP، HawkinsBrown، Donald Insall Associates، SimpsonHaugh و Ryder Architects، برای «تعمیر و ارتقا» ساختمان منصوب شد.

این مشکلات توسط شورای شهر منچستر در یک گزارش پیشرفت مطرح شده است که قرار است روز سه شنبه (11 اکتبر) در کمیته بررسی منابع و حاکمیت محلی در نظر گرفته شود. آنها اولین بار توسط عنوان خواهر AJ Construction News گزارش شدند.

نمای کار ساخت و ساز در محل (از آوریل 2021):



منبع

قوانین حفاظتی پروژه را به استفاده از انواع خاصی از ماسه سنگ ملزم می کند، اما معدن در کامبریا که آن را تامین می کرد، خشک شده است. طبق گزارش ها، شورا در حال مذاکره برای بازگشایی یک معدن در بردفورد است، اما استخراج ممکن است 15 هفته طول بکشد.

برای اظهار نظر با تمرین تماس گرفته شد.

کار بر روی ساختمان درجه I که در نیمه راه مرحله ساخت و ساز قرار دارد، علاوه بر عدم اطمینان در مورد هزینه های انرژی و «فرار» نیروی کار متخصص، با کمبود فولاد، گچ، سنگ و الوار مواجه است.

شورا اضافه کرد که کار روی پروژه میراث با مشکلات پیش بینی نشده ای مانند سنگ کاری های متلاشی شده، ناودان ها و لوله ها و همچنین لانه سازی شاهین ها در برج ساعت مواجه شد. بر اساس اخبار عصر منچستر، کار اضافی به معنای سنگ “دو برابر” مورد نیاز بود.

این، همراه با چالش‌های طراحی و تدارکات، تاریخ تحویل ساخت و ساز را از ماه مه به ژوئن 2024 منتقل کرده است. پس از آن، قبل از بازگشایی مجدد برای عموم، یک تناسب داخلی انجام خواهد شد.

Purcell مجوز برنامه ریزی برای پیشنهاد خود – که شامل سیستم های برقی و گرمایشی، بازسازی پارچه اصلی و جایگزینی یک ساختمان پیوندی مدرن بود – در ژانویه 2020 به دست آورد.

تحریریه اخبار معماری آریانا