استودیوی Giles Miller خانه‌ای را با نمای پرده‌مانند تکمیل می‌کند

این سازه از گلولام و الوار متقاطع (CLT) تشکیل شده است که در بالای یک قاب فولادی با کاست های بتنی در سطح زمین قرار دارد. سیستم دیوار پرده تجاری مورد استفاده برای نماهای لعابدار از ساختار چوبی آویزان است.

وون فرصتی را برای طراحی خانه ای با تمرکز بر نمای بیرونی و فضاهای داخلی و به طور خاص در نظر گرفتن رابطه بین این دو ارائه داد. این ساختمان برای کاهش جدایی ذاتی بین فضاهای داخلی و خارجی با استفاده از لعاب گسترده طراحی شده است، و بنابراین چیدمان، مصالح و در درجه اول درمان نما بر اساس آن آرمان مشخص شده است.

منبع: ریچل فریمن

داده های پروژه

در سایت شروع کنید آگوست 2019
تاریخ تکمیل آگوست 2021 (ساخت فاز اول)
سطح ناخالص طبقه داخلی 155 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات فاش نشده
هزینه ساخت فاش نشده
هزینه ساخت در هر متر2 4600 پوند
معمار استودیو Giles Miller با معماران Outpost
معمار مشاور پایگاه
مشتری خصوصی
مهندس سازه کارگاه سازه (فولادکاری، CLT); Design4Structures (فولادکاری); کارشناسی ارشد مهندسی
پیمانکار اصلی کنت ساخت و ساز آینده
CLT ساخت CLT
کارهای زمینی Ovendens
طراحی کاشت برگ سبز بزرگ
مهندس نما مهندسان مشاور مایکل الکساندر
لعاب کاری سیستم های پنجره C&A
طراح اصلی گیلز میلر
بازرس ساختمان تایید شده موافقت
پیمانکار اصلی کنت ساخت و ساز آینده
نرم افزار CAD استفاده شده است کرگدن/ ملخ



منبع

طبیعت در داخل خانه در مواد طبیعی به دقت مشخص شده است، اما همچنین دیوارهای شفاف که نور و زیبایی فوق العاده ای را از بیرون به داخل ساختمان می دهند.
گیلز میلر، کارگردان، استودیو Giles Miller

این خانه در 100 متری صخره ها و سواحل شنی Broadstairs قرار دارد و طراحی آن برای شکستن مانع بین فضاهای داخلی ساختمان و کاشت و درختانی است که آن را احاطه کرده اند. مشبک کاری بیرونی باعث می شود که خزنده و درخت انگور در بیرون خانه رشد کنند و در عین حال از داخل آن از طریق لعاب محیطی گسترده قابل مشاهده باشند.

پانل‌های CLT از یک هسته مرکزی سودمند (پله‌ها، توالت‌های آشپزخانه و غیره) بیرون می‌آیند، محیط کاملی از فضای باز را در اطراف طبقه همکف ایجاد می‌کنند تا از کاشت بیرونی از طریق شیشه لذت ببرید. چهار اتاق خواب توسط یک راهرو و چهار سوئیت کوچک تقسیم شده‌اند که باعث ایجاد حریم خصوصی می‌شود، اما آنها را در گوشه‌های ساختمان قرار می‌دهد، جایی که حداقل از یک دیوار کامل شیشه‌ای بهره می‌برند، که همگی به درختانی که اطراف را احاطه کرده‌اند نگاه می‌کنند. ساختمان.

منبع: ریچل فریمن

منبع: ریچل فریمن