فاکنر براونز برای مرکز فرهنگی نورثامبرلند 14 میلیون پوند تاییدیه گرفت


این طرح 2344 متر مربعی شامل سه صفحه سینما، یک سالن تئاتر استودیویی با 120 صندلی، یک فضای چند منظوره کوچکتر و یک کافه خواهد بود.

این پروژه بخشی از برنامه بازآفرینی 90 میلیون پوندی شهر ساحلی است که توسط صندوق خیابان های آینده دولت، شورای شهرستان نورثامبرلند و سایر شرکا تامین می شود.

پیشنهادات مربوط به بازار تاریخی Blyth همچنین شامل بهبود چشم انداز – با امکانات بهتر برای معامله گران بازار و مبلمان خیابانی “انعطاف پذیر” برای رویدادها و اجراها – و بازسازی توالت های عمومی موجود است.

طبق رویه AJ100، این طرح به شکلی ساده و دو شیروانی چیده شده است و بازتاب سینمای مرکزی سابق است که تا سال 1974 در این سایت وجود داشت.

این شرکت که پیش از JDDK، Page/Park، Gotch Saunders و Burrell Foley Fischer پس از جستجوی شورایی در سال 2021 این کار را به دست آورد، گفت که ساختمان آجر قرمز دارای سقف درز ایستاده روی برای “مقاومت در برابر محیط دریایی” است. پانل های فتوولتائیک

درهای لعابدار و کشویی به هر دو استودیو در طبقه همکف قابل باز شدن هستند و به مردم و رویدادها اجازه می‌دهند به بازار سرازیر شوند.

تانیا لاو، شریک فاکنر براونز، گفت که این طرح ها از «مکالمه مشترک با مردم محلی در مورد چگونگی تجلیل از حس هویت بلیت، ارجاع به میراث شهر و در عین حال پذیرفتن روح نوآورانه صنایع تجدیدپذیر و کم کربن آن» شکل گرفته است.

او افزود: شکل و طرح هاب با یک رابطه قوی با بازار و قلمرو عمومی سخاوتمندانه است.

‘[This] مکانی اجتماعی برای میزبانی رویدادها و جشن‌ها، بازی کردن، دیدن هنرهای محلی و موسیقی زنده، یا برای ملاقات با غذا و نوشیدنی خواهد بود.

Wojciech Ploszaj عضو کابینه شورای شهرستان نورثامبرلند برای تجارت گفت: “این پروژه بزرگ به بازخورد جامعه پاسخ می دهد که بازار دیگر برای هدف مناسب نیست.” [It] به شروع بازسازی منطقه کمک خواهد کرد.

قرار است ساخت محل برگزاری و بهبود بازار اواخر تابستان امسال آغاز شود.

جزئیات نما

داده های پروژه

محل بلیت، انگلستان
مقامات محلی شورای شهرستان نورثامبرلند
نوع پروژه اوقات فراغت/استفاده مختلط
مشتری شورای شهرستان نورثامبرلند/پیشرفت نورثامبرلند
معمار معماران فاکنر براونز
معمار منظر طراحی LDA
مشاور برنامه ریزی DPP
مهندس عمران و سازه مهندسین عمران
طراح برنامه ریزی حمل و نقل و بزرگراه جنبش شهری
مهندس M&E JH & Partners
نقشه بردار کمیت گلیدز
مهندس آتش نشانی جنسن هیوز
مشاور آکوستیک اپکس آکوستیک
پیمانکار اصلی Kier Funding – دولت انگلستان / شورای شهرستان نورثامبرلند
مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع 2,344 متر مربع
فرم قرارداد و/یا تدارکات طراحی و ساخت دو مرحله ای
انتشار سالانه CO2 تایید شدن
در سایت شروع کنید تابستان 2023
هزینه کل 14 میلیون پوند

طرح اسکیس



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا