استودیو زوپینی زمین تمرینی 20 میلیون پوندی را برای کیو پی آر تکمیل می کند

منبع: استودیو Zoppini Architects

داده های پروژه

منبع: استودیو Zoppini Architects

نظر مهندس

جهت و پوشش ساختمان به گونه ای طراحی شده است که تهویه طبیعی و نور روز را یکپارچه کند، در حالی که فضاهای اجتماعی اصلی سالن ورزش و ناهار خوری به روی زمین های تمرین و حومه اطراف باز می شوند.

فوق العاده است که زمین تمرین جدید کوئینزپارک کامل و آماده برای شروع تمرینات تیم هایش در آستانه فصل جدید فوتبال است. ما در طول چندین سال درگیر تثبیت تیم اول باشگاه با آکادمی در یک سایت پایدار واحد بوده‌ایم، و این نقطه اوج این همه کار سخت است.
استیو میسی، کارگردان، بورو هاپولد

این سایت 27 هکتاری در کمربند سبز، در مجاورت M4، مدرسه آکادمی کالج کرانفورد و خیابان‌های مسکونی قرار دارد. طراحی به گونه ای در نظر گرفته شده است که نسبت به موقعیت مکانی خود حساس باشد، با نمایه نرم تر و خانگی تر.

دیدگاه معمار

مهم این بود که این طرح فضایی سالم و خوشایند را برای ورزشکاران و کارکنان فراهم کند تا محیطی مثبت و حمایتی برای بهبود عملکرد و تلاش جمعی ایجاد کند. به روشی مشابه ساختمان با استانداردهای بالا عمل می کند.
الساندرو زوپینی، مالک، استودیو زوپینی معماران

در سایت شروع کنید فوریه 2022
تکمیل ژوئن 2023
سطح ناخالص طبقه داخلی 4082 متر2
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 8392 متر2
فرم قرارداد طراحی ساختمان
هزینه ساخت 20 میلیون پوند
معمار استودیو Zoppini Architects
مشتری کیو پی آر اف سی
مهندس سازه بورو هاپولد
مشاور M&E بورو هاپولد
QS آرکادیس
پیمانکاران زمین پیمانکاران اسب سفید
مشاور منظر خشکی
مشاور برنامه ریزی مشاوره HGH
مدیر پروژه آرکادیس
طراح اصلی Bureau Veritas
هماهنگ کننده CDM Bureau Veritas
بازرس ساختمان تایید شده Bureau Veritas
پیمانکار اصلی مایکل بردی
نرم افزار CAD استفاده شده است اتوکد



منبع

این مرکز دارای قابلیت بازسازی انرژی های تجدیدپذیر در محل با 922 متر است2 پانل های فتوولتائیک خورشیدی، و همچنین استفاده گسترده از پمپ های حرارتی منبع هوا. انتظار می رود که این پروژه از هدف کاهش 35 درصدی خود در مقایسه با ارقام اولیه قسمت L 2013 فراتر رود و به گواهینامه “عالی” BREEAM دست یابد. انتظار می رود انتشار دی اکسید کربن تا 77 درصد بالاتر از اهداف سازمان لندن بزرگ کاهش یابد، در حالی که تعداد نقاط شارژ خودروهای الکتریکی نسبت به برنامه های اولیه افزایش یافته است.

امکانات تمرینی کاتالیزور برای نسل بعدی است و این ساختمان تمرکز باشگاه را برای سال های آینده فراهم می کند، انعطاف پذیر و سازگار با نیازهای آینده. این یکپارچه است و به موقعیت کمربند سبز خود احترام می گذارد، همانطور که برای جامعه محلی است. این پروژه یک تلاش تیمی واقعی بود.
جان تولیت، استودیو زوپینی انگلستان

زمین جدید به گونه ای طراحی شده است که مجموعه ای یکپارچه اما منعطف از امکانات را برای باشگاه فراهم کند، همچنین هویتی قوی ایجاد کند و یک نقطه کانونی برای تعامل با جامعه محلی ایجاد کند.

بورو هاپولد در مورد صرفه جویی در کربن مجسم و عملیاتی در پروژه، با پارتیشن های سبک وزن که برای به حداقل رساندن بارگذاری روی فولاد و جایگزینی بتن و سیمان در صورت امکان طراحی شده اند، توصیه کرد. پره های چوبی روی پاکت به ترتیب 21 درصد و 23 درصد کاهش بهره خورشیدی را در نماهای غربی و شرقی ایجاد می کنند.