سیتی درها را به روی امکان بازسازی موزه لندن باز می کند

اما افزودند:[Our] فرآیند مشاوره جامع، اصلاح پیشنهادات در حال ظهور و ارزیابی مستمر همه گزینه‌ها برای سایت عواملی هستند که منجر به دعوت برای ابراز علاقه به مقاوم‌سازی شدند.

یکی از سخنگویان شهر لندن به AJ گفت که بر یافته‌های یک ارزیابی کربن کل زندگی منتشر شده در ماه مه 2022، که از تخریب و بازسازی به دلیل مقاوم‌سازی حمایت می‌کرد، پایبند است.

در نامه خود خاطرنشان می کند: «هفت هفته که شامل چهار تعطیلات بانکی است، مدت کوتاهی برای درخواست ابراز علاقه به نظر می رسد.

این یک سایت با ساختمان های پیچیده در یک محیط شهری دشوار است. حفظ ساختمان ها ممکن است به تطبیق قابل توجهی، و تخریب و گسترش هدفمند نیاز داشته باشد. ما هرگز بحث نکرده ایم که بازسازی محدود تنها راه حل است.

تحت هدایت شهر لندن و با توجه به اینکه مناقصه‌های بالقوه تنها چند هفته فرصت دارند تا علاقه‌های خود را ارائه کنند، هنوز مشخص نیست که پیشنهادات جدید چگونه می‌توانند پیشرفت کنند – به عنوان مثال برای مشاوره عمومی – یا اینکه آیا آنها جایگزین طرح Sheppard Robson و Diller Scofidio + Renfro خواهند شد. .

“همه راه حل های طراحی پیشنهادی بر اساس شایستگی های خود مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، که شامل در نظر گرفتن کامل کارایی کربن و دوام مالی است.”

اولی مارشال از انجمن قرن بیستم با این موضوع موافقت کرد و گفت که هر جایگزین مقاوم سازی نیاز به «دوره ای به همان اندازه سخاوتمندانه برای آزمایش و مشاوره بازار» به عنوان برنامه های تخریب دارد.

گروه کمپین Barbican Quarter Action (BQA) در نامه‌ای به شهر، که با AJ به اشتراک گذاشته شد، گفت که کاوش در مقاوم‌سازی «از نظر ما ضروری است».

پیشنهادات نهایی برای توسعه هنوز رونمایی نشده است.



منبع

و در حالی که از حرکت شهر استقبال می‌کنند، کمپین‌ها بازه زمانی فشرده (مهلت 19 مه) را برای هر توسعه‌دهنده‌ای برای ارائه مناقصه برای جایگزینی با تخریب کمتر زیر سوال برده‌اند.

شپرد رابسون و دیلر اسکوفیدیو + رنفرو برای اولین بار در دسامبر 2021 پیشنهادهای خود را برای طرح در لبه املاک باربیکن فاش کردند – توسعه ای که شامل یک طرح جدید اداره شده شامل یک جفت ساختمان است که توسط یک میدان عمومی جدید احاطه شده اند.

“زمان و تشویق بیشتر برای ایجاد گزینه های خلاقانه جایگزین برای ساختمان ها، سایت و محیط اطراف آن ممکن است مطلوب باشد.”

استراتژی جایگزین با توصیه های برنامه ریزی جدید شرکت صادر شده به توسعه دهندگان در مورد اجتناب از تخریب مطابقت دارد.

“London Wall West یک سایت با اهمیت معماری و تاریخی خاص است که سزاوار زمان کافی برای یافتن متولیان مناسب است – با چشم اندازی که با احترام دوباره آن را برای قرن بیست و یکم تصور کنید.”

اما قبل از ارائه طرح‌ها، شهر لندن گفته است که پیشنهادهای جایگزین را از سوی توسعه‌دهندگانی که ساختمان‌ها را حفظ و بازسازی می‌کنند، بررسی می‌کند – اگرچه هنوز هم قصد دارد طرح‌های فعلی را برای برنامه‌ریزی ارائه کند.

در اکتبر 2022، کمیته سیاست و منابع شهر لندن متعاقباً به کاهش اندازه دو ساختمان جدید «در پاسخ به بازخورد مشاوره‌های گسترده» رأی داد و ساختمان‌های پیشنهادی سه و دو متر باریک‌تر شدند.

این گروه هم از نظر معماری و هم به دلیل اینکه «توسعه مجدد سایت منجر به انتشار کربن بیشتر از سایر گزینه ها می شود» به طرح های فعلی اعتراض دارند.

انجمن قرن بیستم پس از اینکه اخیراً تهدیدی را که برای موزه لندن و خانه باستیون در فهرست ریسک سالانه ما مطرح کرده بود، از هرگونه تغییر جهت از شهر لندن استقبال می‌کند تا راهبردی مسئولانه‌تر برای نگهداری، نوسازی و مقاوم‌سازی را دنبال کند. ساختمان ها، او گفت.

بر اساس پیشنهادات بحث برانگیز شپرد رابسون و دیلر اسکوفیدیو + رنفرو، این دو ساختمان تخریب خواهند شد تا راه برای دو دفتر جدید در غرب دیوار لندن و جنوب مجموعه باربیکن باز شود.

تحریریه اخبار معماری آریانا