تمرین جدید کلوئه فلپس بهسازی املاک لنکستر در دهه 1950 زمین های زمینی را زمین گیر کرد

شورای شهر به رهبری سبزها در سال 2019 وضعیت اضطراری آب و هوا را اعلام کرد و کابینه تغییرات آب و هوایی آن ساکنان، جوانان و کارشناسان دو دانشگاه محلی را در یک مجمع برای تصمیم گیری در مورد پاسخ سیاستی شورا درگیر می کند.

Grounded که سال گذشته توسط بنیانگذار سابق معماری داخلی زمین مشترک Croydon شورای راه اندازی شد، برای طراحی یک پروژه آزمایشی و طرح اصلی در سال 1959 Mainway Estate منصوب شده است.

هدف اصلی این طرح این است که املاک را «مناسب آینده» با خانه‌هایی با کربن کم و صفر «با بالاترین استانداردهای حرارتی» بسازد تا ساکنان بتوانند از کمترین هزینه‌های جاری ممکن لذت ببرند.

تیم طراحی گسترده تر متشکل از Heyne Tillett Steel، Shape، Leda، BB7 و Turleys است.



منبع

فلپس تابستان گذشته تمرین AJ 40 زیر 40 سال را ترک کرد زیرا مقامات محلی ورشکسته شرکت مادر مشکل دار استودیو، سازنده خانه Brick By Brick را منهدم کردند.

دیوید اسمیت-میلن، مدیر اجرایی گروه Place Capital، گفت: “مانند بسیاری از شهرک های مسکونی در عصر خود، Mainway دارای مجموعه ای از چالش های پیچیده طراحی، ساختاری، انرژی و اجتماعی-اقتصادی است.”

فاز 1 پروژه شاهد “بهسازی عمیق” ساختمان های خالی لون و دربی هاوس خواهد بود، یک طرح آزمایشی برای بازسازی 16 خانه در انتهای جنوبی املاک. طبق رویه، این طرح 780 تن کربن صرفه‌جویی می‌کند و استراتژی طراحی را برای طرح جامع‌تر اعلام می‌کند.

قبل از شروع کار روی طرح آزمایشی، مشاوره بیشتری با سهامداران کلیدی انجام خواهد شد.

طرح لنکستر اولین برد بزرگ برای لباس جدید او Grounded است که بخشی از گروه رو به رشد Place Capital است. شرکت توسعه نوظهور در سال 2020 برای بازسازی املاک فرسوده شهرداری تاسیس شد.

فلپس گفت که تیم او از نزدیک با ساکنان Mainway و شورای شهر لنکستر همکاری خواهد کرد تا Mainway را به نقطه عطفی مثبت و متمایز برای شهر تبدیل کند و یکی از بهترین و فراگیرترین مکان‌ها را برای زندگی در لنکستر ایجاد کند.

این ملک آخرین بار در دهه 1990 مرمت شد، اما همچنان از مشکلات رفاهی رنج می برد و مشکلات کیفیت زندگی را برای ساکنانش به همراه دارد.

این طرح جامع، گزینه‌های آینده را برای تمام ۲۵۷ خانه موجود در املاک در ساحل رودخانه لون، و همچنین ساخت خانه‌های جدید با بهره‌وری انرژی و بهبود چشم‌انداز وسیع‌تر را ترسیم می‌کند.

Grounded کار طراحی را برای ارتقاء بافت ساختمان و بهبود در عایق کاری، تهویه، چیدمان و فضاهای عمومی و خصوصی هدایت می کند.

پس از انتصاب شورای شهر لنکستر، Place Capital در کنار تیم معمار به عنوان شریک مدیریت توسعه استراتژیک و تحویل ساخت و ساز در بازسازی املاک Mainway کار خواهد کرد.

تحریریه اخبار معماری آریانا