نمایندگان مجلس اصلاحات برنامه ریزی پیشنهادی گوو را به دقت بررسی کنند


کمیته ارتقاء سطح، مسکن و جوامع روز جمعه (3 فوریه) اعلام کرد که تغییراتی را که اندکی قبل از کریسمس برای مشاوره ارائه شده است، بررسی خواهد کرد.

دپارتمان دولتی به سرپرستی وزیر Leveling Up، Gove، پیشنهادهایی را در ماه دسامبر منتشر کرد که می تواند چارچوب سیاست برنامه ریزی ملی را تغییر دهد.

این طرح‌ها که تا 2 مارس در معرض مشورت قرار می‌گیرند، سیاست‌های مدیریت توسعه ملی بحث‌برانگیز (NDMPs) را نیز برای کمک به کاهش طرح‌های محلی معرفی خواهند کرد.

کمیته فراحزبی گفت که این اصلاحات را با جزئیات بررسی خواهد کرد و با یک جلسه شواهد در ماه آینده برای شنیدن برخی از کسانی که تحت تأثیر آنها قرار گرفته اند آغاز می شود.

رئیس کمیته ارتقاء سطح، مسکن و جوامع، کلایو بتز، گفت: «مشاوره دولت در مورد اصلاحات در سیاست برنامه ریزی ملی، یک سری مسائل را در زمینه هایی مانند NDMPs و اینکه چگونه ممکن است بر اولویت برنامه های محلی تأثیر بگذارد، و همچنین سؤالاتی در مورد آن مطرح می کند. نیاز مسکن محلی، تعهد اعلام شده به هدف مسکن، و چگونگی حمایت از آن توسط طرح های محلی.

وضعیت شار در سال های اخیر بر برنامه ریزان و توسعه دهندگان تأثیر گذاشته است

“ما در حال حاضر می شنویم که عدم قطعیت در مورد اینکه سیستم برنامه ریزی چگونه به نظر می رسد، و وضعیت نوسان در سال های اخیر، بر برنامه ریزان، شوراها و توسعه دهندگان تاثیر گذاشته است.

«مجموعه ای از مسکن و سایر مسائل برنامه ریزی، از جمله برنامه ریزی برای باد خشکی، تحت تأثیر این مشاوره قرار می گیرند. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شوراهای محلی، سازندگان خانه، برنامه ریزان و سایر طرف های ذینفع در مورد سیاست های پیشنهادی دولت و چگونگی تأثیر آنها بر برنامه ریزی و تأمین مسکن در سراسر انگلستان هستیم.

دولت با اعلام این رایزنی در ماه دسامبر، گفت که “به تعهد مانیفست خود مبنی بر 300000 خانه در سال تا اواسط دهه 2020 متعهد است”.

اما در ادامه می افزاید: «برنامه ریزی برای مسکن فقط به اعداد و ارقام مربوط نمی شود… ما همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه می توان سیاست ملی را برای حمایت از توسعه دهندگان کوچکتر، توسعه دهندگان خود و سفارشی ساخت و سازها و سایر نوآوران برای ورود به بازار، ایجاد یک بازار رقابتی خانه سازی با آن، بازنگری کرد. استانداردهای بالا، قوانین قوی و پاسخگویی روشن.’



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا