دریچه دسترسی فنکوئل دریچه زیر فنکوئل دریچه بازدید فنکوئل

برای ساخت دریچه زیر فن کویل خطی لولایی ابتدا از ساخت فریم آغاز می کنیم. برای این کار باید ابعاد قاب فلزی اطراف حفره محل نصب را به طور دقیق اندازه گیری نماییم. سپس با احتساب نیم سانت بادخور از هر طرف شروع به ساخت فریم دریچه زیر فن کویل می کنیم.

یکی از محصولات کاربردی و پر فروش سرین هود ، دریچه زیر فن کویل می باشد . جهت خرید دریچه زیر فن کویل در انواع مختلف و نیز قیمت دریچه زیر فن کویل با مرکز فروش سرین هود تماس بگیرید . ل آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه ساخت و نصب انواع دریچه زیر فن کوئل می باشد.

کلیه قسمت های سطح دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره ای در رنگهای مختلف می پوشانند. کلیه حقوق این سایت متعلق به تولید کننده دریچه زیر فن کویل خیالی در تهران – گروه تولیدی دریچه سقف سرویس و روشنایی خیالی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید. برای دریافت مشاوره طراحی سیستم های تهویه مطبوع و اطلاع از قیمت چیلر، فن کویل و تجهیزات برودتی با ما تماس بگیرید.

  • حال باید به اهمیت محل خرید دریچه فن کویل از محلی معتبر و با سابقه نیز واقف گردید.
  • برای نصب آن نیز بسته به سفارش مشتری میتوان آن را به دو صورت پیچ از رو (آشکار) و یا به صورت از داخل (مخفی) در جایی که قرار است، نصب شود.
  • بنابراین باید صفر به صفر هر بُعد از کلاف به طور دقیق محاسبه گردد .این ابعاد به کارخانه اعلام می شود .
  • از دریچه بازدید فن کویل ساده با گریل، برای بازدید و تعمیرِ فن کویل‌هایی که باید هوای برگشت از طریق دریچه بازدید به دستگاه برسد استفاده می‌شود.
دریچه دسترسی فنکوئل دریچه زیر فنکوئل دریچه بازدید فنکوئل

از جمله ویژگیهای خوب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی امکانِ آسانِ باز و بسته شدنِ دربِ آن می باشد. پوشش دریچه زیر فن کویل پره Z ، از نوع رنگ کوره ای در رنگ های متنوع می باشد. البته تناسب میان دریچه هوای خطی اسلوت و دریچه زیرفن کویل ،مهمترین دلیل برای انتخاب این مدل برای دریچه زیرفنکویل می باشد. بدنه ی دریچه زیر فن کویل بوسیله رنگ کوره ای پودری استاتیک، در رنگ های مختلف،متناسب با رنگ فضای محیط(سفید،کرم،مشکی،قهوه ای و…) پوشش داده می دریچه فن کویل شود.

دریچه بازدید فن کویل چیه؟

برای دسترسی، بازدید،چکاپ و تعمیر دستگاه فن کویل، از دریچه زیر فن کویل استفاده می شود. همچنین از موضوعات مهم در ساخت دریچه زیر فن کویل این است که حتماً ابعاد داخل کلاف بصورت صفر به صفر در هر طول و عرض استخراج و به سازنده اعلام گردد و میزان بادخور جهت ابعاد دریچه زیر فن کویل در کارخانه و در زمان ساخت، کسر گردد. فن کویل در سه حالت سقفی، کانالی و دیواری بوده و قرارگیری تجهیزات اصلی سیستم فن کویل در سقف ساختمان نوع سقفی فن کویل نام دارد. از دریچه زیر فن کویل نیز جهت جانمایی دقیق محل قرارگیری آن در سقف استفاده خواهد شد. از دیگر مدل‌های متنوع دریچه زیر فن کویل در حالت وزنه‌ای و لولایی می‌توان به مواردی که در ادامه مورد تشریح قرار خواهد گرفت؛ اشاره داشت. جهت آشنایی بیشتر با دریچه‌های فن کویل همراه ما در سایت تهویه سان باشید.

یکی از ارزان ترین دریچه های زیر فن کویل، دریچه زیر دستگاهی گریل خور یا پانچی میباشد. گروه صنعتی عباس نژاد، با هدف توليد انواع دریچه زیر فن کوئل، دریچه جلو فن کوئل، دریچه تنظیم هوا، دریچه بازدید، دریچه لاینر، دریچه برگشت، دریچه سقفی، دریچه شطرنجی و … به روش علمی و تغيير بازار سنتی تجهيزات كانال تاسيس گرديده است. گروه صنعتی تهویه کلوانی در آخرین مرحله از ساخت تمام دریچه ها و دمپر های ساخته شده را با پوشش مناسبی تحویل کارفرما و مشتریان می‌دهد.

دریچه بازدید زیرفن کویل مشبک پلاستیکی

علاوه بر این، می توان به دریچه های زیر فن کویل توری و فیلتر هم اضافه کرد. دریچه بازدید فن کویل خطی یک طرفه با زاویه‌ای که دارد می‌تواند هوا را از یک سو مکش کند و بیشتر در جاهایی که یک بُعد دریچه به دیوار نزدیک است استفاده می‌شود. سطح دریچه بازدید فن کویل ساده گریل دار، به وسیله رنگ کوره ای در رنگ‌های متنوع از قبیل سفید، کرم،قهوه‌ای، مشکی،طوسی و… قابل رنگ آمیزی و ارائه می‌باشد. لازم به توصیح است تمام نمونه های دریچه بازدید فن کویل که ذکر شد را هم میتوان بصورت وزنه ای و هم بصورت لولایی با قفل تولید و عرضه نمود.

قیمت دریچه بازدید زیر فن کویل