پارتیشن بندی ساختمان اداری ساختمون 24 | arianarchitects

توجه به اینکه افراد داخل یک ساختمان چه چشم اندازی را خواهند دید می تواند به طراحی بهتر پلان یک ساختمان اداری کمک کند. این ساختمان یک انبار بازسازی شده می باشد که به دفتر مرکزی منطقه شمال غربی برای مهندسان ارتش آمریكا تبدیل شده است. نه تنها یک محیط کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید. این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند.

چگونه پرینت سه بعدی معماری را تغییر می‌دهد!

فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییر شیوه انجام امور کاری و فرایندهای ساختمانی نسبت به گذشته شده است. صفحات عمودی جداکننده ، امکان ایجاد میزهای باریک را به وجود می آورد. فناوری بی سیم باعث تشویق مبلمان متحرک و طرح های راحت تر می شود. یک ساختمان اداری مخصوص طراحی نرم افزار که از یک سو خود را مرتبط با دانشگاه شریف نماید و از سوی دیگر بتواند یک ساختمان فناور محور را نمایندگی کند و در صورت الگو شدن، بتواند نیازهای آینده منطقه ای خود را پاسخ دهد. که نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه اهداف طبیعت را نیز برآورده می کنند. توجه داشته باشید لابی موقعیت خوبی برای معرفی برند و نوع فعالیت کارخانه بوده و و می تواند فضای مناسبی برای یه معارفه کوتاه از آنچه در کارخانه می گذرد باشد.

  • باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید، اما سه نکته وجود دارد که از همه مهمتر می باشند.
  • تضاد جذاب بین شفافیت و سختی این دو ماده، با شخصیت اداری ساختمان هماهنگی دارد.
  • هماهنگی میان فضای شهری و محیط پیرامون، با ساختمان وظیفه‌ای است که نما بر عهده دارد و طراح باید توجه لازم را به آن داشته باشد.
  • سائو پائولو/ شرکت طراحی Triptyque مستقر در پاریس، ساختمان تجاری RB12 را برای تجدید حیات مرکز شهر ریو طراحی کرد.

ساختمان های اکوتک برای دستیابی به محیطی سازگار و پایدار به منظور هماهنگ سازی اکولوژی و تکنولوژی پا به عرصه ی ظهور گذاشته اند. طراحی دقیق معماری، انتخاب مصالح مناسب، استفاده از سیستم های پیشرفته ی الکترونیکی و فناوری های نوین در ساخت وساز از ویژگی های چنین ساختمان هایی است. بنابراین برای دستیابی به اهداف معماری پایدار می بایست از آنها بهره برد. یک معماری خوب و پایدار بایست کم ترین تأثیر را به محیط خود وارد کند.

مجله خبری معماری آریانا به ساختمان هایی دارند که امکان تغییر در تعداد کارکنان و انجام وظایف را به وجود آورد و بخش های ساختمانی برای عملکردهای متفاوت پاسخگو باشد. از طرف دیگر ساختمان اداری بایستی برای تمامی مراجعین خود از جمله افراد معلول دسترسی راحتی داشته باشند تا افراد عادی و معلولین امکان راحتی حرکت در محیط ساختمان اداری را داشته باشند. ساختمان اداری 18 طبقه، در تایپه توسط Aedas و با الهام از فرم سنگ ریزه های رودخانه ای طراحی شده است و دلیل بهره گیری از این ایده، موقعیت و قرارگیری پروژه در امتداد رودخانه Jilong می باشد. زمانی که در یک فضای اداری شلوغ کار می کنید، فکر شما نیز به هم ریخته می شود.

http://barbarinemoone.irپروژه ی آپارتمان اداری سفید در یکی از خیابان های شلوغ تهران توسط “استدیو معماری BNS” طراحی و اجرا شده است. این ساختمان دو پوسته با نمایی ترکیبی از شیشه و آلمینیوم سبک مدرن و چشم گیر را در طراحی نما ارائه کرده است که سبب تمایز آن با سایر بناهای اطراف شده است. برای دستیابی به جزییات بیشتر این پروژه به مطلبدرخشش سنگ مرمر در نمای ساختمان اداری تجاری ولیعصر تهرانسری بزنید. بازسازی ساختمان اداری می‌تونه با اهداف متعددی مثل فرسودگی ساختمان، جلب مشتری، بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان و تغییر کاربری اتفاق بیفته. اگر اتاقها نور گیر نباشند یا ساعات کاری شرکت شب باشد، حتماً به نورپردازی مصنوعی نیاز پیدا خواهید کرد.

همه چیز در رابطه با خانه پیش ساخته؛ ساختمان پیش ساخته چه ویژگی‌هایی دارد؟

تحریریه اخبار معماری آریانا