به وبینار فناوری AJ در مورد چگونگی رشد کسب و کار خود بپیوندید

Bayliss با بیش از دو دهه تجربه در تمرین HTA AJ100، تجربیات زیادی در مورد اینکه چگونه استفاده هوشمندانه از فناوری می تواند مدیریت تمرین را ساده کرده و سودآوری را افزایش دهد، دارد.

برای محل وبینار رایگان خود ثبت نام کنید اینجا – ما مشتاق دیدار شما هستیم.

اجرا در ارتباط با Deltek، فناوری در عمل: چگونه کسب و کار خود را رشد دهیم وبینار ساعت 10:30 صبح روز پنجشنبه 18 اردیبهشت برگزار می شود.

De Paepe در بلژیک مستقر است و علاوه بر نقش خود در Deltek یکی از بنیانگذاران ArchiSnapper است – برنامه ای برای گزارش های میدانی، لیست های پانچ و گزارش های ایمنی که در حال حاضر توسط بیش از 10000 معمار، مهندس و پیمانکار استفاده می شود.

بیلیس توسط Teri Okoro، بنیانگذار و مدیر RIBA Chartered Practice Toca خواهد پیوست. آمریتا ماهیندرو، یکی از بنیانگذاران و کارگردان معماران DROO مستقر در لندن؛ و Jeroen De Paepe، مدیر ارشد Deltek، که نرم‌افزار کسب‌وکار کوچک و سازمانی را برای سازمان‌های پروژه‌محور ارائه می‌دهد. این وبینار توسط هتی هارتمن از AJ اداره خواهد شد.

Okoro یک متخصص مدیریت پروژه است و طیف گسترده ای از طراحی و خدمات مشاوره مرتبط را در بخش های مسکونی، خرده فروشی و تجاری انجام می دهد. ماهیندرو در طیف وسیعی از پروژه های بخش خصوصی و دولتی کار کرده است و در مورد چگونگی مفید بودن نرم افزار در زمینه اجرای یک عمل کوچکتر صحبت خواهد کرد.

فناوری دیجیتال و سیستم های کارآمد به طور فزاینده ای بخش مهمی از رشد کسب و کار شما هستند. با تمرکز بر بهترین تمرین و تجربه دست اول، این وبینار تجاری مهم در نظر خواهد گرفت:

  • چگونه فناوری دیجیتال می تواند به شما در نظارت بر گردش کار پروژه و رشد کسب و کارتان کمک کند؟
  • چگونه می توانید داده های پروژه در زمان واقعی را برای اطلاع از پیشنهادات خود دریافت کنید؟
  • چگونه می توانید خط لوله خود را به بهترین شکل مدیریت کنید؟
در ارتباط با



منبع این وبینار چالش‌ها و فرصت‌ها و همچنین روندهای کلیدی در این زمینه را بررسی می‌کند و اینکه چگونه فناوری می‌تواند به تقویت کسب‌وکار شما کمک کند – صرف نظر از اندازه فعالیت شما.

چگونه فناوری دیجیتال می تواند به شما در نظارت بر سودآوری و ساده سازی پیشنهادات کمک کند؟ از سخنرانانی از جمله Simon Bayliss، شریک مدیریت HTA، در وبینار ما برای کسب اطلاعات بیشتر بشنوید.