طراحی نمای ساختمان اداری چگونه است؟ دفتر طراحی معماری آریاز | arianarchitects

در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید. در بازسازی فضای اداری قوانین منطقه بندی و ساختمانی برای حفاظت و امنیت انسان‌ها ضروری هستند. در صورت عدم رعایت قوانین خودتان، کارکنانتان و هر کسی که از ساختمان ادار‌ی شما بازدید می‌کند را در خطر قرار می‌دهید. نمای ساختمان شما یکی از همان متریال‌هایی است که باید به روز و مدرن طراحی شود تا بتواند ذهنیت خوبی از کسب و کار شما در ذهن مردم به جا بگذارد. با توجه به وجود فضای تجاری در طبقه همکف و نیاز به شفافیت و حفظ استمرار دید از داخل به خارج و برعکس ، تصمیم گرفته شد که این شفافیت در طبقه اداری گسترش یابد. از این رو نمای اصلی این پروژه توسط پنجره های پهن احاطه شده با قاب های پیرامونی شکل گرفته است.

بودجه مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری چقدر است؟

چشم‌نوازترین تزئینات نمای اداری هم با غروب آفتاب و تاریکی شب به چشم نمی‌آيد؛ مگر اینکه با نورپردازی صحیح و منطبق بر تکنیک‌های مدرن جلوه‌گر شود. در سبک مدرن از نورپردازی به شیوه مدرن برای نورپردازی نمای ساختمان استفاده می‌شود. نورپردازی بر روی نما با رقص نور و یا ایجاد بارقه‌های باریک و ملایمی از نور سفید یا رنگی ایجاد می‌شود.

http://barbarinemoone.irتا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. در مواردی هم شرکت‌های معماری و بازسازی، می‌تونن با داشتن وکالت از طرف کارفرما این مسئولیت رو قبول کنن. بنابراین در ساختمان های اداری لازم است هر از چند گاهی بخش‌هایی از بنا ترمیم بشن، تا فرسودگی اون ها باعث ایجاد خسارت های بیشتر نشه.

  • در این فضاها کارمندان اصلی ساختمان مستقر بوده و با توجه به نوع فعالیتی که دارند به دو دسته اتاق های مجزا و کار گروهی تقسیم می شوند.
  • لذا این پروژه اولین گام تبدیل محیط صنعتی به محیط اداری و تجاری می باشد.
  • بهتر است اشاره کنیم پارتیشن بندی ساختمان اداری با توجه به میزان سلیقه و انتخاب خریداران نیز می تواند به دو شکل ثابت یا متحرک نصب گردد.
  • به علاوه سنگ متریالی است که می‌تواند در نوسازی فضای اداری شکوه و جلال را به همراه داشته باشد.

مثلاً اگر شما فقط در طول روز در آن مجله خبری معماری آریانا کار می کنید، میتوانید میزان نورهای مصنوعی را کاهش دهید. این مواردی که قابل حذف هستند با توجه به موقعیت ساختمان و زمان کاری آن، قابل تعیین می باشند. هزینه بازسازی اداری با انتخاب کردن یک شرکت معتبر پایین تر خواهد آمد، چون این شرکت ها معمولاً اکثر لوازم جهت بازسازی اداری را خود در اختیار دارند، همچنین با راههای کاهش هزینه هم آشنا هستند. بخش های تاسیساتی در ضلع جنوبی پروژه تعبیه شده است و به عنوان حائلی برای کاهش حرارت ساختمان در مقابل آب و هوای گرم رایج در شهر Chennai عمل می کند. بد نیست بدانید با توجه به جهت تابش خورشید در نیمکره ی جنوبی، دمای این شهر در اغلب روزهای سال بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد است! در نتیجه ی جهت گیری صحیحِ فضاهای اداری به سمت شمال و بهره گیری از سیستم های تاسیساتی در جنوب پروژه، با فضایی آرام و لذتبخش مواجه هستیم که از نظر بهره وری انرژی نیز بسیار کارآمد ظاهر شده است.

بازسازی ساختمان های اداری به چندین دلیل مختلف ممکن است انجام شود، آن دلایل عبارتند از:

در مخالفت با توسعه شهری رایج در شهر که اکثر ساختمان ها بر اساس منافع شخصی طراحی می شوند، این پروژه سعی دارد با ایجاد فضای عمومی برای محله که به شدت مورد نیاز است، یک فرصت برد-برد هم برای واحدهای تجاری و هم برای شهر ایجاد کند. این سکوهای عمومی کوچک، محله های تهران را به فضاهای پویاتری تبدیل می کند که در آن مناطق تجاری ارتباط بیشتری با مناطق شهری اطراف دارند. در ادامه با آرل با لیستی از عوامل در طراحی داخلی دفاتر کار اداری برای ایجاد محیطی شاد و راحت همراه باشید…..

قوانین و مجوزهای مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری چیست؟