معماران گلن هاولز بلندترین برج مسکونی بیرمنگام را تکمیل کردند

در طول ساخت و ساز، یک مرکز اشتغال با اداره ترکیبی وست میدلندز و پیمانکار سیسک برای کمک به ارائه صدها شغل محلی و کارآموزی ایجاد شد.

این ساختمان به عنوان یک ساختمان هوشمند با داده هایی در مورد سطوح آسایش حرارتی، CO طراحی شده است2 و شرایط نور در زمان واقعی از طریق برنامه های ساکنان ردیابی می شود و به آنها کمک می کند مصرف انرژی و هزینه ها را نظارت کنند.

در سایت شروع کنید آوریل 2019
تاریخ تکمیل جولای 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 45300 متر2
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 48200 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات
طراحی و ساخت 2 مرحله
هزینه ساخت 110 میلیون پوند
معمار معماران گلن هاولز
مشتری مودا
مهندس سازه WSP
مشاور M&E WSP
نقشه بردار کمیت آرکادیس
مشاور آتش نشانی جنسن هیوز
مشاور منظر OOBE
مشاور آکوستیک همکاران هان تاکر
مدیر پروژه گروه RPS
طراح اصلی معماران گلن هاولز، خدمات CDM
هماهنگ کننده CDM خدمات CDM
بازرس ساختمان تایید شده آسیویکو
پیمانکار اصلی جان سیسک و پسر
نرم افزار CAD استفاده شده است Revit



منبع

دیدگاه مشتری

Mercian نه تنها نیاز به زندگی شهری در شهر تجدید انرژی ما را برطرف می کند، بلکه از نظر کیفیت پیشنهادی خود فراتر از انتظارات است و به بالا بردن سطح بازار ساخت و ساز به اجاره کمک می کند. توسعه شاخص در استفاده از روش‌های مدرن ساخت‌وساز، ارتقای مهارت صنعت ساخت‌وساز منطقه‌ای، ایجاد شغل، و حمایت از زنجیره‌های تامین محلی در ارائه این گونه‌شناسی‌های بلند مرتبه در خط مقدم بوده است. این امر بدون تلاش فوق العاده مشتری، پیمانکار و مشاوران ما امکان پذیر نبود.
داو بانسال، شریک، معماران گلن هاولز

داده های پروژه

سکوی سه طبقه که شامل سرسرای سه‌ارتفاع و محوطه پذیرایی است، دارای یک نمای فعال در سطح زمین از واحدهای تجاری در خیابان برود و همچنین 489 فضای ذخیره‌سازی چرخه است.

نما از حدود 3600 پانل واحد ساخته شده است که به کاهش انرژی تجسم یافته، به حداقل رساندن اتلاف سایت و ارائه ثبات کیفیت کمک می کند. سایر عناصر ساختمانی پیش ساخته شامل حمام و غلاف های کاربردی برای هر آپارتمان است.

دیدگاه معمار

این ساختمان 100 درصد از انرژی های تجدیدپذیر از منابع باد، جزر و مد و خورشید بهره می برد و دارای گواهینامه سه ستاره Fitwel است.

ما از معماران گلن هاولز برای کمک به ما در ارائه این ساختمان برجسته با همکاری تیم گسترده‌تر پروژه، تعریف مجدد مرکز شهر ساکن در بیرمنگام و ایجاد بهترین پیشنهاد در کلاس و نسل بعدی برای ساکنان بیرمنگام تشکر می‌کنیم.
پیتر اسپرول، مدیر طراحی، Moda Living

این طرح که توسط Moda Living توسعه داده شده است، شامل واحدهای خانوادگی یک تا سه تخته برای اجاره است و همچنین امکاناتی مانند سالن استراحت ساکنین، سالن بدنسازی 24 ساعته، اتاق غذاخوری خصوصی، سینما و اتاق های بازی، با فضای داخلی توسعه یافته با همکاری طراح نائومی کلیور. همچنین یک 1400 متری وجود دارد2 تراس روی پشت بام با مسیر دویدن 200 متری، محل نشستن و باربیکیو.

بر فراز سکوی پیش ساخته با روکش سنگ، نمای برج با باله های فلزی برنزی بین صفحات لعابدار پوشانده شده است، فلزی که به آثار برنجی سابق تیممینز اشاره دارد که زمانی محل را اشغال می کردند.

تحریریه اخبار معماری آریانا