هایگیت خانه توسط معماران بیزلی دیکسون

ردپای گسترده ساده، توالی فضای خانگی را به عنوان اتاق اصلی خانواده متحد می کند. این به طور چشمگیری کیفیت زندگی را به عنوان یک بوم صلح آمیز برای انبوهی از فعالیت های خانوادگی که در آن انجام می شود، فراهم می کند.

فرم زاویه دار پلکانی پسوند به یک پسوند جانبی از قبل موجود و ویژگی های همسایه پاسخ می دهد در حالی که پیکربندی سطح تقسیم شده خانه اصلی را بازتاب می دهد. جنبه جدیدی از نماهای طولانی و جنوب غربی توسط پلان زاویه دار به تصویر کشیده شده است.

فرم تزیینی اتاق باغ با قاب چوبی و روکش شده، چهره ای جسور اما ظریف را در سایت ایجاد می کند و با شکوفایی ادواردیایی پرآذین خانه بازی می کند. به نظر می‌رسد که شکل مجسمه‌ای ساختمان در طول روز تغییر می‌کند، زیرا نور خورشید در سطح دانه‌های صنوبر داگلاس می‌چرخد، پنجره منزوی سطح بالا که نور روز را در سراسر پانل‌ها پخش می‌کند و بی‌پایان فضا را در داخل و خارج متحرک می‌کند. دو جفت درهای کشویی سفارشی با قاب چوبی بزرگ، باغ را به داخل می کشاند و به فضا اجازه می دهد تا روی تراس گسترش یابد.

ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که دانه‌های طبیعی روکش چوبی خارجی در حین استفاده از رنگ سفارشی قابل مشاهده است. محصولات سیستم رنگی Sikkens یک سیستم کم درخشندگی و ضد آب و هوا را ارائه می دهند.

در و پنجره
نازک کاری K و D
پنجره های دو جداره با قاب صنوبر داگلاس سفارشی
افزونه
kandd.org

این خانه ادواردیایی غیرمعمول که در هشت طبقه نیمه قرار دارد، وسیع بود اما برای زندگی خانوادگی تقسیم شده بود. برای “خانه ابدی” مشتری به یک تجسم مجدد شاد و جاودانه نیاز بود.

خلاصه افتتاحیه مشتریان بیان کرد که آنها برای همیشه در خانه زندگی خواهند کرد. آنها با شور و شوق از کار تمام شده راضی هستند و از طول عمر آن راضی هستند.
ملیسا بیزلی، کارگردان، معماران بیزلی دیکسون

آشپزخانه در محل بازسازی شد. یک سرویس بهداشتی و انباری در داخل قرار دارد، با یک اتاق بازی و اتاق دوش که در جلو تغییر شکل داده است که می تواند به عنوان محل اقامت مهمان جدا شود.
ملیسا بیزلی، کارگردان، معماران بیزلی دیکسون

پوشش بیرونی چوب
سیکنز
درزگیر WV456، پرایمر WP567 و روکش WF771، RAL 5002
پسوند بیرونی
sikkens-wood-coatings.com

انتخاب های معمار

میز کار آشپزخانه
فرمیکا اینفینیتی
رنگ: FT 0949
آشپزخانه
formica.com

در داخل، اتاق باغ باید یکدست و ساخته شده باشد. استفاده از یک الوار منفرد – صنوبر داگلاس – برای قاب ساختاری، قاب پنجره ها و درها و پانل ها احساس قرار گرفتن در داخل یک تکه نازک کاری را می دهد. گرما و لمس پارچه به علاوه یک دانه زیبا وجود دارد.
ملیسا بیزلی، کارگردان، معماران بیزلی دیکسون

در سایت شروع کنید می 2020
تکمیل
مارس 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی
217 متر مربع (کل خانه)، 11 متر مربع (توسعه نوساز)، 100 متر مربع (بازسازی شده)
هزینه ساخت 250000 پوند
هزینه ساخت در هر متر2 2250 پوند
معمار معماران بیزلی دیکسون
مشتری خصوصی
مهندس سازه ساختارهای پرورش دهنده
طراح اصلی معماران بیزلی دیکسون
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ساختمان لندن
پیمانکار اصلی ساخت و ساز سوفا
نرم افزار CAD استفاده شده است میکرو استیشن

تخته سه لا تزئینی
محصولات تخصصی پنل
تخته سه لا صنوبر داگلاس و توس
پسوند و ابزار
spp.co.uk

یک اتاق باغ با قاب چوبی و پوشیده شده برای ایجاد فضای نشیمن اضافی در قسمت عقب ملک ابداع شد و آشپزخانه و ناهارخوری را متحد می کند. پسوند وجهی ساده، طبقه پایینی همکف را به داخل باغ گسترش می‌دهد و یک فضای فریبنده بزرگ را مهار می‌کند.

داده های پروژه

کاشی های آشپزخانه
استودیو Smink
کاشی های برجسته مات سفید
آشپزخانه
smink.studio

پوشش داخلی چوب
Danecare
فکس یونیورسال لای E10013;
روغن سفید Woca 522575A
داخلی پسوند
danecare.co.uk



منبع

خانه سرگیجه دار به زمینی روی باغ شیبدار نیاز داشت. طرح نوآورانه این شرایط پیچیده سایت را هدایت می کند، حجم جدید با دقت بیان شده در کنار بافت تاریخی خانه قدیمی قرار دارد.

پسوند به صورت یک ساختار صنوبر داگلاس در معرض دید با پایه‌های چوبی، پانل‌ها و درهای لعاب‌دار همه در یک چوب تشکیل شده است. فضای داخلی با روغن سفید رنگ آمیزی شده است که آرامش را به فضا می بخشد، در حالی که نمای بیرونی به رنگ آبی پر جنب و جوش رنگ شده است که با آجر نارنجی رنگارنگ می رقصد. پسوند با یک بام سبز پوشیده شده است.

مشخصات

کفپوش بلوط
جردن اندروز
تخته های بلوط سفارشی
افزونه
jordanandrews.com

تحریریه اخبار معماری آریانا