معرفی موضوع ایرلند

چه شگفت‌انگیز است که در جمهوری ایرلند، معماری به‌عنوان یک شکل هنری تعریف می‌شود، و همانطور که اسکانلون توضیح می‌دهد، «هر معمار ذکر شده در این مقاله از حمایت شورای هنر به‌طور مستقیم بهره‌مند خواهد شد. تأثیر آن بر موضوع “چرا معماری ایرلندی خوب است” در سطح ملی و بین المللی شایسته توجه دقیق است، اما به ندرت به آن اشاره می شود.

جشن گرفتن خلاقیت معماری که در داخل و از جزیره ایرلند شکوفا شده است، لذت بخش است. استعداد و بینش بسیار زیادی وجود دارد، اما به نوعی می توان انگشت خود را روی چیزی که دقیقاً همه آن را بسیار خاص می کند، دشوار باشد. شاید قدرت طراحی آن در همین جاست.

بی باک، پرورش دهنده، شگفت انگیز: از تمام جواهرات معماری در شماره ایرلندی ما لذت ببرید.



منبع

به مقاله متفکرانه امت اسکنلون که تصویری از فرهنگ معماری متمایز و پر رونق را ترسیم می کند، دقت کنید. استودیوهایی که تعدادشان کم است. و معمارانی که “متعهد به توجه معماری” به جزیره باقی مانده اند.

شما پروژه‌های مورد علاقه خود را در میان طرح‌هایی که معماری و میزهای خبری ما برجسته کرده‌اند، خواهید داشت. در صفحات زیر مجموعه‌ای از شیوه‌ها و کارهای برجسته وجود دارد، از MMAS در بلفاست، کلنسی مور در دوبلین، تا کار کوتر ناسنس در کورک. من به ویژه با مرکز مراقبت از کودکان آرام و دلپذیر معماران Hackett در Caledon، County Tyrone علاقه مند هستم. بازسازی غنی کتابخانه Woodlock Hall توسط Mularkey Pedersen در پردیس All Hallows دانشگاه شهر دوبلین. و بینش خارق‌العاده‌ای در مورد زندان زنان لیمریک که قالب‌شکنانه PJ Hegarty و Henry J Lyons هستند.

معماری ایرلندی به ویژه با گفتمان معماری گسترده تر بریتانیا مرتبط است، زیرا ما آب و هوا، مقررات ساختمانی، مصالح و تکنیک های ساخت و ساز مشابهی داریم. چیزهای زیادی می توان آموخت و به کار برد. البته نام‌های بین‌المللی (که با طراوت در دسترس و قابل دسترس هستند) و تعداد قابل توجهی از پزشکان استثنایی جدید وجود دارد. بارورسازی متقابل ایده ها و انرژی بین ایرلند شمالی و جمهوری مشهود است.