فلچر پریست برای طرح توسعه یافته تالار قرمز در آکسفورد موافقت می کند

دیوید کمپ، مدیرعامل Stanhope، گفت: با گسترش سالن قرمز در مرحله اول و ارائه امکانات رفاهی از روز اول که درهای خود را باز می کنیم، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که مکان جدید و هیجان انگیزی برای شرکت ها و کارکنان آنها در تمام مراحل رشد آنها فراهم می کنیم. مستقر و مکانی برای استفاده و بازدید جامعه محلی باشد.

این نسخه توسعه یافته از تالار سرخ دارای یک بال سه طبقه در شمال شرقی ساختمان خواهد بود که آن را به یک میدان بازار و پارک جدید متصل می کند. این پیشنهاد اکنون 5710 متر مربع است.

“این تایید از شورای شهر آکسفورد به این معنی است که ما می توانیم ساخت فاز اول آزمایشگاه جدید کم کربن، فضاهای کاری و امکانات رفاهی را آغاز کنیم و به ایجاد مشاغل ساختمانی و فضای علمی و نوآوری جدید حیاتی برای آکسفورد ادامه دهیم.”

قرار است کار در تابستان امسال آغاز شود و ساخت آن در سه ماهه اول سال 2025 به پایان برسد.

تیم توسعه Oxford North Venture، که شامل کالج سنت جان و کادیلاک فیرویو نیز می‌شود، بعداً مشاوره بیشتری در مورد Red Hall انجام داد و تصمیم گرفت که می‌خواهد یک کافه/بار، مغازه‌ها، جامعه و فضای کار مشترک، به‌علاوه دفاتر علمی بیشتری اضافه کند. و استارت آپ های نوآوری و SME ها.

نسخه اصلی تالار سرخ فلچر پریست در مارس 2021 به عنوان بخشی از طرح دفتر، آزمایشگاه و مسکونی آکسفورد نورث تحت حمایت استانهوپ مجوز برنامه ریزی دریافت کرد.

پیشنهادات اصلی فلچر پریست



منبع تحریریه اخبار معماری آریانا