چرا باید ساختمان های اداری را بازسازی کنیم؟ املاک داران | arianarchitects

در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند. علاوه بر کتابها، مجلات، مقالات و لوح های فشرده و … در کتابخانه وجود دارند و گاهی این بخش نیز به اینترنت دسترسی دارد. ترکیب بندی قفسه ها، کشوها، کمدها برای ذخیره سازی در طراحی بسیار مهم است.

نمونه نمای ساختمان ایرانی با طراحی‌های خاص و متفاوت

اختلاف رنگ یا سطح و یا استفاده از حروف برجسته در چنین طراحی کاربرد دارد. چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود. در این طراحی چینش تخته‌های چوبی در کنار هم نمای اداری مدرن و متفاوتی ایجاد کرده است. ایجاد زاویه‌های تند در بالای ساختمان و ایجاد اختلاف سطح، نمایی خلاقانه را شکل داده و در عین حال نظمی هندسی و چشم‌نواز نیز برقرار ساخته است.

طراحی نمای ساختمان اداری باید به بهینه سازی فضای داخلی کمک کند

در ارتباط با این موضوع که چقدر طول می کشد تا مجله خبری معماری آریانا انجام گیرد نمی توان یک مدت مشخصی تعیین کرد. اما در کل برای تعیین مدت زمان لازم برای اجرای مراحل بازسازی مواردی چون سن سازه، شدت بازسازی و تغییرات دکوراسیون تاثیر گذار هستند. قطعا سازه های فرسوده و قدیمی امنیت پایینی دارند، در نتیجه با بازسازی ساختمان ها می توان امنیت سازه را بالا برد. توجه داشته باشید که بازسازی برخی از سازه ها مخصوصا سازه های قدیمی می تواند سخت پیش رود و در صورتی که توسط فرد حرفه ای انجام نشود، هم هزینه شما از بین می رود و هم سازه نیمه کار باقی می ماند.

  • مثل همیشه، تیم تخصصی سلام ساختمان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هست.
  • امروزه معماران در حال ارائه مفاهیم و طرح های چشمگیر برای طراحی ساختمان های اداری هستند .
  • فضاهای مشاعات در طراحی ساختمان اداری کارخانه شامل راهرو ها، فضاهای ارتباطی بین بخش های مختلف و … است.
  • بعد از مشاوره جهت بازسازی واحد های اداری شما پیش فاکتور خدمتتون ارسال خواهد شد.

این ساختمان دو طبقه با هدف ایجاد فضا های عملکردی تجاری ساخته شده که طبقه همکف فضایی عمومی تر برای تجارت و فروش محصول یا ارائه خدمات بوده و طبقه اول، دفتر کاری شخصی را شامل می شود. طبقه ی بعد که در واقع پشت بام این ساختمان است هم ارتفاع بام های اطراف ساخته شده است و با دیوار های 2.5 متری خود فضایی باز و متنوع در دل این بنا ایجاد کرده است. معماری این ساختمان که برای گروه ساخت شیشه کاوه و با در نظر گرفتن فضایی با گنجایش 4000 کارمند طراحی شده است با هدف شکل گیری حجمی با فضای بیشتر و کاربردی تر و دسترسی آسان به حمل و نقل انجام پذیرفته است. سایت اصلی پروژه تیم طراحی را ناچار به ایجاد پلانی خطی، باریک و مستطیلی کرد به شکلی که تاکید و تمرکز اصلی بر روی ایجاد فضایی غیر یکنواخت قرار گرفت.

http://barbarinemoone.ir

زمانی که یک سازه اداری را بازسازی می کنید، راندمان کار کارمندان بالا می رود، چون قطعا همه افراد دوست دارند در یک محیط شیک و رسمی کار کنند تا یک محیط قدیمی. مخصوصا اگر کارمندان بعد از کار کردن در یک ساختمان قدیمی و فرسوده با محیط جدید و شیک کاری رو به رو شوند. برای انجام این یکی می توانید از تیم های بازسازی کمک بگیرید و یا با آنها مشورت کنید. چرا که افراد متخصص می توانند حداکثر هزینه را با توجه به قیمت مصالح، مواد و غیره تعیین کنند. در نتیجه با انجام این کار و بررسی هزینه کل با بودجه خود، اگر فکر کردید که از پس این هزینه ها بر می آیید می توانید به اجرای بازسازی بپردازید. نخست گروه آرکا نیازها و الویت های شما را به خوبی درک می نماید و با تبحر زیاد اقدام به طراحی پلان می نماید.

عدم استخدام پیمانکار یا مدیر پروژه‌ی متخصص.

تحریریه اخبار معماری آریانا