پنل بررسی طرح Islington – فراخوانی باز برای اعضای پانل

این شورا به دنبال طیف متنوعی از متخصصان متخصص در زمینه های مربوطه خود در حرفه های ساخته شده و محیط طبیعی هستند و بازتابی از جوامع و محله های بسیار متنوع Islington هستند. شورا به‌ویژه مشتاق است که درخواست‌های افرادی را که در این حرفه‌ها نمایندگی ندارند، تشویق کند تا اطمینان حاصل کند که عضویت در پانل نماینده مردم ایسلینگتون است.

برای کمک به ما در این کار، شورای Islington در حال تجدید پانل بررسی طراحی خود است.

از کاندیداهای موفق انتظار می رود که شرایط مرجع پانل را رعایت کنند.

Islington خانه بسیاری از ساختمان‌های زیبا و نمادین است، از Charterhouse قرون وسطایی گرفته تا تراس‌ها و میدان‌های گرجستانی تا خانه‌های شورای لوبتکین. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر ساختمان جدید در منطقه منعکس کننده تعهد شورای ایسلینگتون به تضمین بالاترین استانداردهای معماری و طراحی و ارائه بهترین محیط ساخته شده و طبیعی ممکن برای مردم محلی است.

تاریخ بسته شدن است جمعه 28 تیر 2023 ساعت 17.00.

شما باید مدارک خود را از طریق ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید: [email protected]

برای درخواست موقعیت در پنل بررسی طراحی ما، لطفاً یک رزومه و نمونه کار مختصری از کار خود (حداکثر 4 صفحه A4 – pdf) ارسال کنید. لطفاً معیارهای انتخاب را در درخواست خود بنویسید. لطفاً همچنین بفرمایید که آیا مقیم هستید، در آن کار می‌کنید و/یا دانش محلی از منطقه لندن در ایسلینگتون دارید.

اگر مایل به بحث در مورد این فرصت هستید، می توانید با افسران اصلی طراحی Fabrizio Matillana [email protected] و Linda Aitken [email protected] تماس بگیرید.



منبع

ما متقاضیانی را از طیف وسیعی از رشته‌ها از معماری، طراحی شهری و میراث گرفته تا افراد دارای تخصص در مقاوم‌سازی، بهره‌وری انرژی، مهندسی و پایداری جستجو می‌کنیم.

متقاضیان بر اساس معیارهای زیر انتخاب خواهند شد:

  • سطح تخصص فنی و حرفه ای؛
  • تجربه بافت‌های شهری با تراکم بالا و کیفیت بالا؛
  • تعهد آشکار به طراحی و برتری فنی و نوآوری؛ و
  • تعهد به تضمین یک محیط ساخته شده فراگیر برای همه کسانی که در منطقه زندگی می کنند.

بررسی ها دو بار در ماه برگزار می شود – حداکثر 4 بار در ماه، هر یک به مدت نیم روز اجرا می شود. اعضای پانل با توجه به مهارت ها و تخصص های مورد نیاز برای هر پروژه مطابقت داده می شوند. با توجه به پیچیدگی پروژه های در حال بررسی، بررسی ها شامل تعهد قابل توجهی از اعضای پانل است. باید انتظار داشته باشید که بین 4 تا 6 نقد در سال شرکت کنید.

تحریریه اخبار معماری آریانا