کارگاه متروپولیتن برای برج 48 طبقه بیرمنگام تاییدیه گرفت

براد بریج، مدیر ارشد توسعه در HUB، گفت: “تامین مجوز برنامه ریزی برای این طرح – [our] دوم در بیرمنگام – به این معنی است که ما یک قدم به تحویل خانه های بسیار مورد نیاز با کیفیت بالا در مرکز شهر نزدیک تر شده ایم.

رویکرد ما سنت‌های معماری غرورآمیز شهر پس از جنگ را به یاد می‌آورد و تجلیل می‌کند، اتصالات جدیدی را برای عابران پیاده ارائه می‌کند. برفتپه و به طور منحصر به فردی امکانات مسکونی را در پنج سطح فراهم می کند.

شکل معماری ازاره در سطح زمین در عین حال “به دنبال پاسخگویی به منظره خیابان و ایجاد تمایز بین برج مسکونی بالا” است و از پانل های بتنی GRC رنگ روشن ساخته خواهد شد.

با این حال، پس از تصویب، اکنون کار بر روی این پیشنهادات آغاز خواهد شد که شاهد تخریب یک ساختمان تجاری خالی و کم ارتفاع در مجاورت هتل هالیدی این اکسپرس خواهیم بود.

HUB همچنین پشت برنامه‌هایی برای توسعه 2000 خانه در نزدیکی دیگ‌بث در محل ایستگاه اتوبوس سابق است که در سال 2020 تصویب شد. این سایت از ایستگاه خیابان کرزون که برای HS2 ساخته می‌شود تا طراحی‌های شیدکیومتر فاصله زیادی ندارد.



منبع

نیل دیلی، یکی از بنیانگذاران و شریک کارگاه متروپولیتن، گفت: «این اولین پروژه ما در بیرمنگام است و ما واقعاً از چالش شهر برای «بلد، بیرمنگام باش» الهام گرفتیم.

کارگاه متروپولیتن می‌گوید طرح‌های آن از دیگر مکان‌های دیدنی پس از جنگ در نزدیکی، از جمله برج آلفا در فهرست درجه دوم و برج NatWest که اکنون تخریب شده در سال 1975 در کولمور روو، به ترتیب توسط معماران بیرمنگام جورج مارش از ریچارد سیفرت و شرکا و جان مدین طراحی شده است، الهام گرفته است. .

برج 48 طبقه بیرمنگام مورد تایید کارگاه متروپولیتن

حفره‌های نمای اصلی برج دارای پخ‌هایی هستند که از شکل چین‌خورده ساختمان پیروی می‌کنند و ابعاد هر خلیج 3×3.6 متر است. اسناد برنامه ریزی می گویند که از پنجره های منفرد در طرفین برای نشان دادن باریکی سازه استفاده می شود.

شماره 2 برفهیل پلازا یک ساختمان برجسته و برجسته برای بیرمنگام خواهد بود، با یک مسیر عمومی جدید که این بخش از مرکز شهر را برای عابران پیاده باز خواهد کرد. چشم انداز ما برای این پروژه ارائه زندگی مثال زدنی در یکی از مناطق تجاری شلوغ بیرمنگام است که دسترسی راحت به پیشنهادات فراوان این شهر پر رونق را تضمین می کند.

شورای شهر بیرمنگام در روز جمعه (7 ژوئیه) با 7 عضو موافق و شش نفر مخالف طرح 462 خانه در نزدیکی ایستگاه Snowhill، مجوز برنامه ریزی را به پیشنهادات توسعه دهندگان HUB و MARK اعطا کرد.

برخی از اعضای کمیته نگرانی‌هایی را درباره تعداد خانه‌های مقرون‌به‌صرفه و یک تخته ارائه شده و همچنین تأثیر آن بر کلیسای سنت پل در فهرست درجه یک نزدیک، با توجه به مقیاس پروژه، مطرح کرده بودند.

این طرح که به عنوان 2 Snowhill Plaza شناخته می شود، در میان بلندترین ها در بیرمنگام خواهد بود و در کنار اسکله کرزن 41 طبقه اخیراً تایید شده توسط Associated Architects، هشت ضلعی 49 طبقه در حال ساخت هاولز و 42 طبقه مرسیان که اخیراً تکمیل شده است، قرار خواهد گرفت.

تحریریه اخبار معماری آریانا