تمرین عمومی برای پوشش تمام انگلستان همانطور که آخرین گروه را نام می برد


این سازمان غیرانتفاعی اعلام کرد که آخرین بودجه آن به مبلغ 1 میلیون پوند از سوی وزارت افزایش سطح، مسکن و جوامع (DLUHC) برای گسترش دامنه برنامه استفاده خواهد شد..

کمپین استخدام پاییز 2023 آن اکنون فعال است و مقامات بخش دولتی در تمام مناطق انگلستان اکنون می توانند برای میزبانی یک همکار درخواست دهند.

Public Practice گفت که گروه بهار 2023 نقش هایی از پاسخ به بازسازی مرکز شهر تا توسعه املاک را بر عهده خواهد گرفت.

28 همکار در گروه دهم شامل بنیانگذار Aberrant Architecture دیوید چمبرز، کارشناس بخش مسکونی مورگان وایلد، معمار shedkm و معلم مدرسه معماری شفیلد، لئونورا آیگبوخای، و معمار تبدیل شده به توسعه دهنده املاک، مارتین پرینس-پاروت، که قبلاً در ساختمان برجسته شده بود. رهبری فکری پیشگامانه او در شهرهای سالم.

همکاران با 23 مقام مختلف در انگلستان همسان شده اند.

کمپین استخدامی قبلی این سازمان با کمک 200000 پوند بودجه از سوی سازمان، به شمال انگلستان گسترش یافت. DLUHC. یک چهارم از گروه 41 نفره اکتبر در شهرهای شمالی از جمله منچستر مستقر شدند.

از زمان راه اندازی آن در سال 2017، دفتر عمومی 296 کارمند را در 78 مقام در انگلستان (شامل هر منطقه لندن، 90 درصد از آنها پس از استخدام در بخش دولتی به کار خود ادامه داده است.

پوجا آگراوال، مدیر اجرایی، با استقبال از این توسعه، گفت که قرار دادن “همکاران بسیار ماهر” با مقامات محلی همچنان “کارشناسان چند رشته ای را به مناطقی از کشور می آورد که می توانند بیشترین تاثیر را داشته باشند”.

آگراوال بر تعهد این گروه به استخدام و نمایندگی بدون تعصب از جوامع متنوعی که در آن خدمت می کند، تاکید کرد و گفت: “ما هیجان زده هستیم که مشاغل هدفمند را برای متخصصان محیط ساخته شده با انگیزه ارائه دهیم و از مقامات بیشتری برای دستیابی به اهداف مکان سازی خود از طریق جذب افراد حمایت کنیم. افراد مناسب.’

Public Practice گفت آخرین گروه معماران و طراحان آن نشان‌دهنده «سطح بالایی از علاقه به نقش‌های مکان‌سازی است که به بازسازی مراکز شهر انگلستان پاسخ می‌دهد».

پست های پر شده توسط آخرین گروه شامل یک مدیر برنامه برای اقتصاد و سرمایه گذاری برای شورای Calderdale در یورکشایر غربی است. مدیر پروژه آژانس توسعه برای شورای روچدیل در منچستر بزرگ. و مدیر بازسازی شورای کرودون و افسر پروژه مرکز شهر برای شورای بارنت، هر دو در لندن.

ویکتوریا هیلز، مدیر اجرایی مؤسسه سلطنتی برنامه ریزی شهری (RTPI) کار عمومی را برای تنوع بخشیدن به حرفه برنامه ریزی «الهام بخش» خواند.

وی افزود: کار این برنامه در افزایش استعدادهای موجود در اختیار مقامات برنامه ریزی محلی انگلستان و گسترش مهارت هایی که آنها برای مقابله با مشکلات قرن بیست و یکم نیاز دارند بسیار ارزشمند است. با هم، ما اطمینان حاصل می کنیم که برنامه ریزان برای ایفای کامل نقش خود در ایجاد مکان های انعطاف پذیر، پایدار، متصل، فراگیر و پر جنب و جوش مجهز هستند.

Joanna Averley، مدیر برنامه‌ریزی DLUHC، گفت که این دپارتمان «خوشحال است» که آخرین بودجه آن به «برنامه گسترده‌تری کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که برنامه‌ریزان مهارت‌ها و منابع مورد نیاز خود را دارند و برای ارائه خدمات با کیفیت به جوامع محلی مجهز هستند».

اگر شما یک پزشک با بیش از سه سال تجربه حرفه ای مرتبط هستید، می توانید اکنون برای تمرین عمومی بعدی درخواست دهید. برنامه همکار. درخواست ها تا 31 مه 2023 باز هستند.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا