کمبریج برای 250000 خانه تحت برنامه دولت تعیین شده است

ما می دانیم که توسعه تنها زمانی مورد استقبال قرار می گیرد که خانه های جدید زیبا باشند و در کنار جراحی های جدید پزشک عمومی، مدارس و راه های حمل و نقل ساخته شوند.

پایان دادن به اهداف پنج ساله مسکن، معرفی کدهای طراحی محلی و تأکید بیشتر بر «طراحی زیبا» از جمله تغییرات پیشنهادی در NPPF است که قرار است در پاییز امسال منتشر شود.

در پاسخ به این پیشنهادات در ماه مارس، فدراسیون املاک بریتانیا (BPF) به دولت هشدار داد که حذف اهداف مسکن مانعی برای ساخت 300000 خانه است که در سال 2019 متعهد شده است.

این شهر برنامه هایی برای 50000 خانه جدید تا سال 2041 دارد و مشخص نیست که چه سایت هایی تحت پوشش بیش از 200000 خانه قرار می گیرند.

مایکل گوو، وزیر مسکن، احتمالاً پیشنهادات را پیش از انتخابات عمومی آتی، همراه با نسخه نهایی چارچوب سیاست برنامه ریزی ملی (NPPF) تشریح خواهد کرد.

Gove و دپارتمان Leveling Up او مدت‌هاست که از زیبایی در پیشرفت‌های جدید دفاع کرده‌اند زمانخانه‌های پیشنهادی کمبریج احتمالاً از دستورالعمل‌های دولت در طراحی زیبا پیروی می‌کنند، مطابق با تغییرات NPPF که در لایحه افزایش سطح در پارلمان ارائه می‌شود.

بین 200,000 تا 250,000 خانه جدید می‌تواند براساس این پیشنهادات – که هنوز به طور رسمی توسط دولت اعلام شود – علاوه بر پارک‌های تجاری جدید، آزمایشگاه‌ها و مراکز علمی تحویل داده شود.

پیوندهای حمل و نقل پیشنهادی از جمله یک خط راه آهن جدید، خطوط تراموا و اتصالات اتوبوس نیز تحت طرح های مفهومی، با نام کمبریج 2040، مطرح شده است. زمان روز شنبه (8 ژوئیه) گزارش شد.

یک سخنگوی دولت گفت: «ما مصمم هستیم که به خانواده‌های جوان بیشتری کمک کنیم تا خانه‌ای برای خود داشته باشند – و این به معنای همکاری با جوامع محلی برای ساختن خانه‌های مناسب در مکان‌های مناسب است.

“اصلاحات ما دموکراسی، بهبود محیط زیست و محله های جدید را در قلب خود دارد و به ما کمک می کند تا در طول این مجلس به هدف خود برای 1 میلیون خانه جدید برسیم.”



منبع

RIBA در پاسخ خود به تغییرات پیشنهادی در NPPF گفت که ایده “زیبایی” مورد مناقشه است و تنها یک عنصر مکان سازی خوب است.

شورای شهر کمبریج در بیانیه خود گفت که در مورد این ایده که یک منبع گفته است با آن مشورت نشده است زمان طرح محلی موجود را “بر روی استروئیدها” برای ایجاد “سیلیکون ولی اروپا” قرار می دهد.

تحریریه اخبار معماری آریانا