«به ندرت تمرینات جوانی در ولز وجود دارد»


نام تمرین معماران بنجامین هیل
محل کاردیف
تاریخ تاسیس ژانویه 2021
افراد اصلی بنجامین هیل

شما از کجا آمده اید؟
پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه منچستر به استانتون ویلیامز در لندن پیوستم. کار در دفاتر آنها برای من یک تجربه یادگیری سازنده بود. پس از چند سال اقامت در لندن به زادگاهم ولز نقل مکان کردم و به Loyn & Co Architects پیوستم. پس از چند سال و چند کار از راه دور برای دیگر استودیوهای لندن، در ژانویه سال گذشته، تمرین خودم را راه‌اندازی کردم.

چه کاری دارید و به دنبال چه نوع پروژه هایی هستید؟
ما می خواهیم با مشتریانی کار کنیم که بهسازی را در اولویت قرار می دهند. گذشته از مزایای محیط زیست ما، تجربه من نشان داده است که از طریق استفاده مجدد، نگهداری و مقاوم سازی ساختمان های موجود، زبان معماری بسیار غنی تری می تواند توسعه یابد.

ما در حال حاضر روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها کار می‌کنیم، از بازسازی کارهای خانگی گرفته تا ساخت‌های جدید. تعداد فزاینده ای از پروژه های مهمان نوازی و محل کار نیز در ولز و لندن در حال انجام است. اما ما به دنبال راه های جدیدی برای برنده شدن در کار هستیم، چه از طریق مسابقات یا تسهیلات. برخی از این شامل یافتن فعالانه فرصت‌هایی برای مشتریانمان است که ممکن است به کمیسیون تبدیل شوند.

غرفه Grange’s Dan Benham در Grangetown کاردیف، برنده اخیر جایزه RSAW، نمونه فوق العاده ای از این رویکرد است. کار فعلی ما شیفتگی به تقطیر وضوح یک ایده را نشان می‌دهد و در عین حال فرصت کافی برای یک پروژه برای داشتن کمی سرگرمی باقی می‌گذارد. معماری توانایی باورنکردنی در بهبود شیوه زندگی مردم دارد و این کار را بی سر و صدا انجام می دهد. ما می‌خواهیم با افرادی کار کنیم که مسائل را یکسان می‌بینند.

جاه طلبی های شما چیست؟
هدف ما این است که در دهه آینده یک تمرین جوان پیشرو باشیم. به نظر می رسد که اشتیاق و اشتیاق ما را در کار برنده می کند. این کمی کلیشه ای است، اما کار در خارج از لندن به من دیدگاه کمی متفاوت داده است.

فقط مقدار پولی که برای پروژه ها ریخته می شود وجود ندارد. این لزوما چیز بدی نیست. ما را وادار کرده است که ارزشی را که برای مشتریان خود به ارمغان می آوریم، به طور مداوم بازنگری کرده و دوباره بررسی کنیم. همچنین ما را وادار کرده است که به این فکر کنیم که چه کسی هستیم و برای چه چیزی ارزش قائلیم.

ما یک معماری جوان ولزی هستیم که به ندرت وجود دارد. در زمینه معماری که به نظر نمی رسد شناخت زیادی از مطبوعات معماری به دست آورد. ما تلخ نیستیم، تا حد زیادی تضمین شده است. اما این یک بحران شناسایی ایجاد کرده است.

ما بسیاری از معماران ولزی را تحسین می کنیم: دیوید لی. گراهام بروکس؛ و کریس لوین، به نام چند. اما ما همچنین متوجه معمارانی می شویم که نه تنها دریای سلتیک را با آنها به اشتراک می گذاریم، بلکه شرایط گونه شناختی و اجتماعی-اقتصادی مشابهی با آنها داریم. ولز از نظر جغرافیایی و استعاری در مکانی بین هر دو حوزه انگلیسی، اروپایی و سلتیک وجود دارد و برای هزاران سال به شدت تحت تأثیر همه قرار گرفته است.

ما هنوز در تلاشیم تا بفهمیم این برای ما چه معنایی دارد، اما مشاهده جالبی است و ما را به این سوال واداشته است که چه چیزی می‌خواهیم باشیم و چه نوع جاه‌طلبی‌هایی برای آینده داریم.

بنجامین هیل معماران – پن و لان. توسعه یک خانه ویکتوریایی

بزرگترین چالش های پیش روی شما به عنوان یک استارت آپ و به طور کلی حرفه چیست؟ راه اندازی یک دفتر در چنگال یک بیماری همه گیر جهانی کمی چالش برانگیز بوده است، من طرفدار مشتاق Zoom نیستم. شوخی‌های بد من به جایی نمی‌رسند و ایجاد رابطه در این رسانه چالشی است.

اما ما اجازه دادیم کارمان حرف بزند و مانند همه دفاتر، خودمان را تطبیق دادیم. ما سعی کرده‌ایم یاد بگیریم و مزایای آن را در کار از راه دور ببینیم، اما معماری در نهایت یک رشته فیزیکی است.

من یک طرفدار مشتاق زوم نیستم. شوخی های بد من به جایی نمی رسند

فقط امیدوارم حالا که از انتهای دیگر بیرون آمده ایم. من محصول تصادف سال 2008 هستم، در سال 2010 دانشگاه را به عنوان قسمت 1 ترک کردم و عملاً مجبور شدم پایم را در درب فرو کنم تا شغلی پیدا کنم، می ترسم خیلی ها به زودی مجبور شوند همین کار را انجام دهند. با این حال، این باعث شد نسلی از معماران جوان به وجود بیاید که روی کارها استراحت نمی کنند و من می بینم که بسیاری از دفاتر جدید در حال ظهور و تولید آثار جالب هستند. دیدنش دلگرم کننده است

اما به عنوان یک حرفه، ما با ارتقای استعدادهای جوان مشکل واقعی داریم. به دلیل سیستم تدارکات بسته ما، دفاتر جوان برای مدت طولانی جهش از مشاغل خانگی به کارهای عمومی یا خصوصی را دشوار می یافتند.

ما استعداد و راه حل ها را داریم، اما نحوه انتصاب و تهیه ساختمان ها قدیمی است و من می بینم که همان اشتباهات بارها و بارها انجام می شود. این را با بدهی و نابرابری دانشجویی همراه کنید و حرفه ما واقعاً در مشکل است. موسسات ما برای بهبود آگاهی و دسترسی به این حرفه برای دانش‌آموزان با پیشینه‌های درآمد پایین‌تر تلاش کرده‌اند و اگرچه ما شاهد برخی اخبار مثبت در رابطه با نرخ ترک تحصیل برای جنسیت‌های غیر از مرد بوده‌ایم، اما این حرفه هنوز هم بسیار سفیدپوست و بسیار خوب است و اعداد نشان می‌دهند. آی تی. اگر هر یک از موارد فوق به زودی مورد توجه قرار نگیرد، من فکر نمی‌کنم که معماران جامعی که برای مقابله با مشکلات بسیار واقعی که جامعه و سیاره ما با آن روبرو هستند نیاز داشته باشیم، نخواهیم داشت.

کدام طرحی که در پنج سال گذشته تکمیل شد، بیشتر از همه شما را الهام بخشید؟
تعداد زیادی وجود دارد، اما باید گسترش جیمی فوبرت به تیت سنت آیوز باشد. من بارها و در تمام فصول از آن بازدید کرده ام و ساختمان فوق العاده جیوه ای است. کیفیت نور در گالری اصلی عالی است و به راحتی یکی از بهترین گالری های انگلستان است.

تیت سنت آیوز – داخلی

چگونه خود را بازاریابی می کنید؟

ضرب المثل قدیمی «اجازه دهید کارتان حرف بزند» این روزها شما را به این نتیجه می رساند. واضح است که ما یک وب‌سایت و اینستاگرام داریم و سعی می‌کنیم در مورد آنچه به اشتراک می‌گذاریم گزینشی باشیم، اما اینستاگرام می‌تواند کمی یک اتاق پژواک باشد.

«اجازه دهید کار شما حرف بزند» این روزها فقط شما را به این نتیجه می رساند

چالشی که ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم این است که بفهمیم چه نوع بازاریابی کار می کند و چگونه به مشتری مناسب می رسد. امیدواریم که با ساختن بیشتر و ورود به مسابقات بیشتر، جوایزی را به دست آوریم و کار ما شروع به جلب توجه کند.

آدرس وب سایت

وب سایت: www.benjaminhale.co.uk

اینستاگرام: @benjaminhale.co.uk





منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا