پارک کلاندون به عنوان ویرانه ای در تغییر استراتژی چشمگیر حفظ می شود

این موسسه خیریه، بیش از هفت سال پس از آنکه یک آتش سوزی بزرگ آن را به «اصلاً یک پوسته» تبدیل کرد، برنامه‌های جدیدی را برای آینده ساختمان ساری در فهرست درجه یک نشان داد.

او گفت: “هر بازدید از کلاندون یک کشف دیگر را به همراه دارد.” یک نمای مسحورکننده جدید؛ مکاشفه دیگری در مورد جزئیات ساختمانی خاص؛ بینش بیشتر در مورد نحوه عملکرد خانه؛ یا فقط یادآوری دیگری از همه چیزهایی که برای ایجاد این خانه قابل توجه انجام شد.

Allies and Morrison در سال 2017 به عنوان رهبری بازسازی منصوب شد، پس از مسابقه ای پر ستاره که توسط مالکوم ریدینگ مشاوران برگزار شد. پنج تمرین برتر AJ100، متخصص Purcell را برای ارائه پشتیبانی از طراحی حفاظتی انتخاب کردند.

الیور هیوود، مدیر متحدین و موریسون گفت که مداخلات این تمرین “بی سر و صدا” خواهد بود.

یک سقف جدید با تراس های عمومی ساخته خواهد شد، در حالی که سالن سخنرانان تعمیر و دیوارهای خارجی و پنجره ها بازسازی خواهد شد.

«مداخلات ما بی‌صدا خواهد بود و به تعادل مناسب بین دسترسی به این تجربیات جدید و حفظ کیفیت‌های منحصربه‌فرد فضاها که اکنون هستند، دست می‌یابد. دست زدن به پارچه بازمانده تا حد امکان سبک و همیشه از اهمیت آن مطلع می شود.

پارک کلاندون در دهه 1720 توسط معمار ونیزی، جاکومو لئونی ساخته شد و در سال 1956 به سازمان اعتماد ملی واگذار شد.



منبع

اما «نشنال تراست» در این ماه برنامه‌های جدیدی را تنظیم کرد که «بیشتر فضای داخلی پارک کلندون را در وضعیت آسیب دیده آن در آتش حفظ خواهد کرد».

سخنگو گفت: “ما از طریق فرآیند امکان سنجی دقیق با تیم طراحی خود از طرح های اصلی فاصله گرفته ایم.” “درک ارزشمندی که از طریق امکان سنجی به دست می آید، در رویکرد جدید ما با تکامل برنامه های ما گنجانده شده است.”

یک سخنگوی اعتماد ملی تأیید کرد که متحدان و موریسون و پرسل همچنان درگیر هستند و از نزدیک در طرح‌های جدید مشارکت داشته‌اند.

پیش بینی می شود که فاز اول کارهای ساختمانی، تعمیر دیوارهای بیرونی و سنگ کاری تا 20 میلیون پوند هزینه داشته باشد.

این ضروری است که داستان های تعبیه شده در این خانه – که بسیاری از آنها توسط آتش افشا شده یا تقویت شده اند – اکنون گفته شود.

این جدیدترین طرح‌ها – از جمله راهروها و سکوهای معلق – «نمای پرتو ایکس منحصربه‌فردی از نحوه ساخت خانه‌های روستایی» را ارائه می‌دهند.

متحدین و شریک موریسون، پل اپلتون، در آن زمان گفت که رویکرد این عمل شامل «بازسازی دقیق فضاهای مهم تاریخی» است. پیشنهادات آن شامل بازسازی تالار مرمر ساختمان بود. شکاف در کف و سقف جدید؛ و ایجاد یک “فضای سر به فلک کشیده” که طبقه پایین همکف را به یک تراس سقف جدید متصل می کند.

“برنامه های ما بر اساس تاریخ و شخصیت خانه، و 18 باقی مانده و جذاب آن است.هفتم این موسسه خیریه افزود: پارچه قرن. آنها به پارک کلاندون هدف مشخصی برای آینده می دهند، به عنوان مکانی برای کاوش و تجلیل از مهارت های صنایع دستی و افرادی که این خانه های بزرگ و مشابه را در سراسر کشور ساخته اند.

تحریریه اخبار معماری آریانا