موکسون طرح هایی را برای پیچاندن پل باسکول در ExCeL فاش می کند

ساختار پل به مسیر دینامیکی پاسخ می دهد و به آن اجازه می دهد تا با ظرافت از روی آب عبور کند. کنسول های پشتیبان V در بالای یک تیر ستون فقرات مرکزی مانند دنده های یک کشتی گسترش می یابند. این اسکلت سخت‌کوش در بالای یک قلمرو عمومی تصفیه‌شده قرار دارد.

این پل قرار است در سال 2025 تکمیل شود.

دیدگاه معمار

گذرگاه جدید عابر پیاده و دوچرخه سوار بدون پله، که دسترسی به ایستگاه الیزابت لاین کاستوم هاوس را بهبود می بخشد، به عنوان “دروازه ای جدید” به پروژه عظیم 6500 خانه سیلورتاون معرفی می شود.

این پل در ساعات اوج مصرف به بیش از 3000 کاربر در ساعت خدمات رسانی خواهد کرد. این جریان بسیار فراتر از ظرفیت پل عابر پیاده رویال ویکتوریا داکس در سطح بالا است. از طریق طراحی متفکرانه، یک اتصال ضروری بر روی اسکله به یک رفاه شهری جدید تبدیل می‌شود و لحظه‌ای نشاط‌آور را به زندگی روزمره بسیاری اضافه می‌کند.

طرح جامع توسط Prior & Partners، مشاور اصلی طرح، طراحی شده است. ساختمان ها نیز توسط AHMM، dRMM، پولارد توماس ادواردز، Maccreanor Lavington و Gort Scott با OMMX طراحی می شوند. معماران منظر چرچمن تورنهیل فینچ و دانمارکی تمرین SLA هستند.

این طرح تا حدی از طریق بخشی از وام 233 میلیون پوندی از Homes England تأمین می شود که برای پشتیبانی از تحویل خانه ها در سایت ارائه شده است. Silvertown Partnership، یک گروه بین المللی املاک و مستغلات و سرمایه گذاری از جمله Lendlease، در همکاری با مقامات لندن بزرگ (GLA)، Homes England و The Guinness Partnership (TGP) کار می کند.

این تیم ادعا می کند که این زیگ زاگ “تجربه ای خیره کننده از عبور و مرور را ایجاد می کند و در عین حال به مکان هایی برای نشستن اجازه می دهد تا افراد بتوانند در آن استراحت کنند و از اسکله مناظر تماشا کنند”. پل همچنین در نقطه میانی خود با مکانیزم دو پایه باز می شود و امکان استفاده کامل از اسکله توسط کشتی های بزرگ را فراهم می کند.

موکسون می‌گوید این پل در ساعت‌های اوج به بیش از 3000 نفر در ساعت خدمات رسانی می‌کند – جریانی که بسیار فراتر از ظرفیت پل عابر پیاده موجود است که دارای 14 متر اختلاف سطح بین اسکله و عرشه پل است و تنها با چندین پرواز از پل قابل دسترسی است. پله ها و آسانسور.

“طراحی خیره کننده پل جدید آن را به عنوان دروازه ای به قطعه جدید و هیجان انگیز شهر سیلورتاون ارتقا می دهد و دسترسی بدون ماشین را برای همه فراهم می کند و اسکله سلطنتی را به عنوان مکانی لذت بخش برای زندگی، کار و بازی ایجاد می کند.”

در ژانویه، Silvertown Partnership یک برنامه برنامه ریزی ترکیبی را ارائه کرد که یک سایت 20 هکتاری در رویال داکس را پوشش می داد. این شامل نوسازی ساختمان میلنیوم میلز که مدت‌ها متروکه بود، می‌شود، که «مرکز جامعه جدید را تشکیل می‌دهد».

این پیکربندی منحصر به فرد از عناصر “پیچان” هم جدید و هم کارآمد است و زیبایی عمیق تر هم ترازی و فرم کلی پل را آشکار می کند.

داده های پروژه

در نقطه میانی این فضای مدنی جدید، پل یک کانال ناوبری برای کشتی های بلندتر را قطع می کند. یک جفت دهانه پایه منحنی، زمانی که از کشتی‌های نزدیک دور می‌شوند، فاصله نامحدودی ایجاد می‌کنند.

موکسون در یک مناقصه رقابتی برای برنده شدن در کار پل شرکت کرد. طراحی منحنی دوگانه S آن “در مرحله مسابقه ایجاد شد و از آن زمان اصلاح شد”.

گذرگاه پر پیچ و خم 305 متری در اسکله سلطنتی شرق لندن توسط سازنده Lendlease به نمایندگی از Silvertown Partnership ارائه شده است. این پل در کنار پل اسکله سلطنتی ویکتوریا در سطح عالی Lifschutz Davidson Sandilands در سال 1998 قرار دارد.

در حالی که فرم متمایز یک پاسخ کارآمد و کاربردی به یک خلاصه پیچیده است، این پل را متمایز می کند و یک تجربه کاملاً جدید در حوض را ارائه می دهد.

مدیر پروژه Lendlease برای Silvertown، Ed Mayes، گفت: «این پل جدید کلیدی برای باز کردن پتانسیل سایت، تغییر اتصال در سراسر اسکله سلطنتی و دسترسی به West End لندن در تنها 20 دقیقه است.

محل سیلورتاون، رویال داکس، لندن
مقامات محلی منطقه نیوهام لندن
نوع پروژه پل عابر پیاده و دوچرخه سواری
مشتری Lendlease از طرف شرکت Silvertown Partnership در همکاری با اداره لندن بزرگ (GLA)، Homes England و The Guinness Partnership (TGP) کار می کند.
معمار پل موکسون
طراحی اسکله SLA
معمار منظر SLA
مشاور برنامه ریزی DP9
مهندس سازه بورو هاپولد
مهندس مکانیک ویژه مشاوره ایدون
ارزیابی اثرات زیست محیطی Aecom
حمل و نقل آروپ
دسترسی مشاوران لرد
هواپیمایی ایمنی هوانوردی Eddowes
برنامه ریزی DP9
مشارکت جوامع صداها
نقشه بردار کمیت آرکادیس
طراح اصلی بورو هاپولد
مشاور نور بورو هاپولد
پیمانکار اصلی تایید شدن
منابع مالی مختلف
تاریخ مناقصه تایید شدن
از تاریخ سایت شروع کنید 2023
تاریخ تکمیل 2025
مدت قرارداد تایید شدن
مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع 305 متر طول x 5.8 متر (دقیقه) عرض = 1950 متر مربع
فرم قرارداد و/یا تدارکات برای تایید، تدارکات ادامه دارد
انتشار سالانه CO2: تایید شدن
هزینه کل تایید شدن



منبع

مسیر پر پیچ و خم به آرامی از روی اسکله بالا می رود و مناظر متمایز از اطراف و همچنین پل را که به دوردست می رود، قاب می کند. بخش جنوبی قبل از خم شدن به سمت خیابان آینده که به سمت سیلو D تغییر کاربری داده شده (سیلوی غلات سابق) و هسته سیلورتاون گسترش می یابد، به آسیاب نمادین هزاره نزدیک می شود.