راه یاب بارن استیپل، دوون

نگرانی‌های مربوط به جنایت، ایمنی و رفتار ضد اجتماعی به‌ویژه در ارتباط راه‌ها به تجربه شهر آسیب می‌زند. در همین حال، شمال و جنوب رودخانه برای صحبت با یکدیگر تلاش می کنند و هفت برادر به عنوان یک مانع فیزیکی بین مرکز شهر و بقیه بارن استپل عمل می کنند.

هدف این پروژه تقویت “هویت بصری کلی و استقبال” از سکونتگاه با ارائه مناظر جدید خیابانی، مسیرهای شهری، امکانات راهیابی و تاسیسات هنری است. استراتژی تکمیل شده، نقاط ورودی کلیدی، مقاصد، موارد مورد علاقه و مناطق مشکل ساز را برای بهبود شناسایی می کند.

Barnstaple یک شهر بندری رودخانه ای تاریخی با حدود 24000 نفر جمعیت است که در حدود 55 کیلومتری شمال غرب اکستر در ساحل شمالی دوون واقع شده است. مرکز شهر تاریخی و منطقه بازارهای این شهرک به عنوان بخشی از بودجه 830 میلیون پوندی Future High Street دولت برای بهبود در نظر گرفته شده است.

جست‌وجوی یک تیم طراحی راه‌یابی دو سال پس از آن انجام شد که معماران آکسفورد در مسابقه‌ای برای تعمیرات اساسی «ربع بازار» تاریخی بارن استپل برنده شدند. ارتقاهای کلیدی کمیسیون شامل تعمیر، نوسازی و دگرگونی بازار Pannier در فهرست درجه II Barnstaple است.



منبع

بر اساس این خلاصه: «بارن استپل با وجود اینکه به عنوان یک شهر جمع و جور، خوانا و قابل پیاده‌روی تکامل یافته است، هنوز مشکلات اتصال دارد. جاده‌ها و پارکینگ‌های داخل مرکز شهر، دارایی‌های کلیدی مانند Castle Green را قطع می‌کنند و بر دسترسی به مرکز شهر در عصر و شب تأثیر می‌گذارند.

“فرصت قابل توجهی برای بهبود از طریق علائم، راهیابی، نقشه های شهر و هنر عمومی برای حمایت از ناوبری در شهر، هویت بصری کلی و استقبال وجود دارد.”

تیم برنده علائم فعلی عابر پیاده، نشستن، تفسیر و هنر عمومی را در شهر بندری رودخانه تاریخی مطالعه خواهد کرد. خروجی های کلیدی شامل طرح پایه مسیرها و نقاط مورد علاقه، پوشش مسیریابی، پوشش تفسیر و راهنمایی برند خواهد بود.

تحریریه اخبار معماری آریانا