ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | arianarchitects

هیچ گاه طراحی نمای ساختمان اداری خود را فراموش نکنید و آن را به دست هر کسی نسپارید. نمادیزاین گروهی از جوانان با استعداد، با دانش و اطلاعات بالا را دارد که سعی می‌کنند نمای ساختمان اداری و نمای شرکت شما را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنند. اگر یادتان باشد گفتیم که باید یک تصویر کلی از طرح مورد نظرتان بکشید که این طرح در این مرحله از بازسازی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی داخلی آخرین مرحله از بازسازی ساختمان به شمار می آید که می تواند شامل رنگ آمیزی، تعویض در و پنجره ها، بازسازی و تعمیرات یا تاسیسات مربوط به داخل، تغییر دکوراسیون و غیره باشد.

این فاصله معمولا بین ۵ تا ۷/۵ متر (یا ارتفاع کف تا سقف ۲ تا ۲/۵ متر) است . یک مجله خبری معماری آریانا با دو فضای کار در هر طرف و مسیر گردش مرکزی دارای عمق ۱۵ تا ۱۸ متر است. در تصویر زیر چند نمونه از پلان با عمق های مختلف نشان داده شده است. حیاط های اندرونی اغلب در ساختمان با پلان عمیق، جهت نفوذ نور طبیعی به مرکز ساختمان به کار گرفته می شوند.

اهمیت طراحی داخلی فضاهای اداری

ساختمان تجاری – اداری هیترا در تقاطع شیبدار دو خیابان اصلی در محله ولنجک تهران واقع شده است. منطقه تجاری و ورودی ها برای ایجاد پاسیوهای سبز در فضای باز برای استراحت مردم ترتیب داده شده بودند. این سکوها با سطوح خیابان در دو طرف ساختمان همسو شده اند تا یک میدان شهری برای عموم ایجاد کنند. یکی از عوامل مؤثر بر شکل و جهت ساختمان اداری اقلیم هر منطقه است. به طور کلی توصیه می شود عرض مطلوب یک ساختمان توسط فاصله ای که از طریق آن نور طبیعی به داخل ساختمان نفوذ می کند، مشخص شود.

ساختمان اداری با نمای سنگ

در واقع بازسازی ادارات از چندین جهت می تواند مهم و پر از مزایای باشد‌. اما در کل بازسازی به صورت اداری به دلایلی چون بالا بردن طول عمر بناها، صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز، تغییر دکور اداره و تطابق دادن آن با سبک های جدید و کاملا رسمی و غیره انجام شود. شاخص های طراحی مانند هسته مرکزی و آتریوم، شیشه سراسری کف تا سقف، صفحات خورشیدی، سرمایش و گرمایش آبی و زمینی و سایه اندازهای کاهنده شدت تابش خورشید از راهکارهای طراحی ساختمان اداری سبز هستند. تضاد جذاب بین شفافیت و سختی این دو ماده، با شخصیت اداری ساختمان هماهنگی دارد.

http://barbarinemoone.ir

از طریق سایبان های افقی، تیغه های عمودی و پوشش داخلی پنجره در برابر نور خورشید محافظت می شود. فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند. این ساختمان همچنین دارای سیستم ذخیره و برداشت آب باران و سیستم زهکشی طبیعی می باشد. این ساختمان تا کنون گواهی Gold LEED که یک امتیاز پایین تر از پلاتین می باشد را دریافت کرده است. یا اینکه می‌دونین انجام یک سری تغییرات ساده یا اساسی، می‌تونه چه اثری در فضای محیط کار و روحیه کارمندان به وجود بیاره؟ در این مطلب، از بازسازی ساختمان‌های اداری حرف می‌زنیم.

  • احساس می کنید که فشار کار روی شما زیاد است و این حس ناتوانی باعث می شود که بخواهید از این فضا فرار کنید.
  • تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
  • از اولین مراحلی که باید به آن توجه کرد البته بعد از انتخاب یک شرکت مطمئن و معتبر برای انجام بازسازی اداری، تقسیم بندی کردن فضاها بر طبق نیاز و میل کارفرما می باشد.
  • این مجموعه بزرگ مهندسی در تمام دوره فعالیت خود با تکیه بر دانش روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های ساخت و ساز قرار بگیرد.
  • همچنین جدا از اینکه رنگ ها می توانند حس خوبی به شرایط شرکت می دهد، استفاده از لوگو و المان های مختص شرکت شما در دکوراسیون نیز تاثیر بسیار خوبی دارد.
تحریریه اخبار معماری آریانا