گری نویل، فوتبالیستی که به توسعه تبدیل شده است، خواستار یارانه خانه سازی است


مدافع راست یورو 96 که اکنون یکی از چهره های کلیدی پشت آسمان خراش لوکس سنت مایکل در مرکز منچستر است که مدت ها مورد انتظار بود اما اکنون در حال ساخت است، که توسط Hodder + Partners طراحی شده است، اذعان کرد که شهر در آن سوی قیمت به محل اقامت بیشتری نیاز دارد. مقیاس

اما نویل گفت که اطمینان از این اتفاق به عهده وزیران است تا توسعه دهندگان.

او به رادیو بی بی سی گفت: «ما مکانیزمی نداریم که برای مسکن مقرون به صرفه کار کند. با پول بیدار شوید نمایش هفته گذشته

او گفت: «ما نیازمند هدایت دولت مرکزی هستیم. این باید از یارانه های دولتی و محرکه دولت باشد. نمی تواند از توسعه دهندگان محلی باشد. ما مشکل اینجا نیستیم.

نویل اصرار داشت که وسیله نقلیه Relentless که او با شریک تجاری آنتونی کیلبراید تأسیس کرد، از طریق توافقنامه‌های برنامه‌ریزی برای سنت مایکل، «میلیون‌ها» به مسکن ارزان‌قیمت کمک خواهد کرد. وی افزود که این طرح – که یک هتل 191 خوابه، 181 آپارتمان، 21919 متر مربع دفاتر و 20529 متر مربع فضای خرده فروشی ایجاد می کند – رونق اقتصادی عظیمی را برای شهر به ارمغان خواهد آورد.

اما او اعتراف کرد که خانه‌های ارزان‌قیمت بیشتری باید در شهرها ساخته شود، و پیشنهاد می‌کند که ارتباطات حمل‌ونقل «کلاس جهانی» با اتصال سریع‌تر حومه‌ها به مناطق مرکزی کمک می‌کند.

کلاژ هودر جدید

تکامل طرح برج سنت مایکل پس از اینکه Hodder + Partners این طرح را از Make تحویل گرفت.

این فوتبالیست سابق که در کسب و کار او نقش اصلی را در یک سریال هنوز پخش نشده از برنامه تلویزیونی بی بی سی به ارمغان آورد. لانه اژدها، گفت که مسئولیت شخصی مسائل برنامه ریزی را بر عهده گرفت که سال های اولیه توسعه سنت مایکل را تخریب کرد.

“من اشتباهی را که مرتکب شدم تشخیص می دهم”

او به بی‌بی‌سی گفت: «الان به گذشته نگاه می‌کنم و اشتباهی را که مرتکب شدم، تشخیص می‌دهم. همه اینها از جاه طلبی و آرزو و خواستن برای ساختن دو برج در سطح جهانی در مرکز منچستر ناشی شد.

ما می‌خواستیم دو برج بزرگ و تاریک بسازیم که از جهاتی خیره‌کننده بودند، اما افراد دیگر احساس می‌کردند که این برج‌ها آسیبی به چشم‌انداز هستند. من آن را در حال حاضر می بینم.

عمل کن شاتل ورث، Make در سال 2017 به دنبال نگرانی گسترده در مورد از بین رفتن احتمالی سه ساختمان تاریخی (AJ 27.01.17) و پس از اینکه نویل به شورای شهر منچستر دستور داد برنامه برنامه ریزی اصلی خود را در نظر نگیرد، از طرح سنت مایکل استعفا داد (AJ 15.03.17).

طراحی اصلاح شده ارتفاعات شمالی سنت مایکلز

اصلاح شده و بعداً طرح سنت مایکل توسط Make Architects کنار گذاشته شد

استفان هودر مستقر در منچستر، طرح پیشنهادی مسکونی و هتلی را مورد بررسی قرار داد.

از جمله تغییراتی که رئیس سابق RIBA قبل از تصویب طرح ها در سال 2018 ایجاد کرد، حفظ میخانه تاریخی سر رالف ابرکرومبی و نمای ایستگاه پلیس خیابان نئوکلاسیکال بوتل بود. کنیسه اصلاحی منچستر در ردیف جکسون که در دهه 1950 ساخته شد، برای تخریب باقی ماند و یک کنیسه جدید در سکوی یک بلوک برجی لوزی شکل پیشنهادی ساخته شد.

نویل این هفته گفت: «ایده سرنگونی ایستگاه پلیس خیابان بوتل و میخانه یک اشتباه بزرگ بود. نمی دانم چرا به این فکر می کردم. من صاحب شش ساختمان در منچستر هستم و همه آنها در فهرست درجه دو هستند. من عاشق ساختمان های قدیمی هستم.

Drone St Michael's Hoder Som Manchester Nevilel ژانویه 2020

برج سنت مایکل همانطور که در ژانویه 2020 پیشنهاد شد

او افزود که سنت مایکل قبلاً در یک سفر 15 ساله با چالش‌های دائمی بوده است که اخیراً به شکل هزینه‌های وام است.

“در نهایت، توسعه متوقف خواهد شد زیرا مردم نمی خواهند با نرخ های موجود وام بگیرند.”

او گفت: «ما کار خود را از سال گذشته در محل شروع کردیم و نرخ بهره همچنان در حال افزایش است. “هیچ کس برای گری نویل متاسف نیست، اما من نمی توانم مشکلاتی را که باعث می شود به شما بگویم.”

در حالی که پروژه‌های در دست اجرا تامین مالی می‌شدند و تا حدی از افزایش‌های اخیر محافظت می‌شدند، نویل درباره تأثیر آن بر بخش گسترده‌تر هشدار داد.

او گفت: «در نهایت توسعه برای یک دوره متوقف خواهد شد، زیرا مردم نمی خواهند با نرخ های موجود وام بگیرند. این تأثیراتی دارد. این یک مشکل بزرگ است – ساخت و ساز یکی از بزرگترین کارفرمایان در این کشور است.

شکی نیست که پروژه ها متوقف خواهند شد. به طور بالقوه خلاء در ساخت و ساز در مدت 6 تا 12 ماه وجود خواهد داشت.

این عضو حزب کارگر افزود: این دولت این توانایی منحصر به فرد را دارد که همه را آزار دهد. هیچ کس برنده نیست.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا